Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Aaaaaah a Mouse! {Muis}

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Aaaaaah a Mouse! {Muis} di 19 jul - 2:48

Tarzan

Tarzan

Trots liep hij met geheven hoofd door de zee. Hij werd nat en vooral zijn trotse, mooie sokken waren doorweekt. Jupp, hij had het zwaar, een stom leven. Grapje, hij had het beste leven ever. Een eigen groep en veel minnaressen. Alhoewel, dat was niet leuk. Faceless was verliefd op hem, zíj die arrogante bitch! Tarzan had dat nooit tegen haar gezegd en dat hield hij zo. Een leider hoorde zoiets niet te denken. Rustig wandelde hij verder tot hij een veulen rook. Tarzan greens en galoppeerde naar het Overo paint veulen. Hij knikte kalmpjes en inspecteerde hem. "Goedendag, wat doet een veulen zoals jij hier?" Sprak hij rustig.

{Flut en Muis}

2Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} di 19 jul - 2:58

Muis

Muis

Muis liep al dagen rond bij de zee zijn moeder te zoeken, maar hij zag geen enkel paard. Tot hij een vreemd paard aanzag komen lopen, hij was sterk en groot hij zag eruit als een leider. "Goedendag wat doet een veulen zoals jij hier" Zei hij zo kalm als het maar kon. "Nou eeeeehh ik eeeehhmm zoek mijn moeder, al dagen, ik ben haar tijdens een storm kwijt geraakt."
Zei hij voorzichtig terwijl hij opstond.

Laatst aangepast door Muis op di 19 jul - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelling fouten)

3Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} di 19 jul - 4:48

Tarzan

Tarzan

Hij knikte en zijn gedachten dwaalden af naar een eenzame vogel die rondjes boven de zee vloog. Hij snoof en hief zijn hoofd rustig. "Dus je bent je moeder kwijt? Zeg je naam eens, ik heet Tarzan." Sprak hij met een ietwat bulderende stem. Het was nergens voor nodig maar af en toe was het gewoon nodig, hij kon niet precies uitleggen waarom. "Je bent een Overo Paint toch?" Vroeg hij vriendelijk. Okay hij wist het antwoord al maar toch.

[mensen van DH, ik weet dat sommigen wel kijken, ongetwijfeld Yay, jupp zo goed ken ik DH nou Aaaaaah a Mouse! {Muis} 11631 nog een paar weten dat Muis mijn account was maar nu is er een nieuwe eigenaar ^^ mijn allerbeste vriendin Very Happy okay dat wou ik nog even zeggen XD (en serieus, ik ken DH best wel een beetje Aaaaaah a Mouse! {Muis} 11631)]

4Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} di 19 jul - 5:07

Muis

Muis

Hij werd een beetje bang van Tarzan, hij was zo groot en sterk net als zijn vader was hij was namelijk ook de leider van de kudde.
"Ik ben Muis en ik ben mijn moeder inderdaad kwijt geraakt. Ik ben inderdaad een Overo Paint." Hij vond Tarzan aardig maar ook een beetje eng, waarom zou hij dit allemaal vragen? dacht hij. Hij vond het een beetje verdacht.

5Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} di 19 jul - 6:16

Tarzan

Tarzan

Zijn gedachten vlogen weg en nam zijn geest met zich mee. Naar de rots waarop hij stond en het bloedbad. Zijn ogen stonden glazig bij de gedachte. Nee relaties waren over. Faceless mocht niet bepalen of hij nou ook verliefd op hem moest worden. De stem van de jonge hengst schudde hem weer wakker. "Oke Muis, vind je me eng? Moet ik weg gaan?" Hij had best gemerkt dat hij hem een beetje scary vond. Hij snoof en bewoog zijn hoef in de lucht heen en weer zodat het minder nat werd.

[je kan ook beschrijven wat hij ziet, hoort etc. Wink]

6Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} di 19 jul - 6:28

Muis

Muis

"Nee nee nee dat is het niet u lijkt gewoon zo veel op mijn vader, ik bedoel kwa karakter. Ik mis hem zo, ik kan me ook niks meer herinneren van wat er is gebeurt het is gewoon zo raar." Hij keek naar het strand, hij zag allemaal jonge meeuwen rond vliegen samen met hun ouders, dat kon hij gewoon niet verdragen dus keek hij maar weer naar Tarzan die weer wat zei.

[bedoel je zo?]

7Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} di 19 jul - 6:55

Tarzan

Tarzan

Tarzan moest lachen. Muis noemde hem u, schattig. Tenminste vond hij, wat Muis vond wist hij niet. "Ik snap dat het raar is ja. Je hoeft me geen u te noemen hoor, ik ben niet zó oud. Hoe zag je moeder eruit? En je vader? Misschien kan ik helpen te zoeken? Ik snap misschien wel een beetje hoe je je voelt. Denk ik." Mompelde hij. Hij voelde zich verdrietig en kud. Waarom wist hij niet. Misschien had iemand zo'n verdriet dat hij het ook voelde. Iemand die ergens mee werd na geaapt. Iemand die van de ellende zoveel buikpijn had zodat ie niets meer wou en zich ellendig voelde dus. Iemand die zich shit voelde en niemand begreep hem of haar ookal wouden ze dat wel en wouden ze haar of hem wel helpen. Nee het was wellicht wel geheim omdat het flauw was om te zeggen. Maar nu voelde hij zich net zo kud. Damn, hij kon nu toch geen 'ik houd van het leven dat perfect is en iedereen houd er net zo van' gesprek voeren. Hij zou dan liegen en het niet eens kunnen. "Ik wil wel helpen." Sprak hij mat. Hij zuchtte en keek omhoog. 'Ik haat het leven' Zo'n stemming had hij nu en dat zou niet snel weg gaan.

[Jup en zo voel ik mij dus in RL, nogal moeilijk als je je down voelt om leuke, gezellige posts te maken, excuses]

8Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} di 19 jul - 7:21

Muis

Muis

Muis kon zien dat er iets aan de hand was met Tarzan, Tarzan keek een beetje raar uit zijn ogen, zoiets van 'ik hou niet van het leven'
Muis die dacht goed na over wat Tarzan zei over Muis zijn ouders want het was al een tijdje geleden dat hij zijn ouders voor het laats zag."uuuuhhhm ik weet het niet meer zo goed maar mijn moeder was het zelfde als mij en mijn vader, ja die zag ik niet egt als mijn vader want hij was altijd bezig met andere paarden en andere dingen zoals waar we naar toe moesten trekken.
Is er iets aan de hand Tarzan? Ik zie aan je ogen dat er iets mis is."

Muis deed een poging om Tarzan aan te kijken maar dat lukte om een of andere reden niet. Muis kreeg een naar gevoel in zijn buik, een soort knoop van verdriet. De tranen sprongen plots klaps in zijn ogen en hij probeerde zijn tranen binnen te houden maar dat ging bijna niet. Hij kreeg een flashback van voor de storm. Hij stond in zijn eentje op een heuvel en naast hem stond zijn moeder die heel raar keek "Is er iets mam?" Vroeg Muis voorzichtig. Opeens was het weg want Tarzan begon te praten.

Laatst aangepast door Muis op di 19 jul - 7:41; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : aanhalings tekens vergete)

9Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} do 21 jul - 3:21

Tarzan

Tarzan

"Oke, dan heb ik triest nieuws voor je, je vader is vermoord door iemand die mijn vroegere partner was geweest, daardoor ben ik hier, ik haat haar nu. Arme jij, je vader is vermoord, sorry." Sprak hij rustig maar triest. Hij voelde dat Muis naar hem keek maar keek triest naar boven. Hij had een vermoeden waar zijn moeder was.... Daarboven. Hij hoorde de voorzichtige woorden van Muis, hij had waarschijnlijk een flasback. "Muis, je moeder is ook dood kan ik je vertellen. Sorry vent." Sprak hij terwijl hij een voorzichtige blik op Muis wierp. Het vervelende, nare gevoel bleef hangen en hij voelde zich niet goed. Buikpijn door die ellende. Hij zuchtte en bleef naar Muis kijken.

10Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} do 21 jul - 3:30

Muis

Muis

Muis luisterde aandachtig en wierp een blik naar beneden. Hoe kan dat? Hoe weet hij dat? Dacht hij. Ik snap het niet het was tijdens een storm. Hij keek naar boven en bedacht zich dat zijn vader inderdaad dood was en zijn moeder dat......... Dat was er dus aan de hand in zijn flashback met zijn moeder ze voelde dat zijn vader werd vermoord en dat zij ook snel aan de beurt zal zijn.
"Hoe weet jij dat van mijn vader, weet je zeker dat het MIJN vader was? Mijn moeder kende je haar?" Hij keek weer naar Tarzan met tranen in zijn ogen.

11Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} do 21 jul - 3:52

Tarzan

Tarzan

Hij schudde tragisch zijn hoofd. "Muis, heette je vader Storm?" Vroeg hij aan hem als antwoord. Muis leek op zijn vader. Dezelfde ogen, dezelfde vlekken en aftekeningen. "Je moeder heb ik opzich niet gekend maar ik heb zo'n vermoeden dat ze niet meer leeft, sorry Muis." Zei hij meelevend. Het moest een enorme schok zijn voor die knul en het deed Tarzan pijn om hem dit te vertellen. Hij snoof en moest moeite doen om in de verdrietige ogen van Muis te kijken. Waarom had zij Storm vermoord? Hij had het nooit begrepen en dat zou hij ook nooit doen.

[flut]

12Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} do 21 jul - 4:07

Muis

Muis

Muis zag dat Tarzan aan het denken was maar waaraan? Met zo'n paard als hij weet je maar nooit waar hij aan denkt. "ja, ja mijn vader heette inderdaad storm. Hoe weet jij dat mijn vader zo heette? Sorry dat ik zoveel vragen stel Tarzan, je vind me vast irritant. Dat kan ik nu wel begrijpen iedereen uit de kudde vond mij irritant daarom ben ik weggelopen samen met mijn moeder, want zij wou ook weg. Waarom weet ik niet en dat zal ik ook nooit meer te weten komen weten." Zei hij droevig, en hij keek weer weg, naar die meeuwen die al die tijd aan het zweven waren, wat zou hij graag zo'n dier zijn zo eentje die weg kan wanneer hij maar wil en ook weer terug kan keren als hij dat wil.
Toen begon Tarzan weer te praten en zijn aandacht lag weer bij Tarzan.

13Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} do 21 jul - 4:18

Tarzan

Tarzan

Hij greens even schaapachtig bij zijn antwoord. Het antwoord gaf de doorslag. "Ik kende hem al vanaf mijn geboorte. Ik was erbij toen hij vermoord was, ik bedoel ik heb het gezien. Ik was te laat om hem nog te helpen. En nee, ik vind het niet irritant, het is goed dat je er vragen over durft te stellen." Legde hij kalm uit. Tarzan was gigantisch vergeleken dit kleine ding. Dat was schattig vond hij zo. Zijn hoef alleen al was groter dan Muis zijn hele hoofd. Maargoed, hij was Clydesdale en Muis een Overo Paint horse en dat scheelde veel hoor. Tarzan schudde zijn lange manen en greens even. Muis was wel een knap jochie. "Ik wil je pleegvader wel zijn?" Stelde hij voor.

14Aaaaaah a Mouse! {Muis} Empty Re: Aaaaaah a Mouse! {Muis} do 21 jul - 4:36

Muis

Muis

Muis schrok eigenlijk wel een beetje van Tarzan's aanbod maar het stelde hem ook wel gerust dat iemand hem eindelijk aardig vond. "Meen je dat echt?" Vroeg Muis een beetje verlegen. Hij zou het geweldig vinden als Tarzan zijn pleegvader werd, maar er zat een ding in de weg: De kudde van Tarzan zouden ze hem wel accepteren? "En hoe zit het dan met je kudde? Ik bedoel zouden ze mij wel mogen?"

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: