Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I don't life fore a only horse

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Sunset

Sunset
VIP

Sunset liep rustig door de heuvels. Ze had vanalles door haar hoofd spoken. Er waren zoveel dingen met een Waarom, waar gewoon geen andwoord op was, dat was gewoon zo geweest. Als een lot. Alleen haar lot was niet zo leuk geweest. Sunset merkte dat ze nog heel zwak was, ze had nog steeds meer eten nodig, en omdat ze pas in de herfst hier was binnengekomen, had ze niet veel tijd gehad om zich te sterken. Maar nu was er helemaal geen eten meer. Zij was sterk genoeg, maar er zou een kans zijn dat andere paarden het niet zouden halen. Sunset zuchtte en liep door. De sneeuw voelde lekker zacht aan onder haar hoeven. Ze was het gewent. Als het ijs sterk genoeg zou zijn, zou ze er op kunnen Tölten, heerlijk vond ze dat.

[Open voor iedereen]

Gast

avatar
Gast

Chance is moe van het dwalen door het gebied en kijkt even om d'r heen. Ze kijkt op ,ze ruikt een paard ! Ze is blij dat ze nu iemand gevonden heeft en ze gaat een stuk verder staan. Dan ziet ze een mooie ijslander staat en schuild achter een bosje. ze kijkt naar het paard en aarzeld of ze er naar toe wil gaan ... dan opeens hinnikt ze luid om de aandacht van het paard te trekken maar blijft wel achter dat bosje staan

( je ziet haar gewoon overduidelijk staan Razz )

Sunset

Sunset
VIP

Sunset merkte opeens de aanwezigheid van een ander paard en snoof angstig. Toen ze het paard in het vizier kreeg ontspande ze zich weer, ze hoorde haar maar rommelen en zuchtte. Zou ze de winter wel doorkomen? Het was niet de kou waar ze niet tegen kon, maar het weinige en schaarste eten. Sunset schudde het sneeuw van haar vacht af en hoorde toen een hinnik. Ze keek op. Nog steeds het bonte paard. Sunset wachtte af, maar het paard bleef staan. Ze greens even en stapte toen rustig op haar af. Op voor haar betrouwbare afstand bleef ze staan. "Hoi, mijn naam is Sunset. Ben je nieuw hier?" vroeg ze aardig.

Gast

avatar
Gast

Chance kijkt nieuwsgierig naar het paardje en zegt 'hoi ik ben Chance en ja ik ben hier nieuw in dit gebied' kijkt even aarzelend maar loot dan naar de merrie toe 'ik ben ontsnapt bij mijn vorige baas want die mishandelde mij toen ik veulen was en ik kon me niet verzetten maar nu ik 3 jaar ben ben ik sterk genoeg geworden en ben ik ontsnapt!

* briest *

' ik ben zo moe van de reis maar eindelijk heb ik een paard gezien ! de winter komt er aan en ik heb het koud , ik dacht dat wilde paarden het makkelijk hadden maar het is erg moeilijk hier op eten te vinden '

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum