Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

de wereld op z'n kop xd

+2
Sinéad
Visual
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1de wereld op z'n kop xd Empty de wereld op z'n kop xd zo 26 jun - 3:10

Visual

Visual
VIP

k weet niet precies waar deze hoort, maar t is een idee waar heel dh aan kan meedoen en t is niet echt een verhaallijn en... tja XD

naja, hier issie =D

een paar goed bevriende goede paarden komen slechte paarden tegen, niets bijzonders. Maar dan (na wat gebruikelijke acties van de slechtjes) worden de goede paarden het zat: Ze schelden en stompen nu de slechte paarden die natuurlijk steil achteroverstaan van verbazing. De goede paarden vinden het wel goed voelen, en die vertellen het door aan anderen. De slechte paarden kijken in de spiegel en realiseren zich dat ze rot deden (fuu XD)

Uiteindelijk, wanneer de hele wereld op z'n kop staat, komen de goede en slechte kuddeleiders en bèta's bij elkaar(zij zijn nog normaal XD ). Ze willen dat alles normaal wordt, maar ze weten niet hoe. Ze proberen de gekste dingen, maar niets helpt. Maar wat vinden neutrale paarden ervan? Hebben zij de oplossing niet?

Dit is een soort van idee om a. meer activiteit en verhoging van lidjes in kuddes =p b. eens te zien hoe je paard in tegengestelde alliantie(=kant) is xd en k weet het einde niet

goed idee als plot? [aa]

2de wereld op z'n kop xd Empty Re: de wereld op z'n kop xd zo 26 jun - 3:28

Sinéad

Sinéad

Dus de slechte paarden gaan allemaal lief en aardig tegen elkaar doen en de goede willen ineens iedereen vermoorden? de wereld op z'n kop xd 11631

Nee, sorry Vis, ik zie het niet zo snel gebeuren de wereld op z'n kop xd 335806

3de wereld op z'n kop xd Empty Re: de wereld op z'n kop xd zo 26 jun - 22:57

Boots

Boots

... Dus Boots wordt de Badguy en vindt zichzelf het einde *Kuch* Is ze natúúrlijk ook, moordt Visual omdat die zichzelf het einde vindt *Kuch* NOT! [a] en zo een verhaallijn?

Hmm, ik zie Sythka niet snel de bloemetjes buiten zetten en Boots zich aan alles groen en geel ergeren, sowry de wereld op z'n kop xd 11631

4de wereld op z'n kop xd Empty Re: de wereld op z'n kop xd ma 27 jun - 3:54

Amiya

Amiya
Administrator

Als neutraal om zou klappen zouden ze toch gewoon neutraal blijven, toch? Of naar één of andere buitenaardse dimensie vliegen? ö Vét..
Máár goed. Als je met je paard een keer slecht wilt spelen zijn er wel andere manieren. Zoals iets verkeerds eten, spastische hersenprikkels of een dreun tegen je bol. geenidee

5de wereld op z'n kop xd Empty Re: de wereld op z'n kop xd ma 27 jun - 4:03

Boots

Boots

Amiya schreef:Als neutraal om zou klappen zouden ze toch gewoon neutraal blijven, toch? Of naar één of andere buitenaardse dimensie vliegen? ö Vét..
Máár goed. Als je met je paard een keer slecht wilt spelen zijn er wel andere manieren. Zoals iets verkeerds eten, spastische hersenprikkels of een dreun tegen je bol. geenidee
of Amiya inhuren natuurlijk.

Joah, de neutrale paarden blijven neutraal, maar geven de tegenovergestelde reacties van wat ze normaal doen. In plaats van neutraal kiezen ze ineens een kant AWESOMENESS

6de wereld op z'n kop xd Empty Re: de wereld op z'n kop xd ma 27 jun - 4:22

Amiya

Amiya
Administrator

Boots schreef:
Amiya schreef:Als neutraal om zou klappen zouden ze toch gewoon neutraal blijven, toch? Of naar één of andere buitenaardse dimensie vliegen? ö Vét..

Joah, de neutrale paarden blijven neutraal, maar geven de tegenovergestelde reacties van wat ze normaal doen. In plaats van neutraal kiezen ze ineens een kant AWESOMENESS

Wat... verwarrend. EerbetoonAanDeAlmach

7de wereld op z'n kop xd Empty Re: de wereld op z'n kop xd ma 27 jun - 4:32

Boots

Boots

Amiya schreef:
Boots schreef:

Wat... verwarrend. EerbetoonAanDeAlmach
Agree ^^

8de wereld op z'n kop xd Empty Re: de wereld op z'n kop xd ma 27 jun - 19:11

Sultan

Sultan
VIP

Vind het eigenlijk best goed bedacht, maar denk niet dat het gaat werken. Zie sommige paarden inderdaad niet heel lief doen tegen elkaar. de wereld op z'n kop xd 11631

http://twilightgame.actieforum.com

9de wereld op z'n kop xd Empty Re: de wereld op z'n kop xd ma 27 jun - 20:36

Pearl

Pearl
Moderator

Opzich wel leuk iets waarin de kuddes voorkomen, maar ik denk niet dat het gaat werken ^^

Een beetje te ingewikkeld en ik zie sommigen nou niet echt slecht. En ik denk ook dat hun spelers dat niet zo graag willen. Wink

http://www.dreamhorses.biz

10de wereld op z'n kop xd Empty Re: de wereld op z'n kop xd ma 27 jun - 22:45

Boots

Boots

Pearl schreef:Opzich wel leuk iets waarin de kuddes voorkomen, maar ik denk niet dat het gaat werken ^^

Een beetje te ingewikkeld en ik zie sommigen nou niet echt slecht. En ik denk ook dat hun spelers dat niet zo graag willen. Wink
Die hebben dan het virus niet! *Ziet het voor zich*

Boots rent naar evilgeworden Visual

Boots: Haaaaj Visje van me, nog wat bijzonders vandaag?

Visual: ^#@#*^@&#( KRENG LAAT ME MET RUST OF IK WURG JE!

11de wereld op z'n kop xd Empty Re: de wereld op z'n kop xd di 28 jun - 0:17

Pearl

Pearl
Moderator

Boots schreef:
Pearl schreef:Opzich wel leuk iets waarin de kuddes voorkomen, maar ik denk niet dat het gaat werken ^^

Die hebben dan het virus niet! *Ziet het voor zich*

Boots rent naar evilgeworden Visual

Boots: Haaaaj Visje van me, nog wat bijzonders vandaag?

Visual: ^#@#*^@&#( KRENG LAAT ME MET RUST OF IK WURG JE!

Maar het dan zo jammer dat de kuddeleiders dan wel normaal blijven de wereld op z'n kop xd 11631
Het lijkt mij geweldig om Pearl als één of andere wilde stier te laten rondhuppelen.

Maar dan klopt de verhaallijn niet meer, want de kuddes moeten het recht zetten als.. SUPERHELDEN.

http://www.dreamhorses.biz

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: