Verdomme! Rival trapte fel met zijn hoef tegen de met sneeuw bedekte grond. Call me a sinner, call me a saint. Tell me its over, I'll still love you the same. Call me your favorite, Call me the worst. Tell me its over, I don't want you to hurt. Rival brieste: Voor zijn vader misschien, misschien hield Rival toch nog ergens van hem en kon het zijn vader niets schelen dat hij door zijn énige zoon voor zak werd uitgemaakt. Secret destroyers, hold you up to the flames. Rival trapte harder tegen de grond. Betrayed desires, and a piece of the game. Rival grauwde nog een keer. Hij tuurde donker over de uitgestrekte vlakte, waar sneeuw omhoog werd gespoten door het warme gas dat Moeder Aarde uitspuugde. Rival kreeg weer een kille trek rond zijn mond. Zijn va moest hem blijkbaar niet genoeg om te laten zien en zijn moeder was hem met de eerste beste gepeerd. Rival knarsetandde, walgend van zijn ouders op deze manier. Is it wise enough to say, that I'm better off without you? Well, yes it is! Rival snoof nog een keer agressief, plantte zijn hoeven gewelddadig in de rosse bodem en staarde voor zich uit. Een verbeten trek verscheen rond zijn mond. It doesn't hurt me. You want to feel how it feels? You want to know that it doesn't hurt me? You want to hear about the deal that I'm making? Rival schudde zijn hoofd. No, you don't want to know the deal that I'm making. Rival grijnsde kil, verbitterd door emoties in hem. Verteerd door het idee dat zijn ouders hem niet mochten. Rival gromde binnensmonds. And I don't know where to look. My words just break and melt. Please just save me from this darknessAll that I keep thinking throughout this whole flight. Is it could take my whole damn life to make this right. Rival gooide zijn hoofd omhoog. Zelfs dat was nog beter! Hij had het idee dat het leven hem rechtstreeks uitlachte. Hij wilde het gevoelloze idee kwijt. Het idee dat het hem niets kon schelen. Rival beet te hard op zijn lip. Be running up that road, Be running up that hill, Be running up that building. If I only could, oh... Rival keek nog eens straks voor zich uit. Koel, emotieloos... Hij deed zich niet voor als emotieloos: Hij was het. Het gevoel in hem was weggebrand nadat zijn vader hem genadeloos had laten vallen in zijn ogen. Rival keek lusteloos voor zich uit, speurde zijn omgeving scherp af. 'Wie is daar?' vroeg hij scherp terwijl hij de sneeuw hoorde kraken onder zijn roetzwarte hoeven. Zijn asgrijze vacht viel op in de witte wereld. And if I only could, I'd make a deal with God, And I'd get him to swap our places...
[Ieder willekeurig persoontje mag binnen komen. De schuine grijze teksten zijn teksten uit liedjes. Mocht je weten welke, PB me artiest en titel van de song en krijg voor iedere goede combi één van m'n RPG punten]
[Ieder willekeurig persoontje mag binnen komen. De schuine grijze teksten zijn teksten uit liedjes. Mocht je weten welke, PB me artiest en titel van de song en krijg voor iedere goede combi één van m'n RPG punten]