Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Heb jij weleens iets gebroken ?

+6
Fawn
Azicrae
Magnifico
Aaliyah
Anaïs
Jethro
10 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Jethro

Jethro

Heb jij weleens iets gebroken of gekeusd ?

Anaïs

Anaïs

~ Schouder gebroken
~ Bloed in knie -> Blessure oor altijd
~ Alles heb ik ooit al wel eens gekneusd

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

noppp

Jethro

Jethro

Ik heb sinds woensdag een barst in mijn heup dus in feite gebroken , mijn elleboog gekneusd en mijn borstkast eens gekneusd

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ik heb een paar te noemen, vréémde dingen gekneusd.
~ Mijn alvleesklier gekneusd.
~ Mijn lever gekneusd.
~ Mijn twaalfvingerige darm gekneusd.
~ Drie ribben gekneusd.
~ Mijn elleboog zwáár gekneusd.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Azicrae

Azicrae

Bjorn, hoe is dat gebeurt, een barst in je heup, lijkt me iig best pijnlijk ghehe

IK HEB NOG NOOIT IETS GEBROKEN, I'M INBREAKABLE *superhero*

Jethro

Jethro

Ik fietste en in ik nam de bocht tegen 5 km/u en het was glad en verloor de controle en toen *BAAAAAF* lag ik op de grond . Dag erna naar ziekenhuis , Dokter : Je moet thuis blijven en veel rusten dus ik mag niet naar school tot 28/02 . En ja 1 ste 2 dagen is afzien :l

Fawn

Fawn

@Magnum: Wát heb jij uitgespookt. rofl.


Ik heb een keer mijn pols gebroken, that's it. *klopt af*

Kyanos

Kyanos
VIP

Door met mn scooter tegen een auto te knallen myn bovenbeen gebroken Razz

Verder al zooooo ontiegelijk vaak mn pols en enkels en vingers gekneusd xd

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ghehe. Het was allemaal tegerlijkertijd, behalve die elleboog, toen viel ik gewoon.

Nee, ik viel op een paal. -.- Want ik liep op een klimrek, en toen bam, viel ik met mijn buik dus op zo'n paal, die rechtop stond. En toen kon in niet meer ademhalen en bleek mijn hele binnenste in puin te liggen. o3o

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Nar

Nar
Moderator

Fawn schreef:@Magnum: Wát heb jij uitgespookt. rofl.


Ik heb een keer mijn pols gebroken, that's it. *klopt af*


Kijk en dat verbaast me nou. Jij alleen maar je pols?


Ik heb nog nooit wat gebroken, alleen mijn knie en middelvinger [ Fufu ] gehecht gehad.

Kai

Kai
VIP

Ik heb nog nooit iets gebroken. Alleen mijn ik verstuik heel vaak mijn enkel. Toen ik 7 was, viel ik van mijn fiets en kwam ik met mijn kin terecht op de stoeprand. 5 hechtingen erin.

http://coconutts.deviantart.com/

Visual

Visual
VIP

Ik heb never iets gekneusd, gebroken, gestuikt, maar wel geschoomdled AWESOMENESS hoe heet dat... OW JA, door dingen heengaan AWESOMENESS vaak door mn enkel, en 1 keer door mn rug(JA ALS BRUGGER NAM IK TEVEEL TROEP MEE NAAR SCHOOL XD Ik wist niet dat je last kon krijgen van je rug een hele week T,T)

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

alhoewel... iets met me stuitje. dat wel. drie weken geleden. nog altijd veel last van enn. twee jaar geleden ging ik met zo'n kleine slee van een helling af, maakte te veel vaart en ik wou mezelf afremmen met mijn voet. in die enorme vaart, ik schoot door en had er een scheur in mijn enkelbot in overgehouden :3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum