Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

A cal to Monessa

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1A cal to Monessa Empty A cal to Monessa zo 24 okt - 2:58

Tales

Tales

Rustig stapte de zwarte hengst onder het bomen dak door. In het wilgenwoud stonden de bomen zo dicht op elkaar dat er geen straaltje zon doorheen kan. Het was hier dus lekker koel. Het was nu zomer in DH en dan was het bloedheet. Maar hier was het stil en lekker rustig. Tales moest even over alles nadenken. Er was in zo’n korte tijd zoveel gebeurd. Hij had Cobra geroepen, hij was Curlin tegengekomen,ze zijn allebei verliefd op elkaar geworden, en nu was Curlin zelfs zwanger!! Hij was echt blij, dat kleine wezentje dat in Curlin haar buik groeide. Ook had hij een pleegdochter Monessa. Zijn eerste ontmoeting me het veulen was niet super verlopen maar nu hadden ze vrede. Nu hij aan Monessa dacht, hij wou haar namelijk even spreken. Curlin ging namelijk een paar dagen weg dus moest hij voor Monessa zorgen. Hij hinnikte hoog naar het kleine veulen.

[only Monessa]

2A cal to Monessa Empty Re: A cal to Monessa zo 24 okt - 3:31

Monessa

Monessa

Monessa was in de buurt van haar meoder aan het grazen toen ze een hinnik aan haar gericht hoorde. Ze keek naar haar moeder die had blijkbaar niets gehoord dus ging Monessa er stiekem vandoor. Ze galopeerde op het gehinnik af. Toen ze aan kwam zag ze Tales haar pleegvader staan. Even verscheen er een grote glimlach op der gezicht omdat ze er aan dacht dat ze hem in zijn been had gebeten omdat hij haar moeder lastig viel. Later hoorde ze dat hij de partner van haar moeder was dus dat maakte hem haar vader. Ja ze wist het nou eenmaal niet toen ze hem beet dat het der vader was. Grinnekend liep ze naar Tales toe ze had echt een binnenpretje er van gekregen.

3A cal to Monessa Empty Re: A cal to Monessa zo 24 okt - 3:40

Tales

Tales

In de verte zag hij de kleine Monessa aankomen. 'Hee kleine,' Zei Tales, en hij gaf haar een duwtje met zijn neus. 'Je bent zeker weer weggeglipt bij Curlin?' Je weet best dat dat niet mag,' Tales keek streng naar het kleine veulen. 'Maargoed, ik riep je niet om je op je kop te geven, nee ik riep je omdat ik je wat moet vertelen.' Hij keek het veulen geheimzinig aan. 'Ik denk niet dat je moeder het al heeft vertelt, maar ze gaat een paar daagjes op vakantie,' Tales wachte veven oor hij verder sprak en keek naar hoe het veulen reageerden. Monessa was namelijk heel gehecht aan haar moeder en zou het vast moeilijk krijgen zonder Curlin in de buurt. 'Maar ik zal goed voor je zorgen hoor,' zei hij er snel achteraan.

4A cal to Monessa Empty Re: A cal to Monessa zo 24 okt - 4:09

Monessa

Monessa

Tales gaf der een duwtje met zijn neus waar door ze een beetje beledigd naar hem keek. Toen hij zei dat ze niet bij Curlin weg mocht glippen was Nessa al bezig met een antwoord terug te verzinnen. "Jij hebt me toch geroepen dus het is jou schuld dat ik bij mama ben weggelopen." Ze keek hem een brutaal aan. Wat dacht hij wel niet der op der kop geven terwijl hij der had geroepen. Al snel kwam er een ander onderwerp aan bod hij vertelde dat haar moeder op vakantie ging en dat ze bij hem moest blijven. Eigenlijk had ze daar echt geen zin in ze wilde bij Curlin blijven ook al ging ze was. Maar waarschijnlijk had ze toch geen keuze.

5A cal to Monessa Empty Re: A cal to Monessa zo 24 okt - 4:26

Tales

Tales

Tales zag dat Monessa het niet leuk vond dat Curlin weg ging. 'He niet zo sip kijken kleine,' zei Tales tegen Monessa. Diep in zijn hart vond hij het jammer dat Monessa hem niet zo aardig vond. Hij was toch wel gek op die kleine ondeugd, die altijd wel brutaal was. Hij kon neit wachten tot hij zelf zo'n klein mormel rond drentelde. Hij lachte in zichzelf maar bedacht dat Monessa nog bij hem stond. 'Kom kleine, we gaan weer naar je moeder, die zal wel dood ongerust zijn.' En hij duwde haar voorruit.

{topic-uit:D:D}

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: