Zal de aankomende dagen weinig posten, aangezien mijn tante in coma ligt en morgen de stekker eruit getrokken word.. en ik morgen hoor of een kennis van ons kanker heeft of niet.
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Afwezigheidstopic
+133
Infierno
Lethys
Magnolia
Gracefull
Crystall
Cartello
Curlin
Streya
Juno
Eznho
Enyeto
Imogen
Pablo
Damon.
Cillian
Akoni
Ninjo
Rabi
Ventus
Booth
Loko
Nar
Perry
Navayo
Khenia
Salida
Danaë
Faylenn
Allison
Yara
Sauron
Aranion
Aigua
Torcido
Valento
Aurora
Nanami
Icari
Chaitanya
Theas
Belmare&Pandora
Sunset
Yamato
Jilz
Saronse
Warrior
Muerto
Ravena
Okami
Plop
Fether
Merle
Anaïs
Aaliyah
Kai
Djuna
Puck
Cloud
Aislin
Duvessa
Memory
Akara
Naroon
Fawn
Rocco
smoothie
Urash
Lawson
Nightmare
Nojin
Fealyn
Treasure
Courage
Vagrusa
Magnifico
Tarek
Jack Sparrow
Dyani
Shadow Wizard
Ividanara
Star Bust
Celebrían
Hagrid
Amani
Remember
Aleyne
Painted Black
Kharrea
Dygur
Colyat
Vanilla
Nevaeh
Mischa
LauraDuuh
Kairi
Xue
Lucardi
Adia
Sultan
Coktail
Eathelyn
Céto
Damita
Twister
Deina
Faye
Skeith
Ianthe
Falcon
Takiro
Toxic
Spartan
Silver Sunset
Chegyo
Rose
Cobrazarao
Azacar
Pearl
Revolution
Unreal
Mystic Light
Terrorsaur
Valentino
Dreamtime
Esryn
Amiya
Sythka
Visual
Blaze
Faelan
Boots
Sham
Rain
137 plaatsers
152 Re: Afwezigheidstopic do 16 feb - 2:36
Celebrían
VIP
Sultan schreef:Zal de aankomende dagen weinig posten, aangezien mijn tante in coma ligt en morgen de stekker eruit getrokken word.. en ik morgen hoor of een kennis van ons kanker heeft of niet.
Aaah, dat is echt zo nasty
Heel veel sterkte
153 Re: Afwezigheidstopic do 16 feb - 6:32
Aislin
Sterkte sultan *HUG*
Zelf wat minder heftig nieuws en een reden van afwezigheid: zodadelijk worden mijn verstandskiezen getrokken. Hangt er vanaf hoe lijp ik ben na de verdoving / narcose, maar het kan dat ik komende dagen minder actief ben.
@Merle: Ik doe mijn best zo snel mogelijk te reageren!
Zelf wat minder heftig nieuws en een reden van afwezigheid: zodadelijk worden mijn verstandskiezen getrokken. Hangt er vanaf hoe lijp ik ben na de verdoving / narcose, maar het kan dat ik komende dagen minder actief ben.
@Merle: Ik doe mijn best zo snel mogelijk te reageren!
154 Re: Afwezigheidstopic di 21 feb - 1:21
Aislin
Sorry voor dubbelpost
Vanmiddag druk druk druk, morgen lekker winkelen en donderdag is mijn moeder jarig. Zal dan wel online komen, maar niet al te veel. Vanaf vandaag werk ik ook op dinsdag avonden, dus dan zal ik er ook niet zijn. Geniet van jullie vakantie of aankomende dagen!
Vanmiddag druk druk druk, morgen lekker winkelen en donderdag is mijn moeder jarig. Zal dan wel online komen, maar niet al te veel. Vanaf vandaag werk ik ook op dinsdag avonden, dus dan zal ik er ook niet zijn. Geniet van jullie vakantie of aankomende dagen!
155 Re: Afwezigheidstopic di 21 feb - 3:47
Pearl
Moderator
Zoals jullie misschien al gemerkt hebben ben ik de laatste paar dagen niet/weinig online geweest.
Dat komt door mijn proefwerkweek die tot donderdag zal duren.
Daarna zal ik dus weer online komen/posten! (:
Dat komt door mijn proefwerkweek die tot donderdag zal duren.
Daarna zal ik dus weer online komen/posten! (:
156 Re: Afwezigheidstopic vr 24 feb - 2:29
Celebrían
VIP
Nikki heeft mij opgedragen te vermelden dat ze vandaag en morgen niet online is in ver band met houtwormbestrijding 8D
Giechelt
Dus bij deze :)
Giechelt
Dus bij deze :)
157 Re: Afwezigheidstopic vr 24 feb - 3:39
Aaliyah
Moderator
me vriendin logeert dusseh. nouja. niet vaak online vandaag en morgen c: naja. morgen na het middageten wel xD
158 Re: Afwezigheidstopic vr 24 feb - 10:49
Mischa
VIP
Ik ben vanaf zaterdag 24 februari t/m 5 maart op skivakantie naar Oostenrijk C;
159 Re: Afwezigheidstopic zo 26 feb - 4:26
Kai
VIP
Ik ben tot en met donderdag afwezig, omdat ik dan iedere dag een proefwerk heb en ik daar goed voor moet gaan leren. Dit geld voor Kai - Nahor - Raelyn.
160 Re: Afwezigheidstopic ma 27 feb - 23:10
Amiya
Administrator
Van vandaag(dinsdag) t/m vrijdag zal ik niet tot nauwelijks aanwezig zijn in verband met de aanwezigheid van Hare Koninklijke Majesteit Lisanne de Eerste uit Verwegistan. U____U
Adjos en ik vraag jullie lief te zijn gedurende mijn afwezigheid. <3
Adjos en ik vraag jullie lief te zijn gedurende mijn afwezigheid. <3
161 Re: Afwezigheidstopic wo 29 feb - 1:07
Aaliyah
Moderator
kan tot vrijdag niet veel online komen of posten door stomme thema-week op school dus ik kan niet tijdens school online komen, of heel weinig en posten komt er wss niet van terecht en anders komen ze laat of 's avonds ofzo maar na vrijdag of dit weekeinde en daarna kan ik wel online komen tijdens school en miss niet na school omdat ik een paar onvoldoendes inhalen 8D
162 Re: Afwezigheidstopic vr 2 maa - 6:40
Anaïs
Straks ga ik naar een discotheek..
Morgen K3 show en een fuif..
Zondag huis schoonmaken..
Ik zal dus niet meteen online komen
Morgen K3 show en een fuif..
Zondag huis schoonmaken..
Ik zal dus niet meteen online komen
163 Re: Afwezigheidstopic za 3 maa - 5:46
Merle
Een vriendin van mij is nu hier, dus ik ben vandaag en morgen niet actief op DH.
164 Re: Afwezigheidstopic do 8 maa - 14:24
Aaliyah
Moderator
Nou, reken er maar op dat je me niet meer zo vaak ziet. RPG arrest. alwéér. nouja, dat gaat denk ik iets langer duren dus bye bye voorlopig
165 Re: Afwezigheidstopic vr 9 maa - 8:56
Sultan
VIP
Ik kan de komende dagen niet heel veel online komen, heb het heel erg druk met school! (:
166 Re: Afwezigheidstopic wo 21 maa - 3:45
Aislin
Sorry voor afwezigheid. Ben nu eventjes snel online om dit te posten: laatste paar dagen (onverwacht) druk en aankomende dagen zal dit nog wel even aanhouden. VOlgende week ben ik vanaf maandag tot en met de zondag erop afwezig i.v.m. talenreis en een scouting kamp... Ik hoop in het weekend alles bij te werken, zodat ik alles in een ordelijke chaos voor een week alles achter me laat
Xx
Xx
167 Re: Afwezigheidstopic do 22 maa - 8:53
Sultan
VIP
Ik ben dit weekend afwezig, aangezien ik dan naar Disney ben! Vanaf zondagavond ben ik er wel weer gewoon. (:
168 Re: Afwezigheidstopic vr 23 maa - 7:08
Fether
VIP
ik zal komende week een stuk minder online zijn dan normaal, omdat we dan super veel pw's en so's hebben
Als ik toch veel online ben heb ik gewoon geen zin om te leren
Als ik toch veel online ben heb ik gewoon geen zin om te leren
169 Re: Afwezigheidstopic vr 23 maa - 9:51
Plop
In de paasvakantie, de eerste week
Zal ik in Duitsland zijn, dus waarschijnlijk kom ik nii on. Behalfe als ik mijn laptop mag meenemen.
Zal ik in Duitsland zijn, dus waarschijnlijk kom ik nii on. Behalfe als ik mijn laptop mag meenemen.
170 Re: Afwezigheidstopic vr 23 maa - 23:01
Amiya
Administrator
I.v.m. bezoek van mijn oom en tante ben ik er vandaag en morgen(ochtend) niet.
Ik wilde het toch even laten weten omdat er de laatste dagen veel dingen zijn die om aandacht vragen. Hiervoor kunnen jullie altijd bij een van de andere mods/admins terrecht.
Ik wilde het toch even laten weten omdat er de laatste dagen veel dingen zijn die om aandacht vragen. Hiervoor kunnen jullie altijd bij een van de andere mods/admins terrecht.
171 Re: Afwezigheidstopic do 29 maa - 20:50
Okami
VIP
Ik zal vanaf vanavond 30-03-12 een weekje bij papa zijn. We hebben daar een laptop, maar ik weet niet of ik er op zal mogen, want hij is van m'n 'vrekkige' stiefmoeder... Dus ik weet niet wanneer ik on kan komen, laat staan kan posten.
Dit geld voor Okami-Infierno-Prada-Khenia-Whisperer, en m'n andere ongenoemde accs.
Dit geld voor Okami-Infierno-Prada-Khenia-Whisperer, en m'n andere ongenoemde accs.
172 Re: Afwezigheidstopic vr 30 maa - 5:10
Kai
VIP
Ik ben dit weekend veel minder online, omdat ik het nogal druk heb.
Laatst aangepast door Kai op wo 26 sep - 8:37; in totaal 1 keer bewerkt
173 Re: Afwezigheidstopic vr 30 maa - 8:31
Plop
Dus van 02/04/'12 tot 06/04/'12 en misschien gaat het wel tot 08/04/'12
174 Re: Afwezigheidstopic di 3 apr - 18:49
Aislin
Ik heb het gewoon wéér druk. Daarom was ik de afgelopen dagen niet online en zal ik dat voorlopig ook niet zijn. In Pasen hoop ik alles bij te kunnen werken, maar tot die tijd zal ik er niet zijn. Alvast een vrolijk Pasen gewenst!
» A L G E M E E N » Voorstellen » In RL » Vertrek » Afwezigheidstopic
Permissies van dit forum: