Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Cobra, dood of leven?

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Cobra, dood of leven? Empty Cobra, dood of leven? zo 24 okt - 5:04

Mysterio

Mysterio

Mysterio liep flink door het stoffige gebied. Hij had het veulen Kallista meegenomen. Hij rilde bijna, het was een goedzak. Maar het was voor het goede doel, als Cobra het toestond zou hij Kallista een slechte opvoeding geven en haar een spion bij Pearl laten worden. Dan zou het einde van die goede kuddes snel in zicht komen. Mysterio grijnsde vals. Dat zou ook meteen zijn wraak worden voor zijn ouders. Die waren vermoord door die ellendige goedzakken. Pearl zou vast zonder twijfelen de dan volwassen Kallista in de kudde opnemen. Kallista zou de belangrijke informatie doorspelen naar de slechte kant. Mysterio stopte, een stofwolk ging verder. 'En jij, als Cobra er is zou ik me maar gedragen! Hij heeft echt geen medelijden met jou!' snauwde hij naar het veulen. Mysterio keek rond, geen enkel ander paard in de wijde omgeving. Hij haalde diep adem en hinnikte naar Cobra. ‘Cobra!’ Kwaad keek hij het veulen aan. Die angst vond hij maar niets, het maakte zwak. Al was het nu wel handig, Kallista zou dan eerder spion worden. Als Cobrazarao het een slecht idee vond dan was het snel bekeken met het veulen. Letterlijk!

Cobrazarao & Kallista & Mysterio

2Cobra, dood of leven? Empty Re: Cobra, dood of leven? zo 24 okt - 5:09

Kallista

Kallista

Het kleine veulen was de grote hengst gevolgd. Ze keek om haar heen en zweeg. Ze durfde niet zo veel nu. Ze wilde de grote hengst zeker niet tegenspreken. Ze trilde nog wat van de angst. Ja, nog steeds was ze erg bang voor hem. Hij kon haar -als hij wilde- meteen vermoorden. En dat wilde ze niet. Pijn lijden of wat anders. Ze keek bang om haar heen en volgde hem nog steeds. De plaats waar ze nu lopen voelde zo vreselijk aan. Het rook niet zo lekker. Ze schrok toen de hengst stopte en wat naar haar toe begon te snauwen. 'En jij, als Cobra er is zou ik me maar gedragen! Hij heeft echt geen medelijden met jou!' Kallista schrok van de reactie en kromp even in elkaar. Ze knikte snel en keek met angstige ogen naar de grote hengst. "Oke" zei ze snel en keek hem nog steeds bang aan. De hengst hinnikte naar een hengst die Cobra heette. Wie zou dat zijn? Vast een hengst zoals hij. Ze slikte even en merkte al snel zijn kwade blik op. Ze schoot wat achteruit en keek dan naar de grond. Waarom was ze eigenlijk meegekomen? Ze hoorde hier toch niet? En wat was hij van plan met haar?

3Cobra, dood of leven? Empty Re: Cobra, dood of leven? wo 27 okt - 5:16

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Zijn zwarte ogen hadden even een vreemd paard in het oog gehouden. het gedroeg zich raar. Cobrazarao vond het maar niets. Het was vast ziek. En veel zieke paarden konden ziektens hebben. Hij heeft dit nog nooit gezien. Maar dat paard bleek pijn te hebben. En dat vond hij wel zalig om aan te zien. Maar hij wilde liefst niet in de buurt zijn. Hij keek op toen hij een jongere stem hoorde. Hij antwoorde terug. Met een eng geschreeuw tot en met. De hengst schoot in draf. Hij moest toch wat bewegen voor zijn spieren. Hij was groot. Heel groot. En daardoor ook zwaar. Zijn hoeven beukten in de aarde waardoor het hevig begon te schudden. Zijn doode uitstraling maakte hem eng. Maar tegen woordig waren de paarden er niet bang van. Totdat ze het echte beest in hem zagen. Hij was een gruwlijke hengst. En kon alles doden. Hij keek op toen hij in de verte jonge paarden zag. 2. Mysrerio die hij in lange tijden niet meer gezien had. Met zo'n miezerige beest er naast. Hij stopte voor het mormel en bekeek het. Dit was duidelijk een nakomenling van een goedzak. Wat moet ie hier mee. Cobrazarao kreeg al meteen de neiging om het te doden. Dit dier was nutteloos. Het is een angstig beest. Hij keek dat andere mormel aan. Mysterio. " Wat moet je met dit mormel?" Gromde hij kwaad en bekeek dat veulen.

4Cobra, dood of leven? Empty Re: Cobra, dood of leven? wo 27 okt - 6:11

Mysterio

Mysterio

Een eng geschreeuw kreeg Mysterio terug als antwoord, Cobra kwam eraan. Het gedreun van de hoeven was al van verre te horen. Mysterio grijnsde naar Kallista, die zou zich waarschijnlijk rot schrikken als ze Cobra zag. Er verscheen een zwarte vlek, die Cobra bleek te zijn. 'Hallo Cobra' begroette Mysterio hem. Hij zag Cobra bedenkelijk naar Kallista kijken. " Wat moet je met dit mormel?" Mysterio zocht even naar woorden om het probleem en oplossing duidelijk te maken en Cobra ook niet te beledigen. 'De goedzakken worden met steeds meer. Het moet in een keer afgelopen zijn met hun. Laatst is er weer een kudde bijgekomen, die van Pearl. Dit mormel is een goedzak, dat had je waarschijnlijk al door. De goedzakken kunnen makkelijker verslagen worden als er een spion bij hun kudde is, een spion van onze kant. En aangezien ik niet een van de veulens van onze kant een spion zie worden, die kennen de goedzakken allang, stel ik voor dit veulen tot spion te trainen. Verraden zal ze ons niet doen, ze is veels te bang dat ik haar vermoord.’ En toen tegen Kallista. ’Want als je ons verraad, we zullen je vinden.’ Zei hij dreigend. Toen richtte hij zich weer naar Cobra. Alles zou nu van Cobra afhangen, of Kallista zou leven of sterven.

5Cobra, dood of leven? Empty Re: Cobra, dood of leven? do 28 okt - 23:44

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Cobrazarao kreeg het echt. Hij werd meteen hyper als een goedzak in zijn buurt is. Het was net een vampier die het bloed niet kon weerstaan. Hij werd ontwikkeld om de goedzakken van DH te wissen. Zijn zwarte ogen loerden naar dat miezerige veulen. Cobrazarao zijn ogen flitsen naar Mysterio. Die zijn uitleg deed. Hij liet zijn tanden naar de hengst richten. Even leek het dat Cobrazarao die vast zou grijpen. Maar uiteindelijk ontwijkte hij die hals op een haartje. Zo liet hij zien dat de zwarte hengst gewaarschuwd was. Hij stapte achter de twee paarden en bleef daar een tijdje stil staan. uiteindelijk onder brak hij die doodse stilte. Hij was totaal niet van plan om dit mormel nu op te leiden. Bovendien zou hij haar vermoord hebben. Hij besloot dat Mysterio eerst met haar aan het werk ging. Zodra ze geen lafbek meer was zou hij het wel overnemen. "Ik heb besloteb dat jij eerst met haar te werk gaat. Ik heb geen tijd om dit niet zuivere mormel tot slechtheid te verranderen. Zorg jij er maar voor dat ze geen lafbek meer word. E dan misschien zal ik haar volledig verranderen." Cobrazarao had gesproken. Hij besloot weer naar de duisternis te gaan. Hij verspilde zijn tijd aan iets dat het totaal niet waard was. Zonder dat hij nog maar iets gezegt had verdween hij in de donkerste schaduwplekjes. En uiteindelijk dwaalde hij tot aan zijn gebieden.


(Sorry flutpost moet nog in veel topic antwoorden Very Happy )

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum