Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rocco In Tha Housze..

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Rocco In Tha Housze.. Empty Rocco In Tha Housze.. do 12 aug - 6:34

Rocco

Rocco

BESCHRIJVING GESCHIEDENIS:
My Name Is Rocco(at least I think so)
I am born somewere far from here. At my birth, my mother died. I lived with my father. Untill in found Evil in my fathers blood. He murderd a couple off horses. He always act like he was good. But than I knew I where Evil to. He forbidden me to be Evil. He wanted to Raise me up, like a good horse.I was angry with him and we began to fight, struggling fiercely. Then I almost killed my own father. I ran away and do not know what happened to my father. But that's not something I subscribe floor. I fall into a ravine when I was traveling to DH. So I lost my Memory and don't know who I am, or how old I am. I could remember de name Rocco, so I named myself Rocco instead. I only know my history, just a little bit..

Goed over in NL:
BESCHRIJVING UITERLIJK:
Rocco is een bruine hengst. Hij heeft zwarte manen en zwarte voeten. Een dikke manendos en dikke staart met grote voorlok. De voorlok hangt altijd voor zijn ogen. Hij is goed gespierd door het reizen. Hij is een vrij kleine hengst, maar onderschat hem niet. Goed gebouwd. Hij is blind aan 1 oog. Dat was al zo bij de geboorte. Dus hij houd zijn hoofd altijd scheef en moet goed opletten, omdat hij maar weinig ziet.

BESCHRIJVING INNERLIJK:
Zoals je waarschijnlijk door hebt is Rocco slecht. Hij heeft een sombere kijk op het leven.. Maar is altijd in voor een lolletje. Achter zijn donkere ogen, zit een behoorlijk groot brein, die hij ten alle tijde gebruikt. Hij houd van flirten met merries, maar een partner wil hij niet.. Hij wil niet vastzitten aan iemand. Hij is altijd wel in een goede bui, maar de meeste hengsten vallen niet in de smaak bij hem en dus lijkt het of hij puur slecht is en nooit wil praten. Gelukkig heeft hij een goed hart. Met een hele dikke slechte rand.. Als hij eenmaal in een goed gesprek is, wil hij best vriendelijk doen tegen je. Goedzakjes zijn niet zijn favoriet, maar hij vecht nooit met ze, behalve als ze dat willen. Bij de meeste goedzakjes is het hart gewoon goed en daar kunnen ze niets aan doen vind Rocco. Dus zal hij nooit hen kwaad doen, al houd hij erg van vechten. Hij is echt strijdlustig.. En houd van uitdagen. Maar als je hem uitdaagt heb je een probleem, dan vecht hij zeker met je. Hij vecht nooit tot de dood!!!

Hij heeft dus geen leeftijd, geen ouders, geen broers en zussen en geen vaste naam!! Hij heeft een BLACK OUT gehad!!! Onthoud dit goed, het is een gevoelig punt en dus moet je hem niet mee raken!!
@snap je niets van mijn engelse gebrabbel dan stuur je met gewoon een PB en ik vertaal alles voor je!!!

Moet aangepast worden, maar momenteel geen tijd voor.
Rocco heeft nl zijn geheugen terug & is een goedzakje geworden..Rocco In Tha Housze.. 991721

Mijn naam: Rocco, eigenlijk Sirocco na de terugkering van mijn geheugen. Maar Rocco klinkt zooo stoer!
Claire is my one and only, alleen momenteel denk ik niet dat ze meer in de buurt is.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: