Okeeejj,, Zo als je wel leest had ik zin om een topic te maken xD
Ja,ja jullie lezen het goed, en dan nog wel een tip,top Voorstel topicje over Priscilla.
Want jullie kennen me waarschijnlijk als Curlin,Safari,Satan of één van me andere accountjes =D
Nou,dit is de tweede keer dat ik eraan begin want net was ik ook bezig en toen drukte ik het met me domme blonde hoofd weg *Oeps,,* Oke, hopelijk word deze beter,leuker en alles wat erbij hoord
Okeej, Als je naar de Spoiler hebt gekeken weet je hoe ik der uit zie *Hopelijk heeft je beeldscherm het overleefd*
Zoals jullie weten, heet ik Priscilla, en jaa ,ik weet dat dit de tweede keer is dat ik dit zeg.
Ik RPG nu al bijna 2 of 3 jaar && Ik ben begonnen op Wildlife waar ik Nicole tegen kwam en meerdere vriendinnen,Door Nicole heb ik ook Dream Horses leren kennen waar ik nog steeds me aller eerste Accje heb Genaamd *Trom geroffel* Curlin.
Ik ben het meest actief met Curlin,Safari,Satan Maar ik heb ook andere Accountjes Satan mijn Knuffel,tebby baddie beer waar ik stapel op ben, heb ik over mogen nemen van Nicole. Dus bij deze Nicole. Zou ik je graag nog een keer willen bedanken dat ik hem van je heb over mogen nemen Echt, Bedankt
Ik ben op 15 December Jarug *HEEJJ, Dasz pas geweest.. Klopt. Die UBER LIEVE NICOLE, heeft toen een topicje voor m'n verjaardag aangemaakt* M'n ouders zijn gescheiden en wonen in Rotterdam [Me pa dan] && Me moeder in Vlaardingen.. En je raad het nooit,, Ik zit op school in Maasland *Waar dat ligt, Naast Maasluis * Op het Lentiz MaaslandCollege in de 3de
M'n Hobbys zijn Computeren *Woow,* RPGEN *Zonder leef ik niet ook niet zonder dit* Und paardrijden
Computer -> Geen Internet -> Geen RPG -> Huilende,half doodde Pris
*Ben ik iets vergeten ? Pech dan dan komt dat later wel weer *
Okee, Nu komen de foto's, Dasz weer mega veel werk en voor jullie leuk kijk werk
Bo, Tinker merrie. Helaas ingeslapen op 23 Juni 2010
Het verhaal dat ik die avond voor Bo heb geschreven
Odessa, van 01-07-2008 tot 23-11-2010 mocht ik je me paard noemen, nu ben je verkocht
Stefano, Hafinger ruin 3 1/2 Jaar jong
Evalanche 1 1/2 Merrie.
Nou, Okee.. Dit waren de paarden nu komen de andere beesten... *Oh, nee... Oh, jaaa *
Okeeejj,, Dat waren de foto's, het was veel werk.. Want de eerste keer was ik bijna klaar drukte ik het perongelijk weg Kon de computer wel door het raam gooien omdat het me eigen schuld was
Maar nu nog even al m'n RPG Vrienden neerzette
Nicole
Bedankt dat je me de link van Dream Horses ooit heb gegeven !!
Jasmine
Super, vind het leuk om met jouw te RPG'en
Tamara
Jij bent ook gewoon Super !!
Kim
Je bent top, heb veel lol met jouw !
Jennifer
Je bent top, kan super goed met je praten
Sara
Je bent geweldig, altijd vrolijk,en altijd zin om te RPG'en. [Onze peerds stappen het huwelijks bootje in ^^ ]
Joya
Je bent super, Heb lol met jouw en de andere !!
Kallista
Je bent top !!
Ik hou met heel m'n hart van al die mensjes, zonder hun zou ik het denk ik een stuk minder leuk vinden
Ben ik je vergeten ?? Stuur een Pb'tje en ik zet je er waarschijnlijk bij
Nou,, was dit lang && Goewd ??
I hope so
Xxxxx Priscilla
Btw,, Hopelijk had je veel Kijk && Lees plezier
Ja,ja jullie lezen het goed, en dan nog wel een tip,top Voorstel topicje over Priscilla.
Want jullie kennen me waarschijnlijk als Curlin,Safari,Satan of één van me andere accountjes =D
Nou,dit is de tweede keer dat ik eraan begin want net was ik ook bezig en toen drukte ik het met me domme blonde hoofd weg *Oeps,,* Oke, hopelijk word deze beter,leuker en alles wat erbij hoord
- Spoiler:
Okeej, Als je naar de Spoiler hebt gekeken weet je hoe ik der uit zie *Hopelijk heeft je beeldscherm het overleefd*
Zoals jullie weten, heet ik Priscilla, en jaa ,ik weet dat dit de tweede keer is dat ik dit zeg.
Ik RPG nu al bijna 2 of 3 jaar && Ik ben begonnen op Wildlife waar ik Nicole tegen kwam en meerdere vriendinnen,Door Nicole heb ik ook Dream Horses leren kennen waar ik nog steeds me aller eerste Accje heb Genaamd *Trom geroffel* Curlin.
Ik ben het meest actief met Curlin,Safari,Satan Maar ik heb ook andere Accountjes Satan mijn Knuffel,tebby baddie beer waar ik stapel op ben, heb ik over mogen nemen van Nicole. Dus bij deze Nicole. Zou ik je graag nog een keer willen bedanken dat ik hem van je heb over mogen nemen Echt, Bedankt
Ik ben op 15 December Jarug *HEEJJ, Dasz pas geweest.. Klopt. Die UBER LIEVE NICOLE, heeft toen een topicje voor m'n verjaardag aangemaakt* M'n ouders zijn gescheiden en wonen in Rotterdam [Me pa dan] && Me moeder in Vlaardingen.. En je raad het nooit,, Ik zit op school in Maasland *Waar dat ligt, Naast Maasluis * Op het Lentiz MaaslandCollege in de 3de
M'n Hobbys zijn Computeren *Woow,* RPGEN *Zonder leef ik niet ook niet zonder dit* Und paardrijden
Computer -> Geen Internet -> Geen RPG -> Huilende,half doodde Pris
*Ben ik iets vergeten ? Pech dan dan komt dat later wel weer *
Okee, Nu komen de foto's, Dasz weer mega veel werk en voor jullie leuk kijk werk
Bo, Tinker merrie. Helaas ingeslapen op 23 Juni 2010
- Spoiler:
Geschoren Bo.
Het springen wat ze super leuk vond.
Vrolijke Bo in de sneeuw, [Sneeuw foto 2009]
Bo && Ik [Sneeuw foto 2009]
Rij foto, voor dat we wisten dat ze Artrose had,
Zo liep ze meestal
Nog een rij foto
&& Springfoto [helaas de enigste] Let niet op mij want ik had nog nooit zonder zadel gesprongen
Zo Vrolijk als ze was met de pijn die ze droeg.
Laaste dag in de wei, Ze vond het niet meer fijn en rende meestal ook zo hard mogelijk naar stal. Ik heb een verhaal voor haar geschreven wat ik er straks in een aparte Spoiler bij zet.
Hier heb ik afscheid van haar mogen nemen. Bij het inslapen zelf mocht ik niet bij zijn omdat me ouders zeiden van, als ze vecht er tegen denk je alleen nog maar daar aan en niet zoals ze was, bij het eerste prikje ging ze al liggen. Ze had er zelf al vrede mee zeiden me ouders. We hebben haar gekocht, ze zeiden dat ze 15 jaar was maar in tegendeel ze was tussen de 25 - 35 jaar. Ze heeft anderhalf jaar bij ons mogen genieten zonder 5 a 6 uur per dag als manege paard te hoeven lopen.
Het verhaal dat ik die avond voor Bo heb geschreven
- Spoiler:
- Een zachte bries
Een warme neus
Een hart van puur goud !
Ware liefde tussen mens & dier
De band die we hadden
Onze vriendschap
De liefde die ik voor je heb
Je zit voor altijd in me hart
Ik zal je nooit vergeten
Je hebt me veel dingen geleerd
Niet over het rijden maar over het lief hebben.
Over het lief hebben van JOU
Over hoe ik over je dacht
Hoe ik je altijd m'n verhaal vertelde
Hoe je naar me luisterde
Je trooste me in moeilijke tijde
Je leerde me ook
Dat je tevrede moet zijn met dat gene wat je hebt
Ik praatte & dacht eerst slecht over je
Ik vond je stom en lelijk
Maar dat veranderde snel
Ik merkte dat ik een band met je begon op te bouwen
Ik begon je te poetsen en ik begon te zien hoe mooi je eigelijk was
Ik mocht je rijden en ik zei daarna "Ze zit heel erg lekker"
Ik reed je vaker & we sprongen zelfs
Ons recor stond op 1 meter !
We deden zelfs mee aan de kerstshow.
Het leukste was dat we wonnen
Ik was trots. Trots op jouw
We reden hierna eigelijk niet meer zo als eerst.
Ik begon je zonder zadel te rijden.
Ook reed ik je met een halster & Na een paar keer reden we zonder niks.
Het voelde zo vrij
We voelde als één
Het contact wat we hadden
& De band die we hadden
Die zal ik nooit meer vergeten
Het ging namelijk slechter met je..
We dachten eerst dat het niet zo erg was
Maar dat was wel anders.
De veearts was geweest en had foto's gemaakt.
Ze zei "Ze heeft artrose"
We waren verdrietig en ze had het al heel erg
Ze had het al op het niveau 4
We kwamen tot de conclusie dat we haar moesten helpen.
We moesten haar zonder pijn door laten leven.
We hebben haar uit haar lijden verlost !
Het meisje is ingeslapen op
23.06.2010
Tussen half 9 & half 10 in de avond
Mijn liefde voor haar is in woorden niet te beschrijven !
Odessa, van 01-07-2008 tot 23-11-2010 mocht ik je me paard noemen, nu ben je verkocht
- Spoiler:
Stefano, Hafinger ruin 3 1/2 Jaar jong
- Spoiler:
Evalanche 1 1/2 Merrie.
- Spoiler:
Nou, Okee.. Dit waren de paarden nu komen de andere beesten... *Oh, nee... Oh, jaaa *
- Spoiler:
Sjidane,'m'n kat [kater] van 15 Jaar
&& Nog steeds hou ik van hem
Snoopy, Onze Chihuahua met Epilepsie Afentoe krijgt ze een aanval waarna het lijkt alsof er niks is gebeurd..
Bibi, Maar z'n bijnaam is ookwel Stokstaartje
Onze oudste hond van 10 jaar [geboren 2000] && een Engelse Stafford
Maar ze is nog zo speels als het kan
Cita, onze andere Engelse Stafford. Ze heeft een paar maanden geleden haar eerste nest pups gehad.
&& Ja ook daar hebben we natuurlijk foto's van , Het was een nest van 5 puppen, 3 reutjes en 2 teefjes.
De witte pup [teef] en de gestroomlijnde pup [reu] zijn helaas na een week overleden. De andere 3 hadden we nog waar er inmiddels 2 van weg zijn. We wilde eigenlijk geen pup houden.
We hadden nog geen eigenaar gevonden voor eze kanjer, hij is pas 10 weken ofzo maar is nu al zindelijk en loopt buiten prima los mee. && Hijs veel rustiger dan z'n moeder We hebben hem de naam Dingo gegeven
We hadden 2 zwangere honden, want de ene was 3 weken na de ander gedekt. *Achteraf niet slim maar oke* Het was behoorlijk druk, die had namelijk ook 5 pups, alleen bleven deze wel allemaal leven. 3 Teefjes en 2 reutjes.
Paar uur naar de geboorte *Nog steeds beledigd omdat ik toen in de bioscoop naar Due Date zat te kijken*
2 terrortjes van het nest
Nog 1tje
Papegaai 1 *Volgends mij heet ie Coco*
Nog een keertje
Beaby vogel *Zo noemen we hem al een jaar *
*Deze foto vond ik eigelijk best wel stoer *
De Beaby houd van foto's
Hij blijft het leuk vinden
Want hierna wilde hij de camera slopen, Njhaa eigenlijk meer me lens
&& Dit is de laaste van de hele Zoo tuin
Dit kleine grasparkietje kwam ineens aanvliegen en zat in de tuin, M'n vader kon hem zo van het hek afpakken want hij sprong zelfs op z'n hand. *Geluk !!* Und tot onze verbazing praat ie. hij roept nu meestal PAPPA KUS !
Okeeejj,, Dat waren de foto's, het was veel werk.. Want de eerste keer was ik bijna klaar drukte ik het perongelijk weg Kon de computer wel door het raam gooien omdat het me eigen schuld was
Maar nu nog even al m'n RPG Vrienden neerzette
Nicole
Bedankt dat je me de link van Dream Horses ooit heb gegeven !!
Jasmine
Super, vind het leuk om met jouw te RPG'en
Tamara
Jij bent ook gewoon Super !!
Kim
Je bent top, heb veel lol met jouw !
Jennifer
Je bent top, kan super goed met je praten
Sara
Je bent geweldig, altijd vrolijk,en altijd zin om te RPG'en. [Onze peerds stappen het huwelijks bootje in ^^ ]
Joya
Je bent super, Heb lol met jouw en de andere !!
Kallista
Je bent top !!
Ik hou met heel m'n hart van al die mensjes, zonder hun zou ik het denk ik een stuk minder leuk vinden
Ben ik je vergeten ?? Stuur een Pb'tje en ik zet je er waarschijnlijk bij
Nou,, was dit lang && Goewd ??
I hope so
Xxxxx Priscilla
Btw,, Hopelijk had je veel Kijk && Lees plezier
Laatst aangepast door Curlin op ma 20 dec - 0:29; in totaal 2 keer bewerkt