Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Me and Satan

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Me and Satan Empty Me and Satan ma 13 jun - 0:58

Aito

Aito

De jonge hengste veulen genaamd Aito, stapte op een regelmatige pas door de Ash Valley. Hij hief zijn hoofd hoog in de lucht waarna hij diep snoof. Hij was net nieuw in Dream Horses en het beviel hem nu al. De geur van dood hing in de lucht. Het was stil en donker. Aito vond dat best fijn. Hij had gehoord over Satan, pure slecht was hij. Satan was zijn voorbeeld en dat zal altijd zo blijven. Hij wou veel dingen van hem leren, vechten enzo. met zijn donkere ogen keek hij het gebied rond. Hij zag niks alleen een vulkaan die je al van verre kon zien. Een korte grijns versierde zijn lippen. Een dag geleden had hij hier nog een paard in de vulkaan zien vallen. Hij zag het beeld nog het paard wilde zich nog vast grijpen maar was te laat. Aito zette zich af en sprong in galop. Zijn passen waren regelmatig. Zodat hij bij ierdere stap zich krachtig kon af zetten. Zand vloog omhoog waardoor er een wolk ontstond achter hem. Hij vertraagde zijn passen waardoor hij in draf ging en vervolgens in stap. Toen hij geboren was werdt Aito mishandelt, hij werd geschopt en zijn vader viel hem aan. Zijn vader hoefde hem niet. Hij werdt achter gelaten en was op zoek naar wraak. Hij had enkele slechtte paarden bij een geroepen en die hadden hem gedood. Dat deed hem wel goed maar nu was hij wel alleen. Dat maakte hem ook niks meer uit. Zijn ijzige blik keek hij naar een konijn die dood op de grond lag. Hij was al half verteerd. Je zag al enkele botten verschijnen. Aito zette zich af aan de grond en sprong er over heen om verder te lopen. Het zal een eer zijn op Satan misschien hier ergens te ontmoeten hij hoopte erop misschien kon hij van hem nog wat belangerijks leren. Wat hij wel kon gebruiken. Aito was jong en kon zowat niks slechts hij wou het wel en had zelf al enkele dingen uitgevonden wat hij kon gebruiken. Hij was zeker nog lang niet zogoed als Satan.
Hij keek op en rook een geur het was Satan! Aito keek op en er verscheen een gemene grijns rond zijn lippen. Het zou een eer zijn als hij hem wou trainen. Aito liep door en hij zag een spoor. Het waren hoef afdrukken het was van een anderen paard hij volgde het en hij zag 4 paarden. De paarden keken op en zagen Aito. Eentje greens en lachtte naar Aito. 'Hallo kleintje. Wat moet je!?' Zij een hengst en die greens vals. "Niks. Ik kan beter aan jou vragen wat je hier doet!" Zij Aito met een ijzige kille toon in zijn stem. het onbekende paarrd greens vals en ontblote zijn tande. Aito wist dat hij geen kans had tegen z'n groot paard maar hij was wel snel. Het onbekende paard liep dreigend naar hem toe. Aito bleef staan waar hij stond en zij. "Durf je wel tegen z'n kleine veulen? Zo wel is het wel zielig vindt je niet?" Aito glimlachte op een spottende toon. "Ik heb hier ook niks te zoeken bye kipjes." Zij hij met een ijzige onder toon, hij greens en sprong met een krachtige pas in galop. na enkele minuten toen de paarden uit zijn zicht waren bleef hij staan. Hij zag een schim aankomen het was blijkbaar Satan hij wachte af wat er zal gebeuren.

