Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hollow...

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hollow... Empty Hollow... wo 28 jul - 3:11

Hollow

Hollow

'Ze dachten me verbannen te hebben.
Ze dachten van me af te zijn.
Ze wilde me vermoorden.
Maar ik was ze voor.
En roeide ze allemaal uit!'

'White, Unexpected, Empty, Kill.' Dat zijn zo'n beetje de beste vier woorden om Hollow te benoemen. Hij is een witte Arabier. Hij heeft grijze, bijna witte ogen, die soms ook wel eens 'De ogen van de Witte Dood' worden genoemd. 'De Witte Dood' is dan ook zijn bijnaam. Verder is hij sterk, maar kan tevens ook zijn hersenen flink laten kraken. Hij geloofd niet in liefde en zal nooit bevelen van iemand aannemen.

Persoonlijke informatie:
Naam: Hollow
Leeftijd: 3 Jaar
Ouders: Dood
Siblings: Dood
Veulens: Iie
Partner: There's an empty hole in my chest
Kudde: Iie
Uiterlijk: Wit, met grijs/witte ogen.
Karakter: Kill, snel, mysterieus, sterk en slim.
Geschiedenis: Hollow was nog geen jaar oud toen zijn ouders werden vermoord. Hij nam zichzelf toen aan om wraak te nemen op de hengst die daar voor schuldig was. Daarna is hij ook hard gaan trainen om zijn revanche op te eisen. Dit is hem dan ook gelukt. Toen hij net twee jaar was, kwam hij de hengst weer tegen. Hollow, jong maar sterk en gezond, kon de oude en zieke hengst makkelijk aan. Na het vermoorden van de hengst beviel het moorden hem wel. Hij was dan ook niet meer te stoppen en moorden nog een aantal kleine kuddes uit. Bijna een jaar lang heeft hij gemoord, en hij is niet van plan om te stoppen. Nu in DH gaat zijn moordpartij gewoon verder. Tot dat iemand hem een halt zal toeroepen, als ze ooit durven.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: