Kweenie, in ieder geval heel anders. Sowieso blond haar
Ik vind je er zo wel toffer uitzien!
Ik vind je er zo wel toffer uitzien!
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Courage schreef:*Gaat meedoen met de rage om je koppie op DH te laten zien*Die is redenlijk recent (Lees: Ong, twee á drie weken geleden) genomen, op vakantie met vrienden en dan hoef je er niet op je paasbest uit te zien en dat doe ik dus ook lekker niet xd Voor de duidelijkheid, ik ben degene op de voorgrond.
- Spoiler:
Btw, let niet op die jongen op de achtergrond, hij kijkt een beetje vreemd xDDie is gemaakt met skireis dit jaar (ergens in Januarie of zo in Oostenrijk), ik ben de rechter. Ik kijk als een psygopaat, maar daar moet je maar even niet op letten.
- Spoiler:
En dat was mij fotogenieke *kuchkuch* koppie. Als ik betere foto's vind, vrij kleine kans, zal ik die hier posten (A)
Jethro schreef:Courage schreef:*Gaat meedoen met de rage om je koppie op DH te laten zien*Die is redenlijk recent (Lees: Ong, twee á drie weken geleden) genomen, op vakantie met vrienden en dan hoef je er niet op je paasbest uit te zien en dat doe ik dus ook lekker niet xd Voor de duidelijkheid, ik ben degene op de voorgrond.
- Spoiler:
Btw, let niet op die jongen op de achtergrond, hij kijkt een beetje vreemd xDDie is gemaakt met skireis dit jaar (ergens in Januarie of zo in Oostenrijk), ik ben de rechter. Ik kijk als een psygopaat, maar daar moet je maar even niet op letten.
- Spoiler:
En dat was mij fotogenieke *kuchkuch* koppie. Als ik betere foto's vind, vrij kleine kans, zal ik die hier posten (A)
Van wie is die rechter kont ? :p
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: