Paspoort:
Naam: Visual
Geslacht: Merrie
Leeftijd: Zo'n 3 jaar oud
Ras: Kruising Shetlander en Salerno(klein en groot ras)
Uiterlijk: Vroeger: Lichtbruin veulentje, met een wollige vacht, lijkt op Shetlandertje.
Nu: Mooie bruine merrie, is net onder de gemiddelde hoogte, slank en vrolijk twinkelende ogen, gladde bruine vacht, bijna niets te heet voor haar.
Kudde: Fire Flame(Opvolger bij tijden als... NU XD)
Ouders: Pleegouders: Boots en Sham, maar zoekt haar echte
Broers/zussen: Pleegbroertjes: Celtic,Ikor, Desley Pleegzusjes: Kallista, Miss
Partner: Ikor
Veulens: PRIVACY PRIVACY!!! *valt schrijfster en maakster van paspoort aan x3*
Status: Druk
Interview met Visual
1. Visual, je neemt nu al een tijd Fire Flame over, hoe bevalt het?
Nou, het is erg druk, maar wel erg leuk. Ook is het erg spannend zo vlak voor de oorlog, weet je wel. Ook train ik erg veel, en als de leden het ooit goed vinden, zal ik misschien een training geven. Ik zou blij zijn als Boots de kudde weer overneemt. *gromt*
2. Waarom heb je zo'n ruzie met Boots en heb je een hekel aan haar?
Dan moet je maar naar mijn verhaallijn kijken: Tha past of Visual!
3. Omdat Ikor je pleegbroertje is, wil je hem toch als partner en hij jou?
Ja, dat klopt, we zijn gewoon voor elkaar gemaakt, hij is ook erg eigenwijs, en gewoon knap en charmant en...*wordt onderbroken door interviewer*
4. Oke, en hoe kwam je Boots tegen, of tewel, wat deed je als eerste in Dreamhorses?
Verdrinken in de rivier. Ik werd gered door Terrorsaur, een heel aardige hengst. In die tijd was hij volgens mij slecht, ik weet niet, maar even later stapte ik naar het wilgenwoud toe, en daar kwam ik Boots tegen, die mij adopteerde als pleegveulen.
5. Wil je ooit je echte ouders terug vinden?
Ik zoek me rot! En als je wilt weten hoe het afloopt, wat ik trouwens niet weet, moet je naar vraag 2 kijken.
6. En, bevalt het je in Dreamhorses?
Ja hoor, wist je dat slechtzakjes manieren hebben? Ze feliciteerden me vlak voor de oorlog omdat ik tijdelijk de kudde overnam van... haar...*gromt weer, maar harder*
7. En hoe is je relatie met Boots?
*valt interviewer aan*
Er zijn technische problemen met het interview. Daarom wordt het vroegtijdig afgelast. Het spijt ons echt, we moeten nu een bruine kleine merrie kalmeren.
Naam: Visual
Geslacht: Merrie
Leeftijd: Zo'n 3 jaar oud
Ras: Kruising Shetlander en Salerno(klein en groot ras)
Uiterlijk: Vroeger: Lichtbruin veulentje, met een wollige vacht, lijkt op Shetlandertje.
Nu: Mooie bruine merrie, is net onder de gemiddelde hoogte, slank en vrolijk twinkelende ogen, gladde bruine vacht, bijna niets te heet voor haar.
Kudde: Fire Flame(Opvolger bij tijden als... NU XD)
Ouders: Pleegouders: Boots en Sham, maar zoekt haar echte
Broers/zussen: Pleegbroertjes: Celtic,
Partner: Ikor
Veulens: PRIVACY PRIVACY!!! *valt schrijfster en maakster van paspoort aan x3*
Status: Druk
Interview met Visual
1. Visual, je neemt nu al een tijd Fire Flame over, hoe bevalt het?
Nou, het is erg druk, maar wel erg leuk. Ook is het erg spannend zo vlak voor de oorlog, weet je wel. Ook train ik erg veel, en als de leden het ooit goed vinden, zal ik misschien een training geven. Ik zou blij zijn als Boots de kudde weer overneemt. *gromt*
2. Waarom heb je zo'n ruzie met Boots en heb je een hekel aan haar?
Dan moet je maar naar mijn verhaallijn kijken: Tha past of Visual!
3. Omdat Ikor je pleegbroertje is, wil je hem toch als partner en hij jou?
Ja, dat klopt, we zijn gewoon voor elkaar gemaakt, hij is ook erg eigenwijs, en gewoon knap en charmant en...*wordt onderbroken door interviewer*
4. Oke, en hoe kwam je Boots tegen, of tewel, wat deed je als eerste in Dreamhorses?
Verdrinken in de rivier. Ik werd gered door Terrorsaur, een heel aardige hengst. In die tijd was hij volgens mij slecht, ik weet niet, maar even later stapte ik naar het wilgenwoud toe, en daar kwam ik Boots tegen, die mij adopteerde als pleegveulen.
5. Wil je ooit je echte ouders terug vinden?
Ik zoek me rot! En als je wilt weten hoe het afloopt, wat ik trouwens niet weet, moet je naar vraag 2 kijken.
6. En, bevalt het je in Dreamhorses?
Ja hoor, wist je dat slechtzakjes manieren hebben? Ze feliciteerden me vlak voor de oorlog omdat ik tijdelijk de kudde overnam van... haar...*gromt weer, maar harder*
7. En hoe is je relatie met Boots?
*valt interviewer aan*
Er zijn technische problemen met het interview. Daarom wordt het vroegtijdig afgelast. Het spijt ons echt, we moeten nu een bruine kleine merrie kalmeren.