Haaai! =3
Ik ben nicole, ben 13 jaar en ben gek op m'n pony Madonna, m'n hamster Balou, m'n schilpadkat Catty en mn goldenretriever hond Sita!
Madonna;
Madonna is mijn 14 jarige pony, mijn eerste pony in mijn hele leven!
Heb haar voor mijn verjaardag gekregen en ze is nu 2 maanden in mijn bezit
Balou;
Balou is mijn weet ik veel oude hamster. Heb hem gekregen omdat ik t vroeg aan mn moeder.
Ze is heel speels, wat soms best irritant is.
Catty
Catty is mijn 2 jarige kat. Ze is heel lief, maar in het begin was ze wat schuw.
Sita;
Mijn allerbelangrijkste dier uit mn leven. Ze is nu al 8 jaar, maar nog steeds fit. Helaas heeft ze hele erge ziekte, en is de kans dat ze overlijd groot geworden.. We verwennen haar nu dus flink, zodat ze nog van haar laatste jaartje kan genieten!
verder heb ik niet veel te vertellen!
Alleen dat ik meerdere accounts heb, namelijk:
Bacardi
Adia
Kaira
Tinkebell.
xxx
Ik ben nicole, ben 13 jaar en ben gek op m'n pony Madonna, m'n hamster Balou, m'n schilpadkat Catty en mn goldenretriever hond Sita!
Madonna;
Madonna is mijn 14 jarige pony, mijn eerste pony in mijn hele leven!
Heb haar voor mijn verjaardag gekregen en ze is nu 2 maanden in mijn bezit
Balou;
Balou is mijn weet ik veel oude hamster. Heb hem gekregen omdat ik t vroeg aan mn moeder.
Ze is heel speels, wat soms best irritant is.
Catty
Catty is mijn 2 jarige kat. Ze is heel lief, maar in het begin was ze wat schuw.
Sita;
Mijn allerbelangrijkste dier uit mn leven. Ze is nu al 8 jaar, maar nog steeds fit. Helaas heeft ze hele erge ziekte, en is de kans dat ze overlijd groot geworden.. We verwennen haar nu dus flink, zodat ze nog van haar laatste jaartje kan genieten!
verder heb ik niet veel te vertellen!
Alleen dat ik meerdere accounts heb, namelijk:
Bacardi
Adia
Kaira
Tinkebell.
xxx