Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I'm not a Payphone~

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1I'm not a Payphone~ Empty I'm not a Payphone~ vr 20 jul - 8:18

Remember

Remember

Slof slof slof.
Zo liep hij rond bij de Ash Valley, hoofd laag aan de grond zijn voeten sleepte haast over de grond. Úwgh, wat was hij lui vandaag, het liefst ging hij nu op de grond liggen, maar dat kon natuurlijk weer niet. Want hij had het natuurlijk weer zo gepland om precies vandaag bij de Ash Valley rond te scharrelen. De Ash Valley, waar misschien wel de minste beschutting was. Het was al helemaal moordend omdat er geen wolkje aan de hemel was en de zon dus kei hard brandde, het was misschien wel de warmste lente dag vandaag. Mán, had hemel en aarde soms een hekel aan hem? Vonden ze het leuk om hem te pesten ofzo? Uch, had iedereen een hekel aan hem? Náh, Magnifico had bijvoorbeeld geen hekel aan hem en de rest van de kudde, volgens hem, ook niet. Dat hoopte hij tenminste. Eventjes grinnikte hij schaap achtig, plots zakte hij door zijn knieën, plofte op zijn buik en begon te rollen, het duurde wel vijf keer tot hij op zijn rug terecht kwam en toen hij op zijn rug lag kwam hij, nátuurlijk, niet meer op zijn zij. ,,Úrmzhh, jongens. Help…’’ Het laatste woord kwam er verrassend hoog uit, hij hinnikte eventjes terwijl hij bleef liggen in die ongemakkelijke houding. Gáwdm wat schaamde hij zich op het moment, sjeesz. Het kon haast niet gênanter, hij draaide en draaide tot hij met een luide plof weer op zijn zij terecht kwam. ,,Ough…’’ Mompelde hij.



~ 21. 250 woorden

En Aaliyah/Amani!~

2I'm not a Payphone~ Empty Re: I'm not a Payphone~ vr 20 jul - 8:45

Amani

Amani
Het hippe banaantje

She found her luck again.
Alles waar ze van hield, was weer terug. Haar liefste zwarte hengst, even zwart als haar zicht, had haar vergeven en haar teruggenomen. Painted. Ondanks dat ze hem nog nooit had gezien wist Amani dat hij de mooiste van heel dreamhorses was. En zo niet, was alles alsnog fine.
Amani glimlachte en slofte rustig verder, ze was op weg naar de Utopia gebieden. De plek van de nieuwe kudde, de kudde van haar partner. De tweede kudde van haar partner zelfs. Eerst had hij de Fire Flame overgenomen, er was zelfs een tijd dat Amani hem had. Maar kort daarna nam Nirvana hem over en verliet Amani dreamhorses. Maar toen ze was teruggekeerd was ze Painted een paar keer tegengekomen maar Amani had niet toegegeven aan haar constant aanwezige verliefdheid en dus ook niets gezegd tegen Painted.
Tot die dag.
Tot de avond dat Painted Amani tegen was gekomen terwijl ze probeerde te slapen en Amani had haast gesmeekt om haar terug te nemen. En het grootste wonder was dat ze nu weer samen waren. Haar grootste liefde.
Dus nu was ze op weg naar de kudde van haar partner. Maar, moeilijk toe te geven, ze was blind en was de verkeerde kant op gegaan. Dat had ze een tijdje geleden al beseft en was op goed geluk naar rechts gedraaid. Nu was ze he-le-maal in de ashvalley. Stumper.
‘Ouch…’ hoorde Amani opeens. Het bevond zich rechts van haar, dus ze ging die kant op.

21. 250 woorden
en oh, dit was echt een pijn xD kon al niet verder na de 50 woorden :'D

http://catsparadiso.actieforum.com

3I'm not a Payphone~ Empty Re: I'm not a Payphone~ vr 20 jul - 8:59

Remember

Remember

Een geur, een merrie het ging allemaal zo snel achter elkaar en toen kwam de merrie op hem afgelopen. Hij krabbelde met enige moeite overeind, zijn rug deed nog steeds pijn. Hij keek naar de vos merrie. ,,Hé jij! Ja jij daar!'' Riep hij naar de merrie, natuurlijk besefte hij niet dat ze blind was, voor de merrie had hij tegen jan en ander man kunnen lullen. Hij draafde langzaam en al weer sloffend op de merrie af, maar het feit dat hij niet alleen op de wereld was gaf hem nieuwe energie. Energie waar hij weer vooruit mee kwam. Hij bekeek de merrie eventjes kritisch en haalde toen zijn neus omhoog terwijl hij eventjes snoof. ,,Magnifico is de hotste merrie van heel DH.'' Zei hij toen plotseling, voordat hij er zelf echt erg in had en ach, hij had de waarheid gesproken en je mocht niet liegen, toch? Hij kon moeilijk zeggen dat hij de merrie mooi vond, ze was niet lelijk, maar híj vond haar ook niet mooi. ,,Merrie je ziet er wel een beetje uit als een Forever Loner vind je zelf ook niet?'' Zei hij toen, gáwd misschien moest hij wat vriendelijker gaan doen tegen over het arme dier dat nu hielp tegen zijn verveling. Arm beest... Een plotselinge stofvlaag kwam toen aandrijven. ,,Sjeesz, ik zie niets meer.'' Mopperde hij hardop, nog steeds niet wetend dat de merrie blind was. Hij bekeek haar nog eens. ,,Gáwd!'' Zei hij toen plotseling en verschrikt. ,,Wat ben ik onvriendelijk zeg-'' Pauze. ,,Ik ben helemaal vergeten mezelf voor te stellen.'' Weer een pauze. ,,Re-mem-ber is de naam, knoop die maar goed in je oortjes ik zeg hem niet nog een keer.'' Zei hij toen met zijn lage stem.



~Bonus. 'Magnifico is de hotste merrie van heel DH.'

Haha Remember is praat graag XDD~

4I'm not a Payphone~ Empty Re: I'm not a Payphone~ vr 20 jul - 9:11

Amani

Amani
Het hippe banaantje

‘Hé jij! Ja jij daar!’ dangit, Amani had niet de perfecte cours. Ze boog haar hoofd naar het geluid en concentreerde zich op de richting. Gelijk wendde ze wat meer naar links en bleef lopen. Als ze het goed had ingeschat moest ze nu blijven staan. Onzeker draaide ze met haar oren, maar een warme glimlach verscheen op haar lippen.
‘Magnifico is de hotste merrie van heel DH.’ hoorde ze de hengst zeggen. Niet-begrijpend fronste ze en ze sloot haar ogen, toch geen verschil. ’Ohja? Dus Magnifico is de hotste merrie van heel DH?’ vroeg ze geïnteresseerd, hoe kwam de hengst daar zo suddenly op? ’Hoe kom je daar zo opeens op? Ik ken je amper, vreemdeling.’ en ze draaide een pasje naar rechts. Het was altijd al raar geweest om te praten met iemand die je niet kon zien, het was raar, en toch voor Amani ook geruststellend.
Haar oren draaiden naar achteren toen ze de volgende zin hoorde. Een beetje offended draaide ze nog meer van hem weg. ’En wie ben jij om dat te oordelen jochie?’ vroeg ze, met een kleine dosis spot. De wind begon voor een moment te waaien en de hengst mopperde omdat hij niets kon zien. Werd er nou gewoon met haar gespot? Met haar gesold en gespeeld? Ze ademde diep uit en fronste. ’Drijf je de spot met me? Ik ken je naam nog niet eens.’ Amani sloeg met haar staart en hief haar hoofd een beetje.
De hengst stelde zich voor als Remember. ’Aangenaam Remember. Ik ben Amani.’ en daarbij liet ze het, te beledigd om nog iets te zeggen.

Bonus. 'Magnifico is de hotste merrie van heel DH.'
Haha amani is op haar teentjes getrapt I'm not a Payphone~ 11631

http://catsparadiso.actieforum.com

5I'm not a Payphone~ Empty Re: I'm not a Payphone~ vr 20 jul - 9:37

Remember

Remember

’Ohja? Dus Magnifico is de hotste merrie van heel DH?’ Hij knikte enthousiast en maakte een 'ja-'achtig geluidje. Hij mepte wat met zijn staart heen en weer, niet dat hier vliegjes waren. ’Hoe kom je daar zo opeens op? Ik ken je amper, vreemdeling.’ Vervolgde de merrie eventjes. Remember glimlachte breed. ,,Uhmz.. Heb je nog nooit zelf gekeken? Zou je eens moeten doen en daarna moet je naar Magnifico kijken. Dan weet je niet wat je overkomt.'' Grinnikte hij. Nog steeds geen idee hebbend dat de merrie blind was. ,,Nou... Remember, zoon van Alana en Arrayon, broer van Sultan en oh nee ik ben der naam kwijt, half broer van de inmiddels overleden Kharrea, partner van Magnifico en vader van Daesha. En zoals die leuke piraat het zou zeggen die ik laatst tegen kwam. Savvy?'' Ratelde hij snel achter elkaar, goddamnit die merrie begon hem energie te geven. Hij begon hyper te worden, voor het eerst in tijden. Hij wou het niet eens, hij had een hekel aan hyperheid. ,,Hoezo zou ik de spot met je drijven? Ik heb geen idee waar je het over hebt, mádame.'' Zei hij kalm en lichtelijk verontwaardigd waar had die 'Amani het over.' Hij snoof eventjes bij haar woorden. ,,Aangenaam? Je lijkt me behoorlijk op de teentjes getrapt anders.'' Mompelde hij zachtjes. Na een korte stilte begon hij weer te praten.; ,,Hé, maar ff serieus, je moet echt ff tandenpoetsen, vróúw.'' De nadruk leggend op het laatste woord.


~34. Tandenpoetsen.

Arme Amani~

6I'm not a Payphone~ Empty Re: I'm not a Payphone~ vr 20 jul - 10:32

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Het was lastig te zeggen maar het leek alsof de hengst knikte, dus Amani wist het nu officieel, ze had te maken met een idioot. Dat bevestigde de hengst door te zeggen dat ze zelf naar Magnifico moest kijken. Nu trok Amani zo’n pijnlijk gezicht van ‘god moet ik híérmee praten?’ maar ze grijnste toen suddenly. Magnifico? ’Hey die naam ken ik, zij heb ik ontmoet toen ik mijn neus brandde aan de geisers.’ Amani bewoog haar neus voor een momentje toen ze daaraan terug dacht. De ontmoeting was idioot afgelopen, maargoed. ’En is Magnifico niet de leidster van de Quiet Sparkle?’ vroeg ze toen aan Remember.
Opeens begon de hengst allemaal dingen te ratelen en te ratelen en Amani volgde het niet heel erg, behalve dat hij zei dat Magnifico zijn partner was. Whait, dat maakte hem een béta, niet dan? ’Dat verklaart niet veel. Dat jullie partners zijn. Maar kan ook aan mij liggen. Dus jij bent béta? Ben je niet nog iets te.. weet ík veel, te onbeschoft voor zo’n grote taak? Ik weet ook niet hoor.’ zei ze droogjes.
’Nee waarom zou je de spot drijven met een blinde merrie. Kzou t níét weten. Jij wel?’ sarcastisch lichtte ze een wenkbrauw op. Hij begon weer eens te praten. Wat was hij een praatgraag. Slightly annoying. Nee, big time annoying. ’Klopt, ik ben nogal beledigd hierzo maar dan kan een ontmoeting nog niet onaangenaam zijn? Ik ben al blij dat je geen pyromaan bent met deze attitude.’ nu was het Amani’s beurt voor lollige opmerkingen en sarcastische opmerkingen.
Gawd nee? Als béta nogwel. En voormalig leider van de EG. ’Er komt anders ook geen prettige walm van jouw kant vandaan mister.’ en met die woorden trok ze haar neus op en weg van de hengst.

20. Magnifico
Arme Remember :'D

http://catsparadiso.actieforum.com

7I'm not a Payphone~ Empty Re: I'm not a Payphone~ za 21 jul - 9:16

Remember

Remember

Dingen die gedaan zijn kun je niet meer terug draaien
dingen die nog gedaan moeten worden kan je wel anders doen.

Hij grinnikte eventjes bij haar eerst woorden, ghehe, welke oenemeloen brandde zijn neus nou aan de geisers? Toen vroeg de merrie weer wat, hij tilde zijn hoofd wat hoger op. Mmmhh, het begon al wat normaler en interessanter te worden. ,,Inderdaad, ze is de leidster van de Quiet Sparkle.'' Mompelde hij, nog net hard genoeg voor de vossen merrie om het te verstaan. Hij trok een wenkbrauw op bij haar woorden. ,,Owja. Ik en onbeschoft en hoe kom je daar zo op.'' Pauze. ,,Amani, hé waarom zou ik te onbeschoft zijn om Bèta te zijn.'' Weer een pauze. ,,Oké, ik was misschien best onbeschoft, mijn excuses daarvoor.'' Zei hij uiteindelijk maar, toegevend dat hij net misschien inderdaad een beetje onbeschoft was voor een Bèta, but who cares? Hij schudde zich uit en schok een beetje toen de merrie zei dat ze blind was. Hij kreeg een ongemakkelijk gevoel, hij had hier een beetje de spot lopen te drijven met een blinde merrie, gáwd wat voelde hij zich nu slecht. ,,Nee, ik ook niet. Sorry, het spijt me, ik wist niet dat je blind bent.'' Mompelde hij een beetje kleintjes... Gênant... Dat was de enige manier om de hele situatie te benoemen. Gênant, maar ach wat deed het er nog toe? ,,Geen enkele ontmoeting is aangenaam, tot er gevochten word, gescholden word of tot er geruzied word wat nogal vaak gebeurd maar ach, voor de rest zijn ontmoetingen niet aangenaam hoor.'' Sprak hij wijs tegen de merrie. Toen ze had het over zijn geur beet hij eventjes op zijn lip. ,,Ja sorry, ik moet maar eens naar de WC gaan...'' Mompelde hij hardop.


OOC; 31. Naar de WC gaan

Haha, wat een faal post xDD

8I'm not a Payphone~ Empty Re: I'm not a Payphone~ za 21 jul - 10:11

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Dit was een soort alloptrie geval. Alle soorten leerstoffen dat ze binnenkreeg, hoe verschillend voorkomend dan ook, zeiden haar dat deze hengst zelf ook blind was als die niet kon zien dat ze blind was, of in ieder geval raden. Alloptrie, toch wel een fascinerend woord. Niet soms?
‘Inderdaad, zij is de leidster van de Quiet Sparkle.’ Amani knikte bevestigend, dus ze had gelijk gehad over dat. Daarna begon de hengst helemaal te spacen over zijn onbeschofte gedrag maar hij hamerde zichzelf er ook wel mee de grond in want, zonder enig response van Amani, had hij zijn fouten alweer ingezien.
’Excuses aanvaard Remember.’ sprak ze vriendelijk.
Gelukkig had de hengst nu wel door dat ze blind was en bood ook daarvoor zijn excuses aan. Amani moest wel een beetje grinniken om zijn stumpigheid. ’Maakt niets uit, niet iedereen is zo snel om het te zien. Of te merken.’ Amani schudde haar hoofd en glimlachte in de richting van Remember.
Toen hoorde ze dat hij weer off-track ging en luisterde er een beetje overdonderd naar. Me god, waar had hij het allemaal niet over? ’Uhuh… uhuh..’ knikte ze, een beetje side-tracked. Toen had hij het over een wc en liep ze iets naar achteren. ’Wc? Ben je bij de mensen geweest?’ enthousiast veerde haar hoofd omhoog, evenals haar oortjes die weer volop naar voren stonden. Gelijk was ze oplettend naar Remember toe. ’Ooit mensen ontmoet?’ drong ze snel aan. Wat een alloptrie geval. In verschillende soorten voorkomend, like er heel veel verschillende blinden waren in dreamhorses. Alloptrie. Zozo.

fluut D8
28 Alloptrie

http://catsparadiso.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum