Hoi,
Mijn naam is Tessa.
Einde.
Piep piep piep piep.
----------
Mijn naam is Tessa.
Einde.
Piep piep piep piep.
----------
- Spoiler:
- Goeeeeeeeeed. & Nu een serieus voorstelding
Laat ik gewoon een beknopte beschrijving geven over hoe/wie/wat ik ben.
poepsinees jawel, 'n echte - bijna 16 jaar - raar - gek - debiel - dom - onnozel - leeghoofdig - vreemd - een in herhaling vallend persoon - sukkelig - ... - MAAR NATUURLIJK WEL ONWEERSTAANBAAR KNAP EN HOT EN SEXY ENZO. - dus ook eigendunkerig - groot ego - liefdeloos - houdt van alles en iedereen - tegenstrijdig - momenteel 4 VWO - met Grieks - verveling slaat regelmatig toe - maar toch ben ik vaak hyper - enzo.
En dan nu een beknopte beschrijving over dingen of personen waarvan of van wie ik houd.
Giel Mijn pooooownie - Gregory van der Wiel - Emmer - Schildpadden - Vissen - Koeien - Kangoeroes - Pinguïns - Niksel - Geiten - DAAAAAAAAN - ... - Olifanten - CHOCOLAAAAAAAA - paaseitjes - Nog een boel andere mensen - IAN SOMERHALDER - VOLDIE Hij is mijn huisgenoot - Enzo.
Natuurlijk mogen de dingen die ik in de toekomst voor ogen zie niet ontbreken.
als ik een goudvis zou hebben, heette die ALBERT - en een pinguïn zou ik EVERT-JAN noemen - een schildpad zou de naam HARRY krijgen - en een kikker zou ik WILLEM noemen, al verzin ik dat nu ter plekke - EN IK WIL EEN NIEUWE TELEFOON.
Voorlopig is dit dus mijn lijst.
Waarschijnlijk ontbreken er nog heel veel dingen, maar daar zullen we ter zijner tijd achter komen
--------
Ik heb ook msn.
& Hyves.
& Facebook.
gewoon ter informatie.
Toedeloeetjes maar weer.
Laatst aangepast door Segué op ma 25 apr - 4:04; in totaal 2 keer bewerkt