Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The sea and me..

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1The sea and me.. Empty The sea and me.. do 17 mei - 20:56

Vanity.

Vanity.

Galopperend over de duinen schudde hij zijn hoofd hevig op en neer. Door al die wind die er stond waaide het zand tegen hem op en kwam in zijn ogen. Langzaam minderde hij vaart tot dat hij stil stond. Hij draaide zich om zodat hij met zijn kont naar de wind toe stond. Hij keek om zich heen. Het enige wat hij zag waren een paar vogeltjes in de lucht en wat kleine plantjes op die grond die met de wind meewaaide.
Hij besloot om met de wind mee te gaan lopen. Dan had hij geen last van het zand dat rond vloog. Op eens hoorde hij een raar geluid. Hij stond meteen stok stijf stil. Hij keek rond waar dat geluid vandaan kon komen. Het was maar een meeuw die ook alleen rond vloog. De golven sloegen om en het klonk zo mooi. Hij besloot maar eens naar het water te gaan. Langzaam dribbelde hij naar beneden, voetje voor voetje zette hij ze neer, tot onder aan de duin. Hij sprong aan in draf. Met een rustig tempo draafde hij naar de zee. Zijn manen en staart wapperde op en neer. Toen hij met zijn hoeven in het water stond stopte hij. Hij strekte zijn nek naar voren en liet hem langzaam naar beneden zakken tot dat hij het water aanraakte. Hij nam een slok. Deed zijn hoofd omhoog en spuugde het uit. 'Wat zout' riep hij luid uit. Hij kapte een keer met zijn voorbeen in het water zodat het alle kanten opspatten. Hij liep aan steeds verder de zee in tot zijn buik de zee raakte. Hij draaide zich om en galoppeerde snel het water uit. Dit deed hij nog eens. Zo vermaakte hij zich zelf zonder iemand anders. Na een aantal keer op en neer rennen had hij er wel genoeg van. Hij stapte langzaam verder totdat...

[Open voor iedereen]

2The sea and me.. Empty Re: The sea and me.. do 17 mei - 22:05

Quinty

Quinty


Een zachtte wind lied haar manen in beweging zetten. Het was een prachtige dag, ookal stond er een koude wind. Elke keer dat ze een stap zette, zag je de hoef afdrukken in het zand. Het zand was redelijk dik, waardoor, het lastig was om er door heen te lopen. Ze maakte haar passen groter en groter, waardoor ze in een snelle draf te recht kwam. Haar manen golfde langzaam met haar mee. Ook haar staart volgde met haar mee. Naast haar lag een uitgestrekte lange zee. Die zo blauw was als de lucht. Haar verlanges waaren nu momenteel om in het water te gaan. Dit deed ze ook. Ze blokkeerde haar richting en ze ging naar het water toe. Het water voelde erg koud aan. Hoe verder ze liep hoe hoger het water begon te staan. Na enkele seconden stond het water bij haar buik. Haar ogen gleden over het strand heen. Het zag er vanaf hier erg mooi uit! Plotseling bleven haar ogen hangen bij een schim. De schim had de vorm van een paard. Haar passen kwamen weer in beweging. Ze liep naar het droogge oppervlakte toe. Niet lang daarna, stond ze bij het paard. 'Goededag' en ze gaf vervolgens een klein knikje. 'Mijn naam is Quinty, en die van jou?' Vroeg ze vriendelijk. EN vervolgens wachtte ze af, wat het paard zal zeggen.

3The sea and me.. Empty Re: The sea and me.. do 17 mei - 23:00

Vanity.

Vanity.

Opeens hoorde hij iemand wat zeggen. Het was een paard! een paard. het was lang geleden dat hij die een had gezien.'Goededag' Zei ze. 'Mijn naam is Quinty, en die van jou?' Hij antwoordde vriendelijk Hallo, Mijn naam is Vanity, Wat heb je een mooie naam. Hij keek langs haar af en zag een lang spoor van hoefjes in het zand. even in de zee, dan weer over het zand. Waar kom je vandaan? vroeg hij vriendelijk met een glimlach en een schittering in zijn ogen. Hij schudde een keer met zijn hoofd, zodat zijn manen niet in zijn ogen zaten. Hij stak zijn neus langzaam in de lucht om te genieten van de zon. Hij tilde zijn voet op en kapte in het zand. Iedere keer dat hij groef met zijn voet liep het meteen vol met water. Even later stond hij met allebei zijn voorbenen in het gat. Hij stapte opzij zodat hij weer op de vlakke grond van het strand stond.

4The sea and me.. Empty Re: The sea and me.. do 17 mei - 23:36

Quinty

Quinty


Een vriendelijke stem galmde door haar oren heen Hallo, Mijn naam is Vanity, Wat heb je een mooie naam. Ze glimlachte 'Bedankt, jij hebt trouwens ook een erg mooie naam.' Zei ze met een vriendelijke stem. Haar ogen gleden over Vanity heen. Hij had lange grijze manen en een grijs achtige vacht. Haar eerste indruk was dat hij een erg vriendelijk paard is. Deze indruk had ze nog steeds. Ze sprijde haar neusvleugels om de geur van de zee op te pakken. Vervolgens sprak ze verder: 'Ben je hier al lang in Dream horses?' Vroeg ze. Zij zelf was hier nog niet heel erg lang, een weekje meschien? Ze zou het niet weten! De tijd ging zo snel als ze het naar haar zin had. Daardoor, kon ze niet bijhouden hoelang ze hier was. Vervolgens schudde ze zacht met haar nek waardoor, enkele maan plukjes weer goed op zijn plaats vielen. Terwel ze dat deed wachte ze weer rustig op het antwoord af van Vanity.



-Sorry, ben een beetje inspratieloos-

5The sea and me.. Empty Re: The sea and me.. vr 18 mei - 3:19

Vanity.

Vanity.

Hoelang ze hier was wist ze niet. Een mooie witte vacht sprankelde in de zon . Manen wapperde in de wind. Ze schudde een keer met haar hoofd zodat een paar plukken manen niet in de weg zaten. Ze snoof met haar neus de geur van de zee op. Ruikt het lekker? vroeg hij?
De zee dan he ;p sprak hij na. Hij verzette zijn voet en hoorde iets kraken. Langzaam liet hij zijn hoofd zakken en zag dat de golven van water zand en schelpen aanspoelden. Hij tilde zijn voet op en zag dat hij een schel geplet had. Hij liet zijn voet weer zakken..


-Heb ik ook last van Wink -

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum