Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen!

+2
Remember
Amani
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Go to ImageShack®️ to Create your own Slideshow

Jaaaa eindelijk foto's van Paulina ghehe, het veulen is van mijn zus (en voor de helft van mij XD). Tis een skattie als ze niet bang is voor het halster en ik ben haar beste vriend maar ook het grootste halstermonster Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! 11631 Paulina is dus 5 maanden en hier komen de foto's:

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=5&filename=img1918o
Heeft ze een mooie pose doet ze haar hoofd omlaag T-T

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=849&filename=img1921c
MOONSTER EYEEESSSS!

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=35&filename=img1922o
Meer interesse in de water emmer dan in de camera....

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=42&filename=img1923rg
Mooie pose, mooie pose.... *wordt bijna overhoop gelopen*

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=51&filename=img1924pi
*ziet eindelijk de camera staat de camerasnapper met haar knie in beeld....*

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=829&filename=img1925c
Alles is een spel, kromt ze haar hoofd, klik ik op dat dingetje en dan doet ze haar hoofd naar beneden, typisch....

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=834&filename=img1926p
Aww kijk eens hoe knap! Ik kan al grazen!!!

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=708&filename=img1927l
Mevrouw Paulina...? Wat doet u?

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=84&filename=img1928s
Aww mijn knie is ook zóóó leuk AWESOMENESS

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=801&filename=img1929w
Ja joh, gewoon doen, pff luister niet naar mij en probeer dat domme halster er maar lekker af te schuren, Maar NIET aan mijhijjjjj *ben ik niet zielig?*

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=838&filename=img1930zg
Euh tja.... I guess my foots are not stinking anymore?

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=233&filename=img1931z
Zie je het? Zíé je het? Omg zie mijn voet die opgetild wordt omdat Paulina beslist dat ze mijn slippers gewoon awesome vindt! Normaal? NEE

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Img1932m
Tja, mijn voeten waren oninteressant maar dit is wel een mooi plaatje AWESOMENESS

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Img1933m
Wa's die rozige waas nou? *stiekem ikke die haar in een mooie positie te plaatsen Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! 11631*

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Scaled.php?server=84&filename=img1934i
Cutieeepye!

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Img1935ga
..... WhereIsTheRumGone?

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Img1936rd
Well.... Mijn vinger zat ervoor Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! 11631

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Img1937au
Awww... Mommy wou niet aan de kant dus deed ik het zo maar XD

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Img1938k
Whauwie, i'm adorable

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Img1939f
Yeah allwrighty, to much cutyness!

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Img1940ok
Euh.. hoop je op een leuk plaatje, komt Mammy Ginger eraan met haar dikke toet XD

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Img1941l
Komt Paulina achter haar dikke buik vandaan.... SNAP WhereIsTheRumGone?

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Img1943y
Há! Gesnapt kleine snappie!!! Lief he?

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! Img1944c
Look how FÁT i am WhereIsTheRumGone?

Dat waren de foto's, meer worden er wellicht wel weer gemaakt maar di's Paulina dus WhereIsTheRumGone?

Dikkie is het hea AWESOMENESS?

aaargh sommige foto's doen het niet, wordt later gefixt

Laatst aangepast door Amani op di 23 aug - 17:48; in totaal 4 keer bewerkt

http://catsparadiso.actieforum.com

Remember

Remember

Wat een schatje WhereIsTheRumGone?

Amani

Amani
Het hippe banaantje

ja hea AWESOMENESS de foto waarop ze zich aan mij schuurt vind ik het liefste ;d

NIEUWE FOTO'S AWESOMENESS

Remember

Remember

Wat een dikkie Rainbow sheep

De andere foto's zijn ook leuK!

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! 11631 Ja ze is echt enorm dik WhereIsTheRumGone? *denkt na en beslist bijna dat ze nu geen appels meer krijgen iedere dag Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! 11631*

*al kan je haar niet krijgen zonder appels WhereIsTheRumGone?*

Amiya

Amiya
Administrator

Ahww~ drollie <3

Amani

Amani
Het hippe banaantje

yay thanxie Miezie ;d

er is een slideshowdinkie toegevoegd AWESOMENESS

Hazard

Hazard

Whaha omg wat geniaal, echt zoooow cute <33 Echt een leukerd heb je daar~!

Amani

Amani
Het hippe banaantje

danku AWESOMENESS

Hagrid

Hagrid

Cutiewutiestutiepieeeeeeeeeeeee Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen! 3800514792

Celebrían

Celebrían
VIP

Wat lieeeeef Meow
Ze is wel al groot geworden, lijkt me, of niet AWESOMENESS

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Hagrid: ja heeaaaaau ;d

alleen vandaag heeft ze me tegen een paal gegooid, met een smak belandde mijn grote kop tegen de paal voordat mijn lichaam kon landen T-T

Celeb:

Groot? tja ze komt tot net boven mijn knieën en is volgens mij bijna net zo groot (en dik) als haar mammy

t'is een shetske als gij niet wisten clown

Thanx guys WhereIsTheRumGone?

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: