Wie heeft er hier een Android telefoon? En welke apps raad je aan? :')
~Hoe weet ik dat ik een Android telefoon heb?
Dan staat er een app in je applijst die "Market" heet, met dit pictogram:
Bovendien hebben Android telefoons over het algemeen touch screens.
~De Android telefoons van DH:
Rain--->Sony Ericcson Xperia X10 Mini.
Tevredenheid: Perfect!
Top-apps: Mecury Messenger, App Locker II, App Saver, Dropbox(!), Call Meter NG, Better Keyboard 8, Juicedefender, Jango Radio(!), Go SMS Pro, Go Launcher Ex(!), Whatsapp Messenger.
Als je een android telefoon hebt, vul even dit in:
Wat vinden jullie van Android? Ik vind het nog altijd beter als IOS van de Apple Iphone...
Ik kan goed vergelijken aangezien mijn broers beide de Iphone 4 hebben. Het enige gróte voordeel van de Iphone 4 vind ik toch wel het Retina display! Die is echt véél helderder als andere displays! De snelheid van de Iphone valt ook reuze mee, er zijn verschillende HTC's die sneller zijn...
Bovendien is de Iphone véél te duur, en voor wat? De Iphone 4 heeft mijn GSM op maar weinig vlakken flink gepownt. De enige die ik op dit moment kan bedenken is eigenlijk het retina display...
~Hoe weet ik dat ik een Android telefoon heb?
Dan staat er een app in je applijst die "Market" heet, met dit pictogram:
Bovendien hebben Android telefoons over het algemeen touch screens.
~De Android telefoons van DH:
Rain--->Sony Ericcson Xperia X10 Mini.
Tevredenheid: Perfect!
Top-apps: Mecury Messenger, App Locker II, App Saver, Dropbox(!), Call Meter NG, Better Keyboard 8, Juicedefender, Jango Radio(!), Go SMS Pro, Go Launcher Ex(!), Whatsapp Messenger.
Als je een android telefoon hebt, vul even dit in:
- Code:
[b]Toestel:[/b]
[b]Tevredenheid over Android:[/b]
[b]Mijn Top-apps:[/b]
Wat vinden jullie van Android? Ik vind het nog altijd beter als IOS van de Apple Iphone...
Ik kan goed vergelijken aangezien mijn broers beide de Iphone 4 hebben. Het enige gróte voordeel van de Iphone 4 vind ik toch wel het Retina display! Die is echt véél helderder als andere displays! De snelheid van de Iphone valt ook reuze mee, er zijn verschillende HTC's die sneller zijn...
Bovendien is de Iphone véél te duur, en voor wat? De Iphone 4 heeft mijn GSM op maar weinig vlakken flink gepownt. De enige die ik op dit moment kan bedenken is eigenlijk het retina display...