Al lang wilde ik een slecht paard, een naam wist ik nog niet. Het hoefde geen verhaal achter zich te hebben, zoals Sham. Gewoon een doorsnee paard van een jaar of 5, dat gewoon slecht was op zijn eigen manier. Hij heeft een normale jeugd gehad, met strategische moorden. Hij heeft veel opleidingen gehad van de beste uit de kudde, omdat hij het enige veulen van dat jaar was. Hij was dus de enige die veelbelovend kon zijn voor de kudde. Echter was hij niet geschikt, omdat zijn aard anders was. Maar Dionysos was gewoon Dionysos. Die niet moorde als het niet nodig was en alleen meehielp als het nodig was. Of als hij zin had, wat eigenlijk zelden voorkwam.
Dionysos heeft geen aftekeningen, behalve een witte kol/ster/weetikveelwatvooriets op zijn voorhoofd. Hij is donkerbruin en bijna zwart. Hij is een PRE, een spanjaard dus *kwijl*
Verder heb ik niets te vertellen, want heel bijzonder is het niet :')
Dionysos heeft geen aftekeningen, behalve een witte kol/ster/weetikveelwatvooriets op zijn voorhoofd. Hij is donkerbruin en bijna zwart. Hij is een PRE, een spanjaard dus *kwijl*
Verder heb ik niets te vertellen, want heel bijzonder is het niet :')