Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Back in DH

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Back in DH Empty Back in DH di 6 maa - 21:14

Yara

Yara

De bonte merrie snoof angstig. Haar hoofd was angstig geheven, bang voor het komende, bang voor het onbekende. Bang voor alles. Voor alles wat ze niet kende. Yara zuchtte. Ze was weer terug, maar wist niet voor hoelang. Ze had zoveel fouten gemaakt. Kon ze die nog recht zetten? En Plata, Itz. Ze miste hun. Was ze verlieft? Misschien, het zou wel kunnen. Maar nu had ze geen behoefte aan gezeldschap. Haar leven had geen nut meer, zoals iedereen al had gezegt. Ze had er niet naar geluisterd, maar het was wel de waarheid. It hurts.

-Flutje, moet weer inkomen.-

2Back in DH Empty Re: Back in DH wo 7 maa - 1:08

Plata

Plata

~Inkomertje~


In de winter voelde hij zich thuis, dan speelde hij met de sneeuw vlokjes, voelde zich vrij. Hij was Koning Winter, met zijn witte vacht kleur was hij amper zichtbaar in de winter. Toch was zijn winter dit maal niet perfect geweest, hij miste zijn vrienden. Zoals Yara, hij miste alle anderen. En hij had een grote fout begaan die hij die winter met de nodige moeite recht moest zetten, hij was overgelopen naar de slechte kant. Maar nu was hij weer goed, vrolijk zoals vroeger. Spelend met herten in de lente, paddenstoelen zoeken in de winter. Hij deed wat hij niet laten kon. Maar nog steeds ruste hem die ene vraag. Was ze nog in Dream Horses? Was ze nog hier, dacht ze nog net zo veel aan hem, zoals hij aan haar dacht? Had hij dan toch gevoelens? Hij zuchtte, plots drong een maar al te bekende geur tot hem door. Zijn hoofd vloog omhoog, voordat hij er erg in had krulde zijn lip eventjes omhoog. Daarna nam hij zijn oude houding, en direct verscheen ze op zijn ogen. Hij glimlachte lichtjes. Voor haar stopte hij rustig. Enkele vogels floten hun liedjes. ''Yara...'' Stamelde hij, hij wou nog wat zeggen, maar dit rolde niet uit zijn mond. Eventjes kon hij niks meer zeggen, hoeveel hij ook met zijn mond bewoog alsof hij sprak, er kwam gewoon niks uit. Uiteindelijk klapte zijn mond dicht.



WhereIsTheRumGone?

3Back in DH Empty Re: Back in DH wo 7 maa - 1:21

Yara

Yara

De bonte merrie hief haar hoofd blij verrast toen een bekende geur haar neus binnen kwam. Plata. Hij was er dus nog. Plots schoot die blijheid om in onzekerheid. Vond hij haar nog aardig? Ze was slecht geweest, had DH verlaten en was er nu weer. Wat als hij iemand had? Hoe zou dat voelen. Maar haar gedachtes werden aan de kant geduwt toen de witte hengst in zicht kwam. ''Yara...'' Stamelde hij. Ze knikte. Toen draafde ze naar hem toe en drukte haar neus in zijn manen. "Ik heb je gemist." was het enige wat ze zei. Als hij het zelfde voelde was dat genoeg. Ze liet een zucht los en voelde een brok uit haar keel gaan. Het was fijn hem weer te zien, het was meer dan fijn!


4Back in DH Empty Re: Back in DH wo 7 maa - 2:21

Plata

Plata

Een zwakke waterige glimlach stond op zijn gezicht. Ze was duidelijk blij dat hij hier was. En hij was ook blij, maar toch schoten er soms enkele rare gedachtes door zijn hoofd. Gedachtes die hij niet uit zou kunnen schrijven op papier, niet omdat hij niet kon schrijven, gewoon omdat hij ze niet kon beschrijven. Niemand kon zijn dag nu nog verpesten, niet nu hij wist dat ze nog leefde. Hij voelde zich nu zo dat zelfs ik het niet kon beschrijven. Ik het brein achter Plata. Hij voelde iets voor haar, dat zelfs ik niet kan beschrijven, ik het brein achter Plata hemzelf. Hij had niemand meer over, al zijn familie leden waren gestorven. En hij stond overal alleen voor. Het was een fijn gevoel om vrienden te hebben. Een gevoel dat voor hem nog fijner was. Zijn oortjes stonden naar voren. Hij brieste eventjes, en sloot zijn ogen toen hij haar neus in zijn manen voelde. Hij opende ze pas toen Yara al enige tijd klaar was met spreken. Zijn borstkas ging langzaam en tevreden op en neer. Eventjes smakte hij zachtjes met zijn mond, verlangend naar water. ''Ik jou ook.'' Hij zette eventjes een pasje naar voren toe. Strekte zijn hals, waardoor zijn neus naast haar oor zat. ''Het spijt me, ik had niet weg moeten gaan.'' Fluisterde hij toen, waarna hij zijn hoofd terug haalde. Hij wist dat ze geen partners waren ofzo, maar toch voelde het voor hem een beetje zo. Nou ja, hij wou dat het zo was.

5Back in DH Empty Re: Back in DH wo 7 maa - 6:32

Yara

Yara

Ze voelde dat er iets was, maar ze kon niet bevatten wat. Onzeker keek ze hem aan. Had het iets met haar te maken? ''Ik jou ook.'' Hij zette eventjes een pasje naar voren toe. Strekte zijn hals, waardoor zijn neus naast haar oor zat. ''Het spijt me, ik had niet weg moeten gaan.'' Fluisterde hij toen, waarna hij zijn hoofd terug haalde. Yara knikte met haar hoofd. "Ik was ook uit Dream Horses. Ik moest gewoon mezelf weer terug vinden." zei ze zacht. Onzeker richtte ze haar ogen op de grond. Moest zij het vragen? Ze wilde zo graag. Maar wat als hij niet wilde. Dan stond ze mooi voor schud. Maar wat was nou belangrijker, dat ze wist of hij van haar hielt of haar reputatie hier, die al zo goed was... Waarschijnlijk was dit alles in haar ogen te lezen, dat wist ze zelf ook. Plata zou snel genoeg willen weten wat er aan de hand was. "Maar we zijn er weer. Bij elkaar." zei ze toen en ze keek hem lief aan.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Back
» Don't ever look back. ~
» I'm back
» Welcome back ~
» Welcome Back.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum