Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Plus en Min

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Plus en Min Empty Plus en Min do 9 jun - 6:28

Boots

Boots

Haj allemaal!

Dream Horses bestaat nu ongeveer 1,5 jaar. Misschien een kleine ronde van wat jullie de pluspunten vinden, de minpunten en de punten waar je neutraal over bent. Wees niet bang, laat je horen! Als moderator kunnen wij dan ongeveer zien wat er speelt en wat er allemaal aan bod is in het Forum. Misschien heb je ook nog kleine suggesties of tips om alles te verbeteren. Noem wat je te zeggen hebt! =D

Liefs mij

[Ooit ergens iets gelezen over 'bang voor Boots' en ik moet even zeggen dat ik niet bijt. "Blaffende honden bijten niet." ]

2Plus en Min Empty Re: Plus en Min do 9 jun - 6:36

Mischa

Mischa
VIP

+
- De site ziet er verzorgd uit
- De site word goed onderhouden
- De beheerders zijn actief
- Het RPG-systeem zit goed in elkaar
- Ik vind het gezellig =)
- Het is ontspannend, vermakelijk & leuk
- Er komen telkens nieuwe, leuke updates bij.

+/-

- Het is soms inactief, maar daar is niets aan te doen
- Soms is er een "negatieve" sfeer, maar ik denk niet dat daar veel aan te doen valt

_

- Er is niet veel begeleiding voor beginnende Rpgers.
[Er zou bijv. een verbeteringstopic kunnen zijn, dat iemand een post maakt en een ervaren Rpg'er verbeterd, als daar behoefte aan is.]
- Er word niet zoveel rekening gehouden met inactieve Rpgers die zich tijdelijk afwezig gemeld hebben.

3Plus en Min Empty Re: Plus en Min do 9 jun - 6:48

Painted Black

Painted Black
VIP

Misschien kan er beter uitgelegdt worden hoe je punten en kuddos krijgt. In het begin wist ik het nog niet, maar ik ben er inmiddels achter gekomen :)

4Plus en Min Empty Re: Plus en Min do 9 jun - 23:25

Lucardi

Lucardi

+
-DH is bijna altijd acfief.
-Er is hier heel gezellig, er is altijd wel iemand om mee te RPG-en (als het er niet meer zijn)
- De admins&moderators zette zich altijd erg goed in om DH een succes te laten blijven, en luisteren erg goed naar de leden (naar mijn mening dan)
-De index pagina is erg overzichtelijk ingedeelt.

+/-
-Soms hangen er vervelende spanningen.

-
- Ik mis de zoekfunctie Plus en Min 422499 Ik weet dat hier een keer een topicje over is geweest, ik had toen alleen echt geen tijd om te reageren. Er staat nu in het nieuwe basis info topic dat je van een paard naar zijn voorsteltopic kan kijken, maar dan moet je wel eerst de 9 pagina's afspeuren om diegene te vinden..

Ik kan voor de rest even geen minpunten bedenken.

Dat was het dan :) Ik vind DH gewoon een hele leuke site en ik vind het ook erg goed dat dit topic er is <3

5Plus en Min Empty Re: Plus en Min za 11 jun - 4:21

Cadsuane

Cadsuane

Pluspunten:
- Heel veel leuke mensen, daar draait het toch om x3
- Overzichtelijke RPG gebieden
- Er wordt realistisch geRPGt, komt nauwelijks powerplay voor
- Gemiddelde kwaliteit van RPG post ligt vrij hoog. Er worden ook niet door iedereen keilange posts gemaakt, waardoor het voor beginnende RPGers wat makkelijker te volgen is. Maar er zijn wel genoeg mensen die wél lang kunnen posten, dus als je daar behoefte aan hebt, kan dat ook
- Fijne lay-out om mee te werken
- Goed Team dat zich om de leden bekommert en (volgens mij) bereid is naar hen te luisteren, ook als zijzelf het er niet helemaal mee eens zijn (voorbeeld is ook dit topic weer. Go Team!)
- NOG STEEDS ACTIEF! Wow! Natuurlijk zijn er ups en downs, maar over het algemeen is dit echt een héle actieve RPG.

Minpunten:
- Het is soms wat te druk, waardoor het onoverzichtelijk wordt
- Soms heb ik het gevoel dat je niet altijd zomaar je mening mag uiten, omdat je dan half DH tegen je krijgt
- Her en der wordt er wel iets geroepen over 'NEE JE MAG GEEN MANIPS VAN DEVIANTART STELEN' maar er wordt niets aan gedaan. Dat hoeft van mij ook niet, want als je foto's gebruikt zijn die óók niet zelf gemaakt - vind dat er eerst een goed alternatief moet zijn (maar da's een andere discussie)
- Soms veel gespam
- Weinig aandacht voor Chillin' Zone, behalve teut topic (op foto-topics o.i.d. wordt naar mijn idee nauwelijks gereageerd, waardoor er ook weinig topics geopend worden - dat is best jammer)
- Toch de kuddes. Ik blijf erbij dat er een kuddesysteem moet komen waar de admins/mods geen inspraak op hebben maar juist de leden zelf. Of kies dan één tactiek, blijf niet constant kuddes verwijderen en dan ineens weer een boel aannemen. Kuddes moeten ook nog wat aantrekkelijker worden, want je kan nog zo'n leuke kudde hebben, op dit moment heeft 'in een kudde zitten' nauwelijks toegevoegde waarde.

Dat was het wel. Paar kleine puntjes, maar over het algemeen een super RPG! :)

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: