Naam: Kim
Geboren: 5 mei 1990 ( ja een echt oud mens xD )
Geslacht: volgens mij een meid
Eigen Huisdieren: 2 Gerbils Woody & Woppie + 1 Bruinoorparkiet Dinga
Huisdieren van Ouders : 1 Kater Thunder + 1 Gerbil Fayah + 2 Valkparkieten Freek & Jopie
Hobby's: Met dieren werken
School: Zit in Barneveld op school heb sinds 31 mei 2010 mijn diploma dierverzorger kinderboerderij. Ga nu nog een opleiding doen voor Beheerder kinderboerderij
Extra: Ik heb sinds 13 maart 2010 mijn koetsiers bewijs
Foto's gemaakt op 4 Juni 2010
En een giga lieve foto van karin <3 (touw moet alleen nog weg xD van de orginele foto)
Info over Karin: Karin is van de kinderboerderij waar ik werk. Ze is op 19 Juni 1990 geboren. Ze is voor haar "Oude" dag nog erg fit en vind Zwemmen en voor de kar staan helemaal geweldig.
Geboren: 5 mei 1990 ( ja een echt oud mens xD )
Geslacht: volgens mij een meid
Eigen Huisdieren: 2 Gerbils Woody & Woppie + 1 Bruinoorparkiet Dinga
Huisdieren van Ouders : 1 Kater Thunder + 1 Gerbil Fayah + 2 Valkparkieten Freek & Jopie
Hobby's: Met dieren werken
School: Zit in Barneveld op school heb sinds 31 mei 2010 mijn diploma dierverzorger kinderboerderij. Ga nu nog een opleiding doen voor Beheerder kinderboerderij
Extra: Ik heb sinds 13 maart 2010 mijn koetsiers bewijs
Foto's gemaakt op 4 Juni 2010
En een giga lieve foto van karin <3 (touw moet alleen nog weg xD van de orginele foto)
Info over Karin: Karin is van de kinderboerderij waar ik werk. Ze is op 19 Juni 1990 geboren. Ze is voor haar "Oude" dag nog erg fit en vind Zwemmen en voor de kar staan helemaal geweldig.
Laatst aangepast door Aisha op vr 4 jun - 10:07; in totaal 2 keer bewerkt