Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hoe ben jij in je vorig leventje gestorven?

+24
Unreal
Lala
Nikita
Falcon
Mystic Light
Toxic
Twister
Mithrandir
Lydewin
Ricky
Mars
Felicia
Avani
Fontanella
Charming
Ico
Colandor
Boots
Bounty
Chazz
Sham
Amiya
Rain
Moa
28 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Mystic Light

Mystic Light

Superlollig, wordt zeker vermoeiend Wink

1. Waar heb je ongeloofelijk veel schrik van? (natuurelementen of rampen.)
als m'n vader een boom omzaagd, en die ergens zomaar heen valt, misschien wel op hem, een echte natuurramp XD
2. Waar ben je helemaal gek van?
HONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3. Van welk dier heb je echt bang? (roofdier.)
slangen
4. Wat is jouw grootste angst?
dat er een of andere bosjesman op me afkomt en me ontvoert en dan vermoord x3
5. Wat doe je echt heel graag?
met Prince spelen(mijn hondje XD)
6. Als je je moest verkleden, in wat zou dat zijn? (Geen modern gedoe, piraat prinses dat soort dingen.)
een hond!
7. Bak je graag of doe je liever iets in de tuin?
bakken!
8. Wat gebeurt er met je als je het woordt liefde hoort?
dan denk ik aan die ene speciale, en word ik extreem verlegen, alsof ze m'n gedachten kunnen lezen
9. Wat is je gevoel als je een boerderij ziet, als je een kasteel ziet, als je een gewoon huis ziet?
boerderij: gezellig, warmte bij opa XD
kasteel: koud, leeg
huis: niets
10. Maak je je graag vuil?
niet graag, maar doe het maar al te vaak XD

Laatst aangepast door Mystic Light op di 12 okt - 7:26; in totaal 1 keer bewerkt

Falcon

Falcon
VIP

een 9-11 idee
Zingen, Paarden en Lezen
Ik ben niet echt bang voor roofdieren.. Maar haaien enzo lijken me niet echt de meest vriendelijke roofdieren x'D. Waarschijnlijk omdat ik me ook niet echt thuis voel in het water.
Dat iemand in mijn familie doodgaat. Ik heb mijn oma al verloren -2jaar geleden- en dat nog steeds niet helemaal verwerkt.
Gezellig met vrienden in de zon zitten. Paardrijden, Snowboarden en lezen
6. Als je je moest verkleden, in wat zou dat zijn? (Geen modern gedoe, piraat prinses dat soort dingen.)
Een beetje Robin Hood achtig, iets waar je makkelijk in kan bewegen en niet al te snel opvalt in de natuur.
Tuin
8. Wat gebeurt er met je als je het woord liefde hoort?
Voel ik me ... I don't know, Vrolijk.
9. Wat is je gevoel als je een boerderij ziet, als je een kasteel ziet, als je een gewoon huis ziet?
Boerderij: Gezelligheid, rust en knus comfort
Kasteel: Groot, weelderig en ontzag
Huis: Vriendelijkheid en licht, open.

Ja, best wel.

*leest andere reacties.*
Ennn bedankt Tess.. --'
Dus je bent bang voor mij.. :'3

http://yumani-chan.deviantart.com/

Moa

Moa

Boots:

Misschien ben jij helemaal ingesloten geweest door slangen op je helemaal gek vraag heb ik geen antwoord, misschien had je schrik van de dood en was je een schrijfster, of schrijver (XD), op je pipi langkous antwoord heb ik ook geen antwoord, misschien was je kok of wel heel dik. Je was een beetje wispelturig met je liefde voor iemand, je woonde waarschijnlijk in een boerderij of een huis en was nogal verwend.

Colandor:

Je bent ontzettend geschrokkken toen je stierf, je hield van dieren, en je bent niet gestorven door toedoen van dieren. Je hield van je familie, en van dieren, je hield van sociale activiteiten en werkte wel graag, je vond liefde iets leuks, dus had waarschijnlijk wel een vriendje (vriendinnetje) je had niet echt een vaste woonplek, en hield niet zoveel van je vuil maken. Een nomaad misschien?

Ico:

Jij bent verdronken, of iets door toedoen van water, je hield van paarden en van de mythologie van draken, je vond dieren niet eng, maar spinnen wel, je was dol op je familie. je hield van paarden en tekenen en (misschien) lezen. Misschien was je wel indiaan, met een liefde voor koken. Je had waarschijnlijk een vriendje/ vriendinnetje. Je woonde in een boerderij, vond het niet zo erg om je vuil te maken.

Charming:
Misschien ben je gestroven in een aardbeving, of orkaan. Je hield van tekenen en ben je misschien ooit eens gebeten door haai of spin. Je hield van paarden (duh) en hield je van koken. Je was niet wispelturig in je liefdesleven en leefde waarschijnlijk op een boerderij, maar was een beetje ijdel.

Fontanella:

Misschien ben je gestorven in een storm, hield je van paarden en ben je misschien gebeten door een haai (woonde je misschien aan zee) je vond het niet erg om je vies te maken en hield je van iemand.

Avani:

Misschien ben je gestorven tijdens aardbeving. Had je een kat en ben je eens gebeten door een spin, misschien was je een uitvinder, of was je een hoedenmaker, je was waarschijnlijk gestoord, je was iemand die naar alle kanten kon, maar was je niet geintreseerd in liefde (ook de eerste) en woonde je thuis, je vond het leuk om vies te zijn.

Felicia:

Waarschijnlijk ben jij gestorven door een storm, hield je van paardne, misschien was je bijgelovig door je schrik van katten. Je was bang van water, en ben je waarschijnlijk door zuurstoftekort gestorven. Je was misschien iets met water en was je de kok op en schip. Je hart is ooit gebroken, je hield van verandering. en maakte je wel eens vuil.

Mars:

Gestorven door water, of gebeten door haai en dan verdronken, je was een beetje lui. Maar hield je van buiten zijn. Je had veel liefdeverdriet.

Ricky:

Je bent vergiftigd voor spinnen, gebeten door een haai, was bijgelovig, hield van tekenen, je was iemand die alle kanten uitkon, zocht niet naar liefde, maar wachtte tot het in je handen viel. Woonde in een boerderij maar was niet bepaald zeer werkzaam daar.

Ik ga verder als mijn internet terug is.

Nikita

Nikita

1. Waar heb je ongeloofelijk veel schrik van? (natuurelementen of rampen.) Bliksem
2. Waar ben je helemaal gek van? Alle dieren
3. Van welk dier heb je echt bang? (roofdier.) Ik zal maar leeuw zeggen :')
4. Wat is jouw grootste angst? Reuze spinnen xd
5. Wat doe je echt heel graag? Paarden verzorgen
6. Als je je moest verkleden, in wat zou dat zijn? (Geen modern gedoe, piraat prinses dat soort dingen.) Als cowgirl xd
7. Bak je graag of doe je liever iets in de tuin? Tuin
8. Wat gebeurt er met je als je het woordt liefde hoort? dan denk ik aan Thomas ^^
9. Wat is je gevoel als je een boerderij ziet, als je een kasteel ziet, als je een gewoon huis ziet? Vrolijkheidd
10. Maak je je graag vuil? Bwaaa xd

Lala

Lala

1. Waar heb je ongeloofelijk veel schrik van? (vulkanen en katten die worden aangereden)
2.Waar ben je helemaal gek van? onze katten.
3.Van welk dier heb je echt bang? wesp.
4.Wat is jouw grootste angst. dat de katten dood gaan door een ongeluk.
5.Wat doe je echt heel graag? rpgen.
6.Als je je moest verkleden, in wat zou dat zijn? heldin.
7.Bak je graag of doe je liever iets in de tuin? bakken.
8. Wat gebeurt er met je als je het woordt liefde hoort? niks.
9.Wat is je gevoel als je een boerderij ziet, als je een kasteel ziet. niet zo veel.
10. Maak je je graag vuil? ligt er aan.

Unreal

Unreal
Son of Evil

1. Waar heb je ongeloofelijk veel schrik van? (natuurelementen of rampen)
Brand
Van honden en paarden!
uhm... lastig.. weet niet echt.
Geesten O.o
Paardrijden, lol maken met vrienden
6. Als je je moest verkleden, in wat zou dat zijn?
ik zou me verkleden als.... Ghehe ik zou wel zo'n princess ofzo wille zijn, niet zo kakker maar vanuit de middel eeuwe ofzo.
liever bakken xD
Dan.. denk ik aan De jongens die ik heel leuk vin
Bij een boerderij... Vrijheid. Lekker hoor.
Kasteel: creepy, en beetje eng.
een gewoon huis : Nix, :p zo normaal.
10. Maak je je graag vuil? uhm.. nee niet echt.

Zalenka

Zalenka

Tsunamie's, orkanen, onweer.
Paarden en katten en honden .
Ben niet echt bang voor een dier xD.
Spinnen, brand, verlies van mijn familie/vrienden/favo paard, Ik ben bang in het donker xD En ik geloof in geesten. xD.
Paardrijden, mangatekenen, lezen, met paarden bezig zijn, msnnen.
Piraat lijkt me heel erg gaaf of een princes of Vampier xD.
Ik bak graag
Wordt ik warm en vrolijk van en denk ik aan iemand =)
Boederij vind ik leuk omdat je dan zelf je paarden aan huis kunt houden xD.
Kasteel vind ik zwaar gaaf omdat ik erg van het verleden hou maar zou er kunnen verdwalen en daarom wil ik er niet wonen, veeeuul te groot
Gewoon huis vind ik saai xD
Nee, maar als het moet maakt het me niet zo veel uit.

Laatst aangepast door Zalenka op do 30 dec - 23:26; in totaal 2 keer bewerkt

Gast

Gast

Het eind van de wereld.
Dieren, rpg'en, bewerken & ijskoffie o_O
Krododil denk ik dan maar
Geesten, en me familie verliezen.
Waar ik gek van ben -2-
Een vampier <3
Ik ben best een buitenmens dus..
Denk ik aan Roy >.<
Ik heb een vrij uitloopbare gedachtes maar meestal stel ik me dan voor dat dat mijn huis is en richt ik het helemaal in, met grote paardenstallen weides rijbakken enz. En horsies ofcorse
Alles wat maar kan en mag ;p

Loena

Loena

Water. :')
Jonas Brothers =D
Spinnen.
Geesten&Demonen. :')
Paardrijden, en Jonas Brothers luisteren =D
Zo'n paardenpak. ;P
dan doe ik liever iets in de tuin.
Dan denk ik aan iemand. ;P
Uhhm.. Mooi huis/boederij/kasteel?
Maakt me niet zoveel uit.

Baico

Baico

1. Waar heb je ongeloofelijk veel schrik van? Geen(natuurelementen of rampen.)
2. Waar ben je helemaal gek van? Dieren indianen paarden natuur
3. Van welk dier heb je echt bang?(roofdier.) Ik ben eigenlijk alleen bang voor oorwormen Embarassed
4. Wat is jouw grootste angst? Achtervolgt worden tot ik geen kant meer opkan, en voor een pijnlijke dood
5. Wat doe je echt heel graag? Dieren verzorgen en bij ze zijn, in de natuur zijn
6. Als je je moest verkleden, in wat zou dat zijn? (Geen modern gedoe, piraat prinses dat soort dingen.) Indiaan
7. Bak je graag of doe je liever iets in de tuin? Ik vind een gebakken boterham bakken leuk, maar in de tuin iets doen vind ik ook kei leuk
8. Wat gebeurt er met je als je het woordt liefde hoort? Denk ik aan me ex..
9. Wat is je gevoel als je een boerderij ziet, als je een kasteel ziet, als je een gewoon huis ziet? Boerderij: Licht eraan wat voor een. Eentje om varkens vet te mesten enzo voel ik me woedend. Kasteel: Interesseert me niet, vind het lelijke stenen dingen. Huis: Niet echt als een thuis.
10. Maak je je graag vuil? Ligt eraan. In de natuur en bij dieren vind ik het niet erg, maar de afwas enzo vind ik vreselijk.
(Ik weet eigenlijk al hoe ik ben gestorven, maar ben wel benieuwt wat jij ervan zegt ^^ )

Doloris

Doloris

1. Ik heb werkelijk een vreselijke hekel aan vreemde mannen die achter je aan zitten.
2. Wolven en paarden
3. geen één eigenlijk... Maar ik houd niet zo van spinnen, ben er laatst door gebeten en heb een week met een lamme hand gelopen.
4. Dat mijn favoriete rijpaardje verkocht wordt...
5. Bij mijn allerliefste Doloris zijn (dat paardje uit 4.)
6. Ik zou me verkleden als iemand uit de 9ende eeuw. (Torak en Wolf-serie)
7. Liever iets in de tuin
8. Maakt me jaloers. Ik wil ook een vriendje!! Hoe ben jij in je vorig leventje gestorven? - Pagina 2 779556
9. Het liefst de boerderij, maar het bos vindt ik helemaal geweldig...
10. ja, ik kan er niet tegen om de hele tijd alles netjes te moeten houden.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: