hey ik ben nienke. ik ben net nieuw hier. ik ben 12 jaar (volgende week 12!) ik hou natuurlijk heel erg van paarden, net zoals iedereen hier! . ik rij mijn hele leven al paard. vroeger hadden we 5 paarden. stuk voor stuk hebben we die verkocht of zijn ze overleden, behalve eentje die hebben we nu nog steeds. maar die is van mijn zus. ik HAD ook een eigen paard maar die is nu ook verkocht. . maar nu heb ik een superlieve verzorgpony die meer van mijj is dan van haar eigenaar, omdat de eigenaar bijna nooit iets met haar doet en ik rij haar 5x per week. ze heet Chica en is een merrietje van 24 of 25 jaar. ja ze is al een oudje maar nog steeds superfit! al gaat het rijden de laatste tijd toch iets slechter. . de pony op mijn profielfoto is Chica! maar ff over mij: ik woon in Noord Brabant. ik zit op het rythovius college in de 1e. ik heb thuis 4 honden en 2 katten.
P.S wat kan je op deze site eigenlijk allemaal doen behalve topics maken en lezen?
xxx
P.S wat kan je op deze site eigenlijk allemaal doen behalve topics maken en lezen?
xxx