Ongeduldig draafdde Mars langs de branding heen en weer. Hij was hyperactief. Het water was nog even rustig als altijd, kalm sloegen de golven kapot tegen het strand. Toen wist Mars naar wie hij moest hinniken. Hikaru! Niet natuurlijk om in zijn kudde te komen, laat me niet lachen. Hikaru heeft noggeeneens een kudde maar zelfs als Hikky die wel had zou Mars nooit in zijn kudde willen komen. De vraag zou ook zijn of Hikaru hem ooit toe zou laten. Maarja, het was de waarheid niet dus laat maar. 'Hikaru!' hinnikte Mars luid. Ongeduldig graafde hij met zijn hoef in het zand, wat overigens niet erg goed lukte door de losse grond. Hopelijk zou het niet al te lang duren voordat Hikaru zou verschijnen. Nu Mars vader was van Sangre en Hikaru had ook een veulen, wilde Mars voor eens en altijd duidelijk maken wie de baas was. Voor de veiligheid van de veulens, vechtende vaders waren nu eenmaal niet een erg goed voorbeeld.
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Hikaru, where are you?
2 plaatsers
2 Re: Hikaru, where are you? vr 1 okt - 7:49
Hikaru
Toevallig was de hengst in de buurt toe een hinnik weerklonk in het gebied, een uitgestrekt gebied van zand met links water en rechts duinen. Het sprak hem echter niet veel aan, en de hinnik kwam bekend voor, het was.. Wie o wie? Toen schoot toch de naam naar binnen, het was Mars. Waarom zou hij hinniken naar hem? Hij zal er snel genoeg achter komen. En aangezien hij op het strand liep kwam er algauw een stip dichterbij die echter niet te opvallend was door zijn witte kleur in het cremé kleurige zand. Hij stapte nog door tot hij maar een paar meter was verwijdert van Mars. Met doodse ogen keek hij de hengst aan, de wond op zijn been was genezen maar hij had nog altijd een flinke snee net langs zijn oog. Hij dacht er niet over als iets om zich voor te schamen, maar echter ook niet als trofee zoals sommige paarden deden.. Uiteindelijk na een tijdje stilte opende hij zijn mond "Je riep" Dat waren de woorden die zijn mond verlieten, simpel en snel. Hij hoefde geen volledig verhaal te srpeken, totale onzin, vooral als het ook makkelik ging. Hij bedoelde er gelijk mee te vragen waarom hij riep, echter als de hengst hem zal begrijpen. Vast wel, hij verwachte niet veel van Mars maar ook niet dat hij zo dom was om dat niet te begrijpen. Hij was echter 'slecht' en dan zou hij het wel moeten begrijpen een goedzak was een geheel ander verhaal. Hij had nog een onbekende geur bij Mars opgevangen, een geur van een veulen. Of eerder zo leek het, Mars hield toch niet van veulens? Of was het zijn verbeelding? Het zou echter ook zijn veulen kunnen zijn niet dat hij het van Mars verwachten. Pain is nog jong en heeft bescherming van Bailey.
3 Re: Hikaru, where are you? vr 1 okt - 7:54
Mars
"Je riep" 'Nee, dat deed de kerstman. Dit jaar geen cadeautjes.' grinnikte Mars. 'Nog steeds Pain niet bij je? Je hebt waarschijnlijk al gehoort dat Kaira is doodgegaan en ik met Sangre zit opgescheept. Ik weet noggeeneens of ik dat veulen zonder problemen kan opvoeden. En jij bent een van die problemen. Ik weet niet hoe jij gaat reageren als je Sangre tegenkomt. Daarom wil ik nog een gevecht om voor eens en altijd te bepalen wie de sterkste is. Dan heb ik tenminste dat probleem niet meer.' Mars wachtte ongeduldig op het antwoord, Hikaru zou hem kunnen uitlachen en op zoek gaan naar Sangre om hem te doden. Dan zat Mars echt diep in de problemen. Hopelijk zou Hikaru de uitdaging accepteren.
(voordat ik procenten krijg, Kaira gaat dood dat is afgesproken maar ze had nog geen tijd om de post te maken)
(voordat ik procenten krijg, Kaira gaat dood dat is afgesproken maar ze had nog geen tijd om de post te maken)
4 Re: Hikaru, where are you? za 2 okt - 4:34
Hikaru
De tijd dat hij hier was was er nog weini gebeurt. Hij negeerde het antwoord van de hengst, kinderachtige woorden. Hij had ervan gehoord maar erin geloven? Hem niet gezien.. Maar uiteindelijk kon de hengst toch een koppel serieuze worden samenvatten een grote opluchting voor hem zolang hij het vol kon houden. "Nee hij is bij Bailey, en daar heb ik niks van gehoord. Net als dat veulen van je. Dit gevecht? Ik vindt het best als jij het aan durft" De laatst uitgesproken woorden van hem klonken toch wat vals, hij was sterker geworden en blijkbaar had Mars de snee nog niet gezien vlak langs zijn oog. Erover beginnen zal er niet inzitten en welke reden zou hij er voor hebben.. Geen dus.. Hij bracht zich ongeveer een meter voort richting Mars. Dit zal ´het´ gevecht worden en bepalen wie er de sterkste was. Hij was sterker geworden, tja de snee was er geen trofee voor maar veel te denken had hij niet. Echter had hij Bailey een tijd niet gezien en hopelijk zou ze snel weer verschijnen samen met Pain.
5 Re: Hikaru, where are you? za 2 okt - 7:31
Mars
"Nee hij is bij Bailey, en daar heb ik niks van gehoord. Net als dat veulen van je. Dit gevecht? Ik vindt het best als jij het aan durft" Mars gooide zijn hoofd omhoog. 'Ik ben niet laf of ik nu ga winnen of verliezen!'snauwde hij naar Hikaru. Mars zag de wond bij het oog van Hikaru, misschien opgelopen tijdens een gevecht. Mars schraapte met zijn hoef over de grond heen. Dit ging pijn doen, het was bijna zeker dat hij ging verliezen. Maar hij was niet laf en liep niet weg. Dit was nodig om Sangre te beschermen, als Hikaru wist dat hij sterker was dan Mars zou hij waarschijnlijk Sangre niet aanvallen. Bang was Mars niet. Hij spande zijn spieren en schopte met zijn voorbenen naar het hoofd van Hikaru.
(inspiloos)
(inspiloos)
6 Re: Hikaru, where are you? zo 3 okt - 8:20
Hikaru
Niet lang hoefde hij te wachten op het antwoord van de hengst, hij wist het antwoord al.. Verlies.. Dat zal het worden voor Mars. Onderschatten liet hij maar even weg, daar werdt je enkel zwakker van, mischien was Mars weer sterker geworden maar hij ook dus er zal maar weinig verschil inzitten. Enkele woorden die Mars al eerder had uitgesproken waren het begin van het gevecht. Hij stapte naar voren en gooide zijn voorhand in de lucht, maar direct daarna maakte hij snel een beweging waarbij hij aan de achterhand van Mars was, snel schopte hij tegen de knie van Mars zijn achterbeen. Een grijns krulde zijn lippen, maar algauw sprong hij weg, liever geen schop tegen zijn benen. Dit gevecht zal mischien zwaarder worden maar mischien ook niet. Moest hij nou veel gaan verwachten van Mars? Of nu gewoon vechten als hij eerst deet, hij zal het wel zien. Echter met niet te veel hoop in meer kracht van Mars. Mischien zouden Pain en zijn veulen samen willen vechten? Ze zouden afwachten..
7 Re: Hikaru, where are you? zo 3 okt - 17:32
Mars
Een harde trap kwam tegen Mars' knie aan zodat hij door zijn been zakte. Het deed pijn maar dat moest Mars negeren, anders zou hij nooit een kans hebben om te winnen. Meteen daarna ging Mars in de tegenaanval. Hij trapte met zijn benen naar Hikaru's buik. Dit gevecht was nodig om Sangre tegen Hikaru en Pain te beschermen, ookal zou Mars verliezen. Bloed stroomde weer langs zijn hals. Roze/roode vlekken verschenen in zijn vacht. Hij gaf een trap naar de hals van Hikaru. Eigenlijk was zijn doel Hikaru's hoofd geweest maar hij was een grote Fries. Het had anders te veel kracht gekost van Mars.
8 Re: Hikaru, where are you? ma 4 okt - 7:39
Hikaru
Een valse grijns verscheen toen Mars door zijn been zakte. Mars was al gelijk in tegenaanval gegaan, een trap kwam richting zijn buik. Hij was opzij gesprongen maar dankzij dat Mars toch snel was raakte hij zijn buik, enkel zachter dan als hij had blijven staan. Hij merkte de rode vlekken op die zich op Mars zijn witte vacht bevonden. Niet veel later kwam een trap tegen zijn nek aan, helaas was deze een stuk harder en deet toch wat pijn. Pijn.. Dat woord herkende hij Pain, hij zal zijn naam eer aan doen. Hij zette ook gelijk de tegenaanval in en steigerde en schopte tegen Mars zijn hoofd, dat was iniedegeval de bedoeling. Pain, zijn naam zal nog eens bekend worden in Dream Horses, niet enkel hier maar in veel verdere gebieden. Hij zal hem snel een keer opzoeken, en kijken naar de vordering in zijn leven..
9 Re: Hikaru, where are you? di 5 okt - 3:47
Mars
Duizelig bleef Mars met moeite overeind staan. Even leek zijn hele lichaam alleen nog maar uit pijn te bestaan. Mars was moe en besefte dat hij dit niet zou winnen. Hijgend probeerde hij nog een trap tegen Hikaru te geven, al was die niet met erg veel kracht meer. Het maakte eigenlijk ook niet uit wie er zou winnen, zolang Sangre veilig zou zijn. Als er geen duidelijke rangorde tussen Hikaru en Mars zou zijn zouden ze elkaar vaker aanvallen. En dan hoeft Sangre maar 1x in de weg te staan en dan...
(inspiloos)
(inspiloos)
10 Re: Hikaru, where are you? zo 10 okt - 6:17
Hikaru
Hij had de duizeligheid gezien van Mars, het boeide hem echte niks. Hij had er zelfs plezier mee om de hengst zo te laten lijden! Hij had zin om dat veulen te zien, Sangre was het niet? Veel goeds zal hij waarschijnlijk niet zijn. Maar nu hield hij zijn gedachten bij het gevecht, hij voelde niet veel later de trap tegen zijn nek die hij expres niet ontweek. De trap was zwakker dan de vorige, blijkbaar was Marsje al te moe geworden om een harde trap te kunnen geven. Maar het maakte hem niet uit, direct zetten hij de tegen aanval in hij trapte vlak langs Mars zijn wang, dat zal genoeg moeten zijn. Pain was nog jong, de training zou waarschijnlijk nog niet beginnen. Eerst zal hij leren overleven en de basis van de duisternis leren van Bailey daarna zou hij hem persoonlijk andere dingen leren..
-Same here *sigh*-
-Same here *sigh*-
Soortgelijke onderwerpen
» Hikaru.
Permissies van dit forum: