Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dominantie

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Dominantie Empty Dominantie ma 17 okt - 9:17

GraceKelly

GraceKelly

ik vond het heel grappig wat ik ooit een keer hoorde namelijk: merrie's zijn dominanter dan hengsten! ik vond het wel grappig omdat de meeste mensen denken dat hengsten de dominantste zijn! (ben er ook wel achter dat merrie's dominanter zijn dankzij mn eigen merrie! Yay )

2Dominantie Empty Re: Dominantie ma 17 okt - 19:42

Dygur

Dygur

en het moraal van het verhaal is...?

-ik weet, ben geen mod- maar dit is zo'n beetje spam, je zet hier dingen neer die óf de meesten al weten óf gewoon om het neer te zetten. Dit is -voor mij- enorm irritant en -wat was het woord xD?- nouja, heel irritant!

maar goed, ja ik wist dat al, mijn verzorg merrie die onderhand verkocht was die was de leidende alfamerrie van een groepje merrie's en een hengst dusja geenidee

http://catsparadiso.actieforum.com

3Dominantie Empty Re: Dominantie ma 17 okt - 20:30

Fayne

Fayne

Vaak wel =w=

Er staan twee hengsten op de manege gestaldt en die zijn liever en rustiger dan mijn leasepony die een merrie is, iniedergeval in de stal xD

4Dominantie Empty Re: Dominantie di 18 okt - 3:45

Nar

Nar
Moderator

Dit is geen spam, Dygyur Dominantie 11631


Spam is helemaal nutteloos, dit is een conclusie waar anderen wellicht ook nog wat aan kunnen hebben.

5Dominantie Empty Re: Dominantie di 18 okt - 3:47

Dygur

Dygur

Nar schreef:Dit is geen spam, Dygyur Dominantie 11631


Spam is helemaal nutteloos, dit is een conclusie waar anderen wellicht ook nog wat aan kunnen hebben.



dan half vind ik, als er meer informatie stond over waarom het er stond en wat ze duidelijk wilt maken kom ik er verder mee hoor =3

Dominantie 11631 goeddan Boudicca ¬,¬

http://catsparadiso.actieforum.com

6Dominantie Empty Re: Dominantie do 20 okt - 3:57

Nar

Nar
Moderator

Dygur schreef:
Nar schreef:Dit is geen spam, Dygyur Dominantie 11631


Spam is helemaal nutteloos, dit is een conclusie waar anderen wellicht ook nog wat aan kunnen hebben.



dan half vind ik, als er meer informatie stond over waarom het er stond en wat ze duidelijk wilt maken kom ik er verder mee hoor =3

Dominantie 11631 goeddan Boudicca ¬,¬

Kijk en dit is nou wél spam. Want dit heeft niets met het topiconderwerp te maken.


Desondanks doe ik hem, als je het niet erg vindt, naar het archief

7Dominantie Empty Re: Dominantie do 20 okt - 4:32

Syrano

Syrano

Dominantie naar mensen is ethologisch gezien onmogelijk. Ethologie is de gedragsleer van dieren. Dominantie is namelijk naar de leer van ethologie conspecifiek(Wat betekend dat het alleen naar soortgenoten is). Dominantie naar mensen bestaat dus niet, als iets "dominant" lijkt, dan is er áltijd een ander motief die de gedraging kan verklaren. Om een organisme dominant te noemen naar een mens is oppervlakkig, omdat dat de meest gemakkelijke(En dus niet de beste) verklaring is. Dat merrie's dominanter zijn naar mensen kan dus nooit kloppen. Naar andere paarden natuurlijk wel (:

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum