Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Welke van mijn accounts...

+5
Faye
Phoenix
Jack Sparrow
Vanilla
Segué
9 plaatsers

Welke van mijn accoutns vind jij het leukst?

Welke van mijn accounts... Vote_lcap11%Welke van mijn accounts... Vote_rcap 11% [ 2 ]
Welke van mijn accounts... Vote_lcap61%Welke van mijn accounts... Vote_rcap 61% [ 11 ]
Welke van mijn accounts... Vote_lcap11%Welke van mijn accounts... Vote_rcap 11% [ 2 ]
Welke van mijn accounts... Vote_lcap6%Welke van mijn accounts... Vote_rcap 6% [ 1 ]
Welke van mijn accounts... Vote_lcap6%Welke van mijn accounts... Vote_rcap 6% [ 1 ]
Welke van mijn accounts... Vote_lcap5%Welke van mijn accounts... Vote_rcap 5% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 18

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Welke van mijn accounts... Empty Welke van mijn accounts... do 19 mei - 5:21

Segué

Segué

vindt jij het leukst?

Stem welke van mijn accounts je het leukst vindt.
Ik ben namelijk benieuwd welk rpg'character het leukst gevonden wordt. Yay

Laat hier onder ook je argumenten horen. Dat is namelijk ook zeer leuk om te weten hyper

Het zou trouwens kunnen dat niet iedereen elk account van me kent, aangezien er een boel nieuwe mensen zijn die mijn oude accounts niet kennen.

LEEF JE UIT Meow
& het zou het leukst zijn als je gewoon eerlijk bent!

Vanilla

Vanilla
VIP

Segué, omdat ik die andere acc helemaal niet ken Welke van mijn accounts... 716178

http://rebirthcity.forumotion.com/

Segué

Segué

hahahah Welke van mijn accounts... 11631
okee hyper

ja ik doe sinds dat ik weer terug ben eigenlijk niets meer met die andere. Maargoed. de oude mensjes van DH kennen ze nog wel . hoop ik Welke van mijn accounts... 11631

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Seguè en Mýsla Zeker weten! De rest ken ik niet en deze zijn wel uber.

Phoenix

Phoenix

Segué, want ik vind dat je dit karakter altijd het best hebt weten te omschrijven en haar karakter is gewoon zo... Segué-achtig =')

Maar ik vond het erg moeilijk om te kiezen, al je accounts zijn leuk!
Yay

Faye

Faye
VIP

WAAROM KAN JE MAAR ÉÉN OPTIE AANVINKEN *heeft nog niet gestemd~*

Segué

Segué

@ Emmer; om jou te pesten Nanananaaaa

Faye

Faye
VIP

Nou. Dan stem ik wel niet. Welke van mijn accounts... 577322

Segué

Segué

Dan niet he.

Waar is het "Dis" poppetje?
Of hebben we dat nooit gehad? Welke van mijn accounts... 11631

10Welke van mijn accounts... Empty Re: Welke van mijn accounts... do 19 mei - 9:00

Amiya

Amiya
Administrator

Debiel natuurlijk ~ Ahoy

11Welke van mijn accounts... Empty Re: Welke van mijn accounts... do 19 mei - 9:50

Drain

Drain

Stom! Kan je er maar één aanvinken terwijl ze allemaal leuk zijn en natuurlijk ehh, leuk!

Heb dan toch op Segtu gestemd Very Happy

http://catsparadiso.actieforum.com

12Welke van mijn accounts... Empty Re: Welke van mijn accounts... vr 20 mei - 3:47

Segué

Segué

Hihi. Segtu is eigenlijk ook het meest bekend enzo he. Volgens mij komt het daardoor Welke van mijn accounts... 11631

13Welke van mijn accounts... Empty Re: Welke van mijn accounts... vr 20 mei - 3:52

Nykur

Nykur

Heb voor Segtu gestemd =D Maar vindt Skeith ook cool ! Had die niet een crush op Faye Welke van mijn accounts... 335806

14Welke van mijn accounts... Empty Re: Welke van mijn accounts... vr 20 mei - 4:01

Segué

Segué

Joah. Skeith had 'n soort van crush op Faye ja Welke van mijn accounts... 11631

15Welke van mijn accounts... Empty Re: Welke van mijn accounts... vr 20 mei - 4:05

Faye

Faye
VIP

die goeie ouwe tijd Ahoy

16Welke van mijn accounts... Empty Re: Welke van mijn accounts... di 25 okt - 22:49

Falcon

Falcon
VIP

... hehe.. CELEBje
[i]en Mýs ofcourse, k weet niet, heb altijd een zwak gehad voor dat slablaadje

http://yumani-chan.deviantart.com/

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: