- Spoiler:
- Liedje van de lyrics, komt van de film Spirit stallion of the cimarron https://www.youtube.com/watch?v=nw7tRZIt5-o
When you think that you can take me on,
You must be crazy
There aint a single thing you've done...
That's gonna faze me
Oh, but if you wanna have a go... I just wanna let you know,
Get off of my back, And into my game!
Get out off my way, so wild and untamed
Get out of my face, or give it your best shot!
Vanita is een bonte merrie, haar lijf is wit met een bruin hoofd en grote bos manen, met een lange staart. Ze is snel en slim, haar ogen kijken ondeugend maar intelligent de wereld in, je zíet haast de stoute plannen die in dat brein daarboven ontstaan. Soms is ze dan ook een beetje roekeloos. Samen met haar vriendin Lana en de rest van de shetties maakt ze DH onveilig, met streken, lol en lachen, en minihoefjes die hoog bokken. Ze kán wel lief doen, daar niet van, maar ze is nou eenmaal stoer en een echte rakker die voor lol in het leven gaat. Hyper kan ze ook wel zijn, ja, zeker met Lana, die zelf ook de rustigste nog niet is. Soms is ze een beetje ongehoorzaam aan Tarek, de leider van het groepje shetlanders, maar als hij boos wordt deinst ze toch wel weer terug. Hmmz, volgende keer beter, oké dan het is waar ik ben stout geweest, blablabla. Volgende dag weer XD
Kortom, ze is een echte vrolijke druktemaker en ze deinst voor geen paard terug, hoe groot en sterk ook.