Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Like, respect, oid

+6
Sultan
Lucardi
Pearl
Boots
Celebrían
Sinéad
10 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Like, respect, oid Empty Like, respect, oid ma 27 jun - 23:59

Sinéad

Sinéad

Hallo hallo, wie stinkt daar zo?

Ja, het is ideeënseizoen clown

Ik kwam op dit idee door dit topic van Faye samen met het nogal zinloze dobbelstenen/mening geven. En een beetje inspiratie van Bokt een tijd geleden.
Het lijkt me namelijk nog steeds hartstikke leuk als je je mening over een post kan geven, zonder die te moeten quoten met 'ja, super!' of iets dergelijks. Dus misschien naast quote e.d. een Like of een Respect knopje? (:
Om positief te blijven lijkt me een dislike knopje niet nodig.

Ik heb ook werkelijk geen flauw idee of dit technisch gezien uitvoerbaar is, maar gelukkig ga ik daar niet over clown

Je kan de like knop dus gebruiken voor goede/lange RPG posts waarvan je denkt 'wow!' of juist iets wat erg grappig is. Je zou misschien ook best beoordeelde posts ergens op een rijtje kunnen zetten in de portal oid. Kijk maar naar Facebook, Youtube en Hyves, het werkt best goed. In plaats van 'like' kan je ook een opgestoken duim doen. Verzin t maar :'D

Het lijkt me een simpele manier om even je mening te kunnen uiten zonder raar te doen met die dobbelstenen. Like, respect, oid 11631

2Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 0:00

Celebrían

Celebrían
VIP

Als dat zou kunnen, zou het geweldig zijn hyper
Aangezien ik op hyves dagelijks 10 reacties respect geef ofzo :'D

3Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 0:22

Sinéad

Sinéad

Whoesj, 1 iemand die het er mee eens is Yay

4Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 0:25

Boots

Boots

Voor, maar hoe realiseer je dat?

5Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 0:38

Pearl

Pearl
Moderator

Ik ben ook voor, máár volgens mij is dit niet tot heel moeilijk uit te voeren Like, respect, oid 11631

En ik vind dan niet dat er een duimpje en een respect moeten zijn, maar dan eerder een duimpje omhoog en een duimpje omlaag. Dan kan je als je een post juist weer goed vind een duimpje omhoog doen en als je hem weer minder vind een duimpje omlaag ^^

WACHT DAT KAN.

Je kunt een speciaal systeem hier instellen: + & -. Dan kun je naast een post op het plusje of het minnetje drukken. ;D

http://www.dreamhorses.biz

6Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 2:05

Sinéad

Sinéad

Jaaaa dat bedoel ik! Yay

7Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 2:07

Boots

Boots

Maar ook een reactie erbij geven? Waarom je dat vindt?

8Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 2:12

Sinéad

Sinéad

Daar had ik het niet over. Als je dat wilt geven moet je gewoon de reactie quoten of, in het geval van een RPG post, even diegene PBen (:

Denk namelijk dat veel meer mensen even een plusje of minnetje in drukken dan dat ze die mening willen onderbouwen (: Zo ja, dan kan dat door een post te plaatsen, toch? :'D

9Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 2:14

Boots

Boots

Ja, dan is direct je hele topic naar de maan.

Even een voorbeeld: P1 en 2

P1: P1 liet zijn tanden zien en gromde dreigend. Wat had P2 hier te zoeken

Reactie: Ik vind dit een beroerde post omdat het spam is!

P2: P2 gromde terug. 'Spamposten aren't alowed over here!

10Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 3:17

Sinéad

Sinéad

Sorry Boots, ik snap je niet meer Wink
Heb je het over rpg posts? Nee, tuurlijk mag daar niet in gepost worden. Dat zei ik ook: Dan moet je maar een PB sturen. Mag nu ook niet, dus zie het verschil niet met nu. Je kan wel een + of een - geven.

Maar wat bedoel je nou met je reactie?

11Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 3:20

Boots

Boots

Sinéad schreef:Sorry Boots, ik snap je niet meer Wink
Heb je het over rpg posts? Nee, tuurlijk mag daar niet in gepost worden. Dat zei ik ook: Dan moet je maar een PB sturen. Mag nu ook niet, dus zie het verschil niet met nu. Je kan wel een + of een - geven.

Maar wat bedoel je nou met je reactie?
Gut, lees ik er weer overheen.

Hmmz, PB sturen lijkt me niet de oplossing. Mijn inbox is al best vol en tips raak ik dan snel kwijt.

Heb je daar ook nog ideeën voor? Je bent best wel creatief, dus ik ben nieuwsgierig ^^

12Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 3:27

Sinéad

Sinéad

Als het mogelijk is dat er komt te staan 'met 1 reactie(s)' of iets dergelijks, en dat je dan op een nieuwe pagina komt. Maar lijkt me dat dat veel te lastig uitvoerbaar is. Dus dan: Nee, dat heb ik niet. Gewoon bij het oude laten dus? Alleen de extra optie +/- toevoegen.

13Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 3:59

Lucardi

Lucardi

Boots schreef: Hmmz, PB sturen lijkt me niet de oplossing. Mijn inbox is al best vol en tips raak ik dan snel kwijt.
Je kan toch op bericht bewaren drukken, als je dan bij bewaarde berichten kijkt staat dat bericht daar toch?

Ik vind het in iedergeval een heel goed idee! Soms moet ik echt lachen om een post die iemand geplaatst heeft, is wel leuk als je dat op een +je kan drukken :)

14Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 5:43

Sultan

Sultan
VIP

Ja, super idee en ik ben echt voor. ^^

Als het mogelijk is om uit de voeren: lijkt me super! :'D

http://twilightgame.actieforum.com

15Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 6:33

Alejandro

Alejandro

Ik ben helemaal VOOR. =)

16Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid di 28 jun - 20:39

Dracoz

Dracoz

Ik ben ook voor =D Ik post nog niet super dus zal voor mij ook handig zijn!

17Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid wo 29 jun - 0:30

Enzo

Enzo

Ik ben voor =D
Het motiveerd ook om beter te gaan posten en het is altijd leuk om te weten dat mensen je goed vinden posten ^^

18Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid wo 29 jun - 0:52

Celebrían

Celebrían
VIP

Enzo schreef:Ik ben voor =D
Het motiveerd ook om beter te gaan posten en het is altijd leuk om te weten dat mensen je goed vinden posten ^^

Jaa inderdaad hyper

Misschien kunnen de mensjes uit het Team zelfs een top 5 maken ofzo voor de posts met de meeste "likes/respects"

hyper

19Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid wo 29 jun - 0:55

Enzo

Enzo

Celebrían schreef:

Jaa inderdaad Like, respect, oid 787437

Misschien kunnen de mensjes uit het Team zelfs een top 5 maken ofzo voor de posts met de meeste "likes/respects"

Like, respect, oid 787437

Jaah dat zou leuk zijn.
Dat motiveerd nog meer om betere posts te maken

20Like, respect, oid Empty Re: Like, respect, oid wo 29 jun - 1:03

Rival

Rival

Enzo schreef:
Celebrían schreef:

Jaa inderdaad Like, respect, oid 787437

Like, respect, oid 787437

Jaah dat zou leuk zijn.
Dat motiveerd nog meer om betere posts te maken
We zullen kijken Wink

*Boots

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: