Hmm, ik voorspel een reactie in dit topic Maar in ieder geval, soms heb ik een voorgevoel, en als die heel precies is, kan ik alles precies in details zeggen =')
Mocht jij een vraag hebben en die voor de lol hier willen stellen, dan zal ik die beantwoorden Maar ff serieus: Je hoeft mijn advies niet op te volgen want 27 procent kans dat ik t mis heb xD (misschien is het maar 1 keer fout gegaan xD)
Hoe werkt het?
Jij stelt een vraag, bijvoorbeeld: Wat eet ik morgen? naja, in ieder geval iets over de toekomst, en het liefst waar ik ja of nee kan op antwoorden xD
Dan antwoord ik: Je eet morgenavond lekker, maar het vlees zal wat anders smaken dan je gewend bent ofzeu xD
Zo werkt het pure onzin YAY!
Goed, aan wie de eer dit uit te testen
Mocht ik het fout hebben, zal ik het hieronder nader toelichten >)
Twijfels en verklaringen tot nu toe:
- Boots: Jij vroeg aan mij waar je gum lag: Ik antwoordde in je etui Jij zei: Nee, maar ik voorspel de toekomst, niet het heden ^^ Dus hij gaat in je etui liggen >D
-
-
-
-
-
Heb jij ook een 6de zintuig? Dan sta jij in de lijst hieronder:
- Sinéad
- Eclips aka Noa
-
-
-
Dan mag je ook vragen beantwoorden van mensjus
En dit zijn de tevreden klanten:
- Smiezel >3 Zaken: Het verloren dingetje (goed! )
-
-
-
-
-
-
Wie o wie heeft een vraag over de voorspelbare toekomst (mocht ik niet genoeg details hebben kan ik het niet weten dan zal ik om meer details vragen, of het vaagjes inschatten xD)
Mocht jij een vraag hebben en die voor de lol hier willen stellen, dan zal ik die beantwoorden Maar ff serieus: Je hoeft mijn advies niet op te volgen want 27 procent kans dat ik t mis heb xD (misschien is het maar 1 keer fout gegaan xD)
Hoe werkt het?
Jij stelt een vraag, bijvoorbeeld: Wat eet ik morgen? naja, in ieder geval iets over de toekomst, en het liefst waar ik ja of nee kan op antwoorden xD
Dan antwoord ik: Je eet morgenavond lekker, maar het vlees zal wat anders smaken dan je gewend bent ofzeu xD
Zo werkt het pure onzin YAY!
Goed, aan wie de eer dit uit te testen
Mocht ik het fout hebben, zal ik het hieronder nader toelichten >)
Twijfels en verklaringen tot nu toe:
- Boots: Jij vroeg aan mij waar je gum lag: Ik antwoordde in je etui Jij zei: Nee, maar ik voorspel de toekomst, niet het heden ^^ Dus hij gaat in je etui liggen >D
-
-
-
-
-
Heb jij ook een 6de zintuig? Dan sta jij in de lijst hieronder:
- Sinéad
- Eclips aka Noa
-
-
-
Dan mag je ook vragen beantwoorden van mensjus
En dit zijn de tevreden klanten:
- Smiezel >3 Zaken: Het verloren dingetje (goed! )
-
-
-
-
-
-
Wie o wie heeft een vraag over de voorspelbare toekomst (mocht ik niet genoeg details hebben kan ik het niet weten dan zal ik om meer details vragen, of het vaagjes inschatten xD)
Laatst aangepast door Visual op wo 5 okt - 5:13; in totaal 2 keer bewerkt