(alleen Satan wil je erbij pb me)

2Me and Satan Empty Re: Me and Satan ma 13 jun - 4:32

Satan

Satan
VIP


Een luide schelle hinnik was hoorbaar, oren drukte zich platter in zijn nek terwijl zijn tanden in een bonte vacht geplant waren. Bloed stroomde vanuit de plek waar zijn vlijmscherpe tanden zaten naar buiten, met moeite smeekte het ding om vergevenis, om zijn leven te mogen behouden. "Niemand verraad Satan, niemand praat over mij achter me rug, niemand maakt me zwart! Niemand denkt mij dingen te kunnen beleven! Dit zal een voorbeeld zijn voor ieder die denkt het wel te kunnen! Levenloos rot beest, jij maakte een fout die zal je hoog ten koste komen te staan! Je leven zal het je kosten!" Op dat moment sneden zijn tanden door heen zijn luchtpijp heen, bloed stroomde overal heen. De smaak van bloed deed Satan goed, enkele schrammen en kleine verwondingen had Satan opgelopen terwijl zijn ogen op het lichaam van de hengst gericht waren. Na enkele secondes ton het beest echt dood was. Met gema liet Satan het levenloze lichaam van het bonte ding neergegooit. Delen van zijn lichaam zaten onder bloed, dit zou een heerlijke nacht worden. Zijn zwarte ogen hadden zich afgestemd op de donkere omgeving. Alleen de vulkaan was duidelijk zichtbaar. Zijn lichaam ging over vanuit een stap in een verzamelde draf om uiteindelijk over te gaan in een galop. Zijn passen waren groot maar beheersd, verzameld en straalde zijn perfectie en geaardheid perfect uit, zijn oren lagen diep in zijn nek, zijn staart sloeg als een gek in de rondte tegen zijn flanken aan. Een geur van een nieuw iets trok zijn aandacht, een luide schrille hinnik was hoorbaar. Zijn ogen zochten de omgeving af , kwamen uit eindelijk uit bij een kleine schim in de verte. Zijn passen werden op enkele meters van het veulen vertraagd tot zijn verzamelde draf, zijn hoofd sierlijk gedragen terwijl zijn neus reikte tot aan zijn breed gebouwde borst. Op een kleine meter stopte Satan. "Satan is de naam." Meer woorden maakte Satan er nog niet aan vuil, ookal was dit veulen zeer intressant

3Me and Satan Empty Re: Me and Satan ma 13 jun - 5:47

Aito

Aito

Aito keek op hij zag een schim aankomen die steeds dicherbij kwam. Hij snoof kort. Hij rook duidelijk bloed hij zag aan de grote hengst die voor hem stond dat hij iemand had gedood. Bloed stroomde zijn nek af. Een korte grijns versierde zijn lippen. 'Satan is de naam.' Zij Satan alleen. Aito zweeg even Satan was erg groot en er viel niks met hem te spotten onder de indruk bleef Aito staan. Zijn oren lagen wel in zijn nek en zijn ogen ijzigkoud maar hij toonde wel de grote hengst respect toe. "Mijn naam is Aito. Ik heb veel over jou gehoord." Zij hij kil. Je zag duidelijk dat Aito dit niet had verwacht hij was erg onder de indruk van Satan. Al van een kleine ontmoeting. Je rook de dood, hij droeg kilheid met zich mee. "Ik vroeg me af of je mijn trainer wou zijn jij bent me grote voorbeeld." Zij hij met een ijzige blik. Satan had ook veel littekens op zijn lichaam. Aito wist al veel dingen over hem er werdt veel gesproken nu snapte Aito ook waarom dat gedaan werdt. Hij drukte zijn oren in zijn nek toen hij een andere geur rook. het was weer die groep paarden die hij al eerder mee had gesproken. Hij hoopte iniedergeval dat die paarden niet hierheen kwamen. Misschien wou Satan hem wel helpen en trainde hem. Aito zou dat zeker een eer vinden!

(Sorry maar ik moet nu eten, hopelijk kan je er iets mee maar ik kan het nu even niet afmaken Wink )

4Me and Satan Empty Re: Me and Satan ma 13 jun - 6:26

Satan

Satan
VIP


"Mijn naam is Aito. Ik heb veel over jou gehoord." Kil sprak het kleine ding, zijn ogen keken ijzigkoud naar hem terwijl er toch respect getoond werd richting hem. Kort greens Satan. Het kleine ding leek erg onder de indruk te zijn, misschien wel logisch of juist toch niet. "Ik vroeg me af of je mijn trainer wou zijn, jij bent me grote voorbeeld." Een ijzige blik was zichtbaar op zijn smoelwerk. Satan knikte kort terwijl zijn neus een nieuwe geur op pikte. Een groepje paarden kwam op hun afgelopen, het waren vier paarden die dachten alles te kunnen zijn. Een grijns sierde zijn lippen, "Ik kom zo bij je terug, even die gekke een paar regels bij leren!" Kort sprak Satan terwijl zijn oren dreigend in zijn nek lagen, strakker dan daarvoor terwijl zijn tanden zichtbaar gemaakt werden waarna Satan meteen aanviel. De bruine hengst ging ook meteen in de aanval maar had het pech minder snel en minder sterk te zijn. Zonder enige moeite reikte Satan boven hem uit en beet z'n luchtpijp snel en zonder moeite door, snel viel hij de tweede aan, een bont bak beest wat al snel dood was, waarna de andere twee keihard weg galoppeerde. Een grijns sierde zijn met bloed begoten smoel terwijl Sat terug liep naar Aito. "Dat was dus even nodig. Ik zal je trainen en opleiden tot een succesvol slecht paard, maar als je me ooit bedreigd! Zal je het zelfde lot als hun ondergaan maar dan slechter en pijnlijker!" Kort, krachtig en fel waren zijn woorden.

5Me and Satan Empty Re: Me and Satan ma 13 jun - 7:29

Aito

Aito

Aito zag hoe Satan de geur oppikte van de groepje paarden. Hij kan makkelijk schatte hoe het af zal lopen. Satan knikte bij zijn vraag daar was hij erg tevreden over. 'Ik kom zo bij je terug, even die gekke een lesje leren.' Zij hij en draaide zich om en viel de eerste aan. Aito keek misschien kon hij hiervan iets kleins leren. Toen de tweede ook dood neer viel kwam er een lichte grijns op Aito's lippen. De andere twee galoppeerde hard weg. 'Dat was dus even nodig. Ik zal je trainen en opleiden tot een succesvol slecht paard, maar als je me ooit bedreigd! Zal je het zelfde lot als hun ondergaan maar dan slechter en pijnlijker!' Zij Satan. Aito knikte hij was blij dat Satan hem wij trainen tot een succesvol slecht paard. Maar dan moest Aito hem niet bedreigen dat snapte hij wel. "Oké, ik zal je niet teleurstellen." Zij hij met een ijzige toon in zijn stem. Hij greens kort. Hij zag het bloed rond Satan's lippen het bloed stroomde naar zijn nek en druppelde op de grond. Aito's tong gleed over zijn lippen maar snel schudde hij weer met zijn hoofd om er bij te blijven.

(flut)

6Me and Satan Empty Re: Me and Satan wo 15 jun - 8:10

Satan

Satan
VIP

"Oké, ik zal je niet teleurstellen." sprak Aito met een ijzige toon in zijn stem. Een korte grijns volgde hierna. Dat waren de woorden waar op Satan gewacht had. "Dat komt dan goed uit. Denk erom je bent niet de enigste die ik train! Asiya een 3 en een halfjarige merrie word ook getraind door mij dus trainingen samen met haar kun je verwachten! Maar ook een training met Thowra kan je verwachten, dat is een dochter van mij namelijk! Laat zien dat je hen de baas kan zijn door je beter in te zetten tijdens de trainingen. Tegen die tijd zal ik je meer vertellen!" Zijn ogen pikte de reactie van het veulen op, de tijd ging snel. Een rust plaats zou niet nodig zijn maar wel iets waar Sat even alleen kon zijn, alles kon plannen voor de volgende dag. "Ik eis dat je je morgen ochtend meld bij me! Als de zon bijna aan de hemel zal staan, zul je moeten komen! Laat me niet wachten, ik roep je eenmaal bij de Prairie. Kom je niet ? Is je kans geweken. Verdere instructies zullen dan volgen! Begrepen!" Luid snoof Satan een keer, deed een pas naar het veulen toe waarna een keurend rondje om hem heen gelopen werd. Zijn lange stelten die je bijna geen benen kon noemen moesten spieren krijgen, daar zouden ze mee beginnen! Ook moest het iets meer eten, niet te veel ietsjes maar! Zijn achterbeen verjaagde enkele vliegen van zijn buik waarna het met een harde klap neerkwam. Wederom richtte Satan zijn aandacht op het veulen, wachtend op een antwoord.

[Kleintje&sorry voor de laatheid. Heb deze week herkansingsweek voor toetsen]

7Me and Satan Empty Re: Me and Satan do 16 jun - 3:29

Aito

Aito

'Dat komt dan goed uit. Denk erom je bent niet de enigste die ik train! Asiya een 3 en een halfjarige merrie word ook getraind door mij dus trainingen samen met haar kun je verwachten! Maar ook een training met Thowra kan je verwachten, dat is een dochter van mij namelijk! Laat zien dat je hen de baas kan zijn door je beter in te zetten tijdens de trainingen. Tegen die tijd zal ik je meer vertellen!' Aito knikte daarna zij Satan nog dat hij morgen ochtend bij de Prairie zich moest melden deed hij dit niet had dat gevolgen voor hem. "Ik zal er morgen op tijd zijn. Zeker doe ik dat."Zij hij met een kille ondertoon in zijn stem. Hij sloeg regelmatig met zijn staart om enkele vliegen er weg mee te slaan. Satan stijgerde kort en liep een rondje om hem heen. Aito volgde zijn blik waarna Satan weer voor hem stond. Aito toonde respect maar was zoals altijd dominant. het zal moeilijk voor hem worden met de training maar hij zal zijn uiterste best doen om er alles uit te halen om een perfect slechte hengst te worden. Aito keek weer naar Satan die waarschijnlijk nog wat ging zeggen of hij draaide zich om en liep vervolgens weg.

(Sorry niet inspiratievol)

8Me and Satan Empty Re: Me and Satan do 16 jun - 22:50

Satan

Satan
VIP

Dominant hief Satan zijn hoofd, het veulen kon hem veel bieden, dit veulen athans het zou luisteren. "Ik zal er morgen op tijd zijn. Zeker doe ik dat." Een kille ondertoon was te horen, terwijl de houding van Aito dominant was, maar het respect was er in te vinden. Kort knikte Satan. "Als je leven je lief is, ja dan zou ik me inderdaad maar melden." Na die woorden draaide Satan zijn lichaam een kwartslag, om vervolgends in galop te springen, zonder enige draf of stap pas aan het begin. Voorbenen maaide bij elke pas krachtig omhoog, achterbenen zette zich krachtig af. Luid snoof Satan een keer, zijn oren lagen krachtig in zijn nek geduwd terwijl ogen, zo zwart als de nacht de omgeving wederom in zich opnamen. Omgeving was iets wat snel kon veranderen, met een oogwenk, door alleen te knipperen zelfs al. Zijn neus was op z'n borst geplakt terwijl zijn ogen agressief rond keken. Krachtig werd zijn staart tegen zijn flanken aangegooit terwijl enkele wonden open sprongen, pijn voelde Satan onderhand al niet meer, na al die jaren van trainen, vechten en al die dingen, raakte je er aan gewend. Verlangde je er soms zelfs naar.

Ik kijk vanavond of ik een topic kan openen Embarassed

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum