Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The only rangers

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1The only rangers Empty The only rangers do 24 dec - 0:31

Skik

Skik

Skik had nog hele erge last van haar been, maar langzaam hield het op.
Ze probeerde een klein drafje en gelukkig deed dat geen pijn meer.
Wat een pech dat ik struikelde, daarom is het maar beter dat ik bij een kudde ga.
Even dacht ze na en toen nam ze een besluit.
Ik wil graag bij de only rangers!
Ze hinnikte luid naar Dragana en wachtte totdat ze bij haar zou komen.

2The only rangers Empty Re: The only rangers do 24 dec - 0:40

Dragana

Dragana

Een hinnik galmde door de bomen om te laten horen dat ze eraan kwam. Ze zette haar oren in haar nek en zette het op een galop. Dragana keek eens voor zich en strekte haar nek uit. Toen ze halt hield en in de lucht snoof rook ze een geur van een merrie. Met een grijns op haar gezicht kwam ze vanuit de struiken naar de merrie. Het had blijkbaar zeer aan haar poot. Dominant deed ze haar staart rechtop staan en maakte zich groot. Ze kwam dichterbij en liep een rondje rondom de merrie. 'Hmm.' Dacht ze en rook eens aan haar manen. Het was een onbekende geur en dus nieuw. Toen ze even had gekeurd ging ze voor de neus van de merrie staan. "Je hebt naar me geroepen neem ik aan." Zei ze en keek haar strak aan. Zo was het altijd, geen glimlacht te zien, ze glimlachte eigenlijk bijna nooit. Altijd die strakke blik was er op haar gezicht te zien. De merrie zag er best goed uit dus dat was al een klein pluspunt. Dragana zou haar zeker op de proef zetten en dan over haar beoordelen. "Dus je wou in de kudde?" Vroeg ze en geeuwde even verveeld. Ze strekte haar achterste voeten uit en bleef haar dan strak aankijken.

3The only rangers Empty Re: The only rangers do 24 dec - 0:52

Skik

Skik

"Ja, ehmmm." Skik werd tog een beetje bang.
Even dacht ze weer aan wat er net gebeurde en wuifde haar angst weg.
"Ja, ik wil graag in je kudde." Ze buigde haar hoofd als teken van eer.
"Ik hoop dat je me zult accepteren als kuddegenoot (hoe heet dat??Razz). Ik zal je altijd helpen en hoop dat ik een goeie aanwinst zal zijn."

4The only rangers Empty Re: The only rangers do 24 dec - 4:06

Dragana

Dragana

Dragana grijnsde en keek Skik aan. Haar blik was nog steeds strak op de merrie gericht. "Dan zul je je eerst moeten bewijzen om in mijn kudde te staan. Ik aanvaard geen losers weet je." Riep ze nog steeds grijnzend naar haar. Ze draaide een cirkel rond haar en rook af en toe eens in haar vacht. "En hoe heet je?" Vroeg ze en hief nog steeds haar staart de lucht in. Haar blik werd een beetje rustiger maar ze bleef zich groot maken en bleef haar aankijken. Toen ze boog voor haar knikte ze even als een 'oke' woord. "Je mag erbij in proeftijd, daarna zal ik je een opdracht geven." Zei ze en liet een heel klein glimlachje zien.

5The only rangers Empty Re: The only rangers vr 25 dec - 4:34

Skik

Skik

Skik maakte weer een buiging en zei: "Bedankt, bedankt!!"
"Oh, enne ik ben Skik" hinnikte Skik.
Van vreugde galoppeerd Skik een stuk en komt even later weer terug.
"Wat zal mijn opdracht zijn??"

6The only rangers Empty Re: The only rangers vr 25 dec - 6:00

Dragana

Dragana

(Kun je je posts langer maken, wat je post is spam! Denk daaraan.)

Dragana keek de merrie aan en knikte even serieus. Ze zou niet hyper op en neer gaan springen ofsow, ze was de leider, en zij was altijd serieus. Dragana keek op toen ze vroeg wat haar opdracht zou gaan zijn. "Dat valt eraan te zien wat je wilt worden, maar nu moet je nog op proeftijd staan, en dan zal ik bepalen of je het aan kunt voor een rang te krijgen." Zei ze en keek haar strak aan. Ze rook even in de (weet niet welke kleur)manen. Ze keek even naar de hemel waar de zon nog steeds hoog stond en vreselijk veel warmte meegaf. Haar manen begonnen te glinsteren en zagen er blinkend zwart uit. Ze begon te hinniken en begon te galoperen. Ze had er gewoon zin in en wou zich even uitleven.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: