Paarden profiel Kudde: Het vlammetje is uitgeblazen Tralalalalaaaa Diediedomdomdidomdeine Leeftijd: Volgens mij ben ik 11 april zes geworden :3 Partner: Uhm, kan een kwartet ook? However: Sultan
Middeleeuwen. Valt er nog iets te beleven als jonkvrouw zijnde :Y)
Paarden profiel Kudde: Quiet Sparkle Leeftijd: 23 jaar Partner: Geen :(
Oe. Oe. Oe. Oe. Oe. Oe. Oe. Oe. Oe. Oe. Oe. Oe. Oe. Oe. Waarom heb ik nouweer zo'n moeilijke vraag? ='3 Dan kies ik *kuch kuch* toch voor tekenen, omdat ik nu niet op paardrijden zit.. En ik ben meer geïntereerd in verzorgen, en tsja, voltigen & mennen enzeu.
Lelijke jongen, lief karakter / Onwijs knappe jongen, slecht karakter?
Paarden profiel Kudde: Leeftijd: 5 years old Partner: Kairi You're my beautiful black princesje.I always blush when I see you and when you smile. You will remain in my heart kairi.
Paarden profiel Kudde: Leeftijd: 5 years old Partner: Kairi You're my beautiful black princesje.I always blush when I see you and when you smile. You will remain in my heart kairi.
Paarden profiel Kudde: Het vlammetje is uitgeblazen Tralalalalaaaa Diediedomdomdidomdeine Leeftijd: Volgens mij ben ik 11 april zes geworden :3 Partner: Uhm, kan een kwartet ook? However: Sultan