Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Na zoveel dagen niet gereageerd topic sluiten

+5
Vengeance
Visual
Kyanos
Cobrazarao
Rival
9 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Rival

Rival

Haaaj AWESOMENESS

Ik zat zo te denken: Is het niet wat dat als er zoveel dagen niet in een topic gereageerd wordt, dat deze dan wordt gesloten? Zo krijg je meer overzicht in delen waar ontzettend veel wordt gepost en geopend, zoals het Teuttopic.

Ik zelf vind drie maand genoeg om te zeggen 'Nu reageert er toch niemand meer, ik sluit hem.' En dan weghalen en naar het archief dumpen.

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Lijkt me een prima idee ^^.

Lekker ordelijk en zo.

Ik ben VOOR :3

Kyanos

Kyanos
VIP

Ik ben.ook.voorrr ;D zo kryg je ook minder onbeantwoordde topics. En indd veeel overzichtelijker.

Visual

Visual
VIP

maar doe het niet op een automatische stand heah? Like het kuddeaanvraagtopic, kuddes, oude ideeën etc kunnen dan automatisch naar het archief worden gegooid x3

Rival

Rival

Drie maand is lang Vis. En nee, natuurlijk de "belangrijke" topics, like kuddetopics laten we staan, evenals kuddeaanvragen. Maar de rest kan wel weg naar drie maand. De ideeën die we nodig hebben zetten we dan wel ergens anders in de modhoek of iets dergelijks neer

Visual

Visual
VIP

okie :3 dan vind ik het goed :3

Vengeance

Vengeance

Voor! (:

Eerder mag ook wel, maar dan na een waarschuwingsPB. Like, 2 maanden ofzo (:

Pearl

Pearl
Moderator

Ik vind iets onder de een á twee maanden te kort, maar iets van twee of drie lijkt me prima.

Maar verder lijkt het me iets overzichtelijks om uit te voeren! ^^

http://www.dreamhorses.biz

Vengeance

Vengeance

Wat ikzelf ook behoorlijk onoverzichtelijk vind, zijn de topics onder Informatie. Je hebt dan eerst de subfora, dan de global announcements en daaronder nog eens 3 topics. Dan kies je regels, en dan moet je eerst het topic de regels nog maar zien te vinden, want die staat ook verstopt...

Niet een idee om die topics/global announcements op een eigen pagina te doen?

Pearl

Pearl
Moderator

Global Accountments komen er sowieso te staan, waar je in de RPG ook zit. Dus die zouden we niet kunnen verplaatsen. Maar de overige topics die niet staan waar ze horen wel, dus als je meldt welke het precies zijn kan ik dat zeker regelen. ^^

http://www.dreamhorses.biz

Vengeance

Vengeance

Je kan het wijzigen dat het géén global announcement meer is, he Na zoveel dagen niet gereageerd topic sluiten 11631
Ehm, de topics zijn fouten in de skin, 1 april en nieuwe skin Wink

Topaz

Topaz

Ik ben .... Voorr, geweldig idee... Dan is het ook overzichtelijker en onderhouden ^^

Celebrían

Celebrían
VIP

Goed plan :)
Ik ben voor!

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Ik ben ook voor, dan voorkom je ook meteen dat mega oude topics opeens weer omhoog worden gehaald =D

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: