Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat is leuker?

3 plaatsers

Wat is leuker

Wat is leuker? Vote_lcap0%Wat is leuker? Vote_rcap 0% [ 0 ]
Wat is leuker? Vote_lcap100%Wat is leuker? Vote_rcap 100% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 2


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wat is leuker? Empty Wat is leuker? wo 28 dec - 3:06

Declan

Declan

Hey mensen, ik ga een rpg maken, een mensen rpg in de toekomst, waar de armen erg onderdrukt worden, en weinig rechten hebben.
Dus, nu vroeg ik me af, wat is leuker?
Anime of Echte mensen?

(Als dit soort topic niet mogen, dan haal ik het wel weg)

2Wat is leuker? Empty Re: Wat is leuker? wo 28 dec - 3:11

Fawn

Fawn

Onrealistisch --> Anime
Realistisch --> Echte mensen. :)

3Wat is leuker? Empty Re: Wat is leuker? wo 28 dec - 3:29

Nar

Nar
Moderator

Ik vind mensen leuker omdat ik dat anime er meestal niet mooi uit vind zien.

4Wat is leuker? Empty Re: Wat is leuker? wo 28 dec - 3:37

Fawn

Fawn

Nar schreef:Ik vind mensen leuker omdat ik dat anime er meestal niet mooi uit vind zien.


Dat hangt ook maar net van het plaatje af, vind ik zo. clown Maar ik zou hier persoonlijk toch ook wel voor mensen gaan. :)

5Wat is leuker? Empty Re: Wat is leuker? wo 28 dec - 3:43

Nar

Nar
Moderator

Fawn schreef:
Nar schreef:Ik vind mensen leuker omdat ik dat anime er meestal niet mooi uit vind zien.


Dat hangt ook maar net van het plaatje af, vind ik zo. clown Maar ik zou hier persoonlijk toch ook wel voor mensen gaan. :)

Nou, met Anime loop je het risico dat er van die gevallen heel erg extreem bijlopen. Laserogen, hoektanden, schedels, weet je wel? Met mensen heb je dat minder.


Alhoewel, je hebt van die types die ook daar weer de grens opzoeken [a]

6Wat is leuker? Empty Re: Wat is leuker? wo 28 dec - 3:54

Fawn

Fawn

Nar schreef:
Fawn schreef:
Nar schreef:Ik vind mensen leuker omdat ik dat anime er meestal niet mooi uit vind zien.


Dat hangt ook maar net van het plaatje af, vind ik zo. clown Maar ik zou hier persoonlijk toch ook wel voor mensen gaan. :)

Nou, met Anime loop je het risico dat er van die gevallen heel erg extreem bijlopen. Laserogen, hoektanden, schedels, weet je wel? Met mensen heb je dat minder.


Alhoewel, je hebt van die types die ook daar weer de grens opzoeken [a]

Mensen zoals wij dus ~8D
En ach, dat vind ik zeker meevallen. :)
Wanneer je het met echte mensen doet lopen er altijd zó ontieglijk veel beroemdheden rond op een RPG dat ik er altijd lichtjes gek van wordt.

7Wat is leuker? Empty Re: Wat is leuker? wo 28 dec - 4:11

Nar

Nar
Moderator

Fawn schreef:
Nar schreef:
Fawn schreef:
Nar schreef:Ik vind mensen leuker omdat ik dat anime er meestal niet mooi uit vind zien.


Dat hangt ook maar net van het plaatje af, vind ik zo. clown Maar ik zou hier persoonlijk toch ook wel voor mensen gaan. :)

Nou, met Anime loop je het risico dat er van die gevallen heel erg extreem bijlopen. Laserogen, hoektanden, schedels, weet je wel? Met mensen heb je dat minder.


Alhoewel, je hebt van die types die ook daar weer de grens opzoeken [a]

Mensen zoals wij dus ~8D
En ach, dat vind ik zeker meevallen. :)
Wanneer je het met echte mensen doet lopen er altijd zó ontieglijk veel beroemdheden rond op een RPG dat ik er altijd lichtjes gek van wordt.

Zit wat in.

Whut? Ik de grens opzoeken? HOE DURF JE! Ik heb geen carnivorisch paard zoals jij! Wat is leuker? 577322

8Wat is leuker? Empty Re: Wat is leuker? wo 28 dec - 4:32

Declan

Declan

Ik ben nu ook gegaan voor echte mensen, xd.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum