- Spoiler:
Naam: Domino
Geslacht: Merrie
Ras: Andalusiër
Leeftijd: 7 jaar
Ouders: Elsemore x Barockocco [niet hier]
Verwanten: ???
Kudde: x
Kuddeleider: x
Partner: ...
Veulens: ...
Positieve eigenschappen: Recht door zee, standvast, zelfstandig, intelligent, zorgelijk voor degene wie ze mag, weet precies wat ze wil
Negatieve eigenschappen: Nors, koppig, koelbloedig, laat zich niet zomaar doen, eigenwijs
---
Karakter:
Domino is een zwartgekleurde merrie die altijd al overal alleen voor stond. Behalve eenzaam voelt ze zich ook aardig ongelukkig. Hierdoor heeft haar karakter een norse wending gekregen. Aan veel dingen heeft ze een hekel. Ze zal dan ook niet gauw vanuit haar zelf het initiatief nemen oplossingen te bedenken voor haar vurige temperament tegenover anderen, wat niet altijd zo kwaad bedoeld is als het meestal lijkt. Maar kortaf antwoorden en haar kont naar anderen toedraaien is een eigenzinnige kunst voor haar geworden. Uitslovende hengsten loopt ze straal voorbij, behoefte aan liefde heeft ze absoluut niet. Althans, dat idee probeert ze zichzelf kosten wat het kost voor te houden. Domino is al aan de wat oudere kant en daardoor zeker ook niet minder snibbig, maar voor wie het geduld heeft zit er werkelijk waar een andere kant aan deze koppige merrie. Voor degene die dicht bij haar staan gaat ze door het vuur, voor degene die ze liefheeft is ze bereid haar leven te geven. Maar wie maar ook met haar geduld speelt zal het zwaar bezuren wanneer ze met een simpele blik, woord of beweging een kettingreactie kan veroorzaken. De naam Domino is immers niet voor niks aan haar geschonken. Karakter:
(Ik heb weinig tot geen verstand van paardenrassen, excuseer me dus als ik er naast zit :'D)