Laatst tijdens het rijden vond iemand het leuk om foto's te maken toen ik mijn Haflinger aan het rijden was
Klein beetje persoonlijke informatie over ons
Naam Paard: Stefano
Bijnaam: Steef
Leeftijd: Pas 4 jaar geworden.
Schofthoogte: 1,46
Ras: Haffie
In mijn bezit: Bijna een jaar.
Rijd informatie:
Sinds we Stefano een jaar geleden gekocht hebben zijn we begonnen met het grondwerk, we hebben hem zelf ingereden. Meneer pakt alles goed op, loopt de laatste tijd erg netjes, ookal zit het steigeren,bokken en heel het vakkenpaket er ook nog vaak zat bij. We rijden hem meestal om de dag, bijvoorbeeld maandag rijden, dinsdag stapmolen,losgooien of iets van dat soort dingen. Ik zelf ben er hellaas al drie keer afgevallen, erg leuk was het niet maar achteraf wel erg lachwekkend
Ook hebben we ons eerste mini buitenritje achter de rug, dit ging super goed! Zelfs hebben we een kleine 10 centimer gesprongen
Ik rijd zelf nu al bijna 10 Jaartjes paard, Steef is dan ook mijn derde paard. We hebben nog een dame [2 Jaar - Engels volbloedje] Maar die staat nog in de opfok ook bij ons op stal [Pensionstal Verboon, schipluiden]
Oke, genoeg gepraat, de foto's zullen komen. Steef liep niet super netjes omdat ie de dag ervoor ook gelopen had
Btw, Commetaar mag altijd maar houd het netjes!
In een net galopje Maak je ook niet veel mee, meestal krijg je dan het vakkenpaket eruit
Meneer was aan het etteren
Steef wilde weer is tegen het hek aan plakken Erg leuk, vooral voor je benen. Er stond ook nog eens een engerd voor z'n neus foto's te maken, erg spannend
Ik vind deze foto persoonlijk erg schattig
Chique Steef, Wat is ie toch schattig! Als ie niet voor draak speelt
Zo loopt Steefje meestal Dan vind ik hem zo lief Ik hield me handen zo omdat ik een blessure aan m'n pols had. Ik was natuurlijk weer zo eigenwijs om niet naar de dokter te luisteren en toch te gaan rijden
&& Een foto van Evalanche ookwel Eva genoemd
Kleinste van de kudde, super chique hier
Na de zomer gaan we haar uit de opfok halen [2 1/2] Het is erg vroeg, op het land is ze namelijk de terror van de groep maar in de stallen word ze elke keer getrapt, vandaar deze keuze
Dit omdat ze de kleinste is,afgelopen winter hebben we haar gemeten, 1.35 was ze toen.
The end, for this moment