Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

» A L G E M E E N » Overleg » Ideeën » Radio!

Radio!

+12
Ividanara
Nirvana
Coktail
Lucardi
Visual
Rival
Mirvano
Unreal
Celebrían
Pearl
Hagrid
Sultan
16 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Radio! Empty Radio! za 27 aug - 6:49

Sultan

Sultan
VIP

Omdat ik dit toevallig ergens tegen ben gekomen -NIET OP EEN RPG- leek het me een heel leuk idee om het ook in te voeren op DH!

Onze eigen radio. Very Happy
Hoe dat in zijn werk gaat? Heel simpel. Mijn vader weet vast wel hoe je een radio aanmaakt, dus als dat is gedaan is het moeilijkste eigenlijk al voorbij. Je praat via Skype, en zorgt dat je een download programma hebt voor muziek. Klaar is kees, je hebt je eigen radio! Je kiest een aantal mensen uit, maakt een rooster en voila. Very Happy
Dan kun je via pb aanvraagjes doen voor een liedje, shoutouts sturen of whatever, mensen in de uitzending vragen en die dingen. Lijkt mij iniedergeval een super idee en het is nog op geen enkel forum ingevoerd of voorgesteld volgensmij. x3

http://twilightgame.actieforum.com

2Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 6:52

Hagrid

Hagrid

Dat is ene enorm leuk idee! Ook erg origineel omdat ik het op geen andere RPG ben tegengekomen, ik zeg: Doen!

3Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 6:54

Pearl

Pearl
Moderator

Gaaf en orgineel! =D

Alléén moeten we wel mensen zien te vinden die Skype hebben, het willen doen en dan moet het ook nog eens lukken.

Maar verder vind ik het echt een ontzettend leuk idee, leuk bedacht ook Nicole! Yay

http://www.dreamhorses.biz

4Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 6:55

Sultan

Sultan
VIP

Bedankt voor de reacties! Very Happy

Skype is even downloaden, accountje aanmaken en dan ben je klaar. Dus da's niet het grootste probleem denk ik. ;3
En ik zou het zowiezo wel willen doen. ;aa

5Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 6:59

Celebrían

Celebrían
VIP

Het idee is leuk, maar ik vraag me af of het wel werkt.
Of nouja, het zal vast en zeker werken. Want als je precies weet -zoals jouw vader dus, Nicole- hoe dat moet, dan kán het gewoon.
Maar met 'werken' bedoel ik: Hoeveel mensen gaan er naar luisteren?

En waar wil je het dan uitzenden? Meow

6Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 7:00

Sultan

Sultan
VIP

Gewoon op Dream Horses zelf. Je zet het op het portal of whatever, onderaan/bovenaan het forum. Geen idee, maar je kan het altijd proberen en als het niet werkt, is het ofcourse ook zo weer weg. ^^

7Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 7:04

Unreal

Unreal
Son of Evil

ik wil best wel een acc aanmaken op skype dan, aangezien ik tg iig in het weekend kan 'draaien', en er kunne evt. aanvragen gedaan worden voor nummers, (ik heb virtual dj , etc. heb een vriendin die me kan helpe en heb microfone en cam Razz) ik vind het leuk verzonne, je kan het ook misschien wel zoo instelle dat je bij voorkeuren kan kiezen of je radio wil of niet. en dat die radio dan zoiezo draait, en dat snachts gewoon normale radio wordt op gezet ?

8Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 7:30

Mirvano

Mirvano

Dat lijkt me echt een heel leuk idee! Geweldig bedacht!

9Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 7:42

Rival

Rival

Ik heb Skype en een download link, maar hoe lang wil je dat vol gaan houden?

10Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 7:50

Visual

Visual
VIP

Ik sluit me bij Rival aan, wil je serieus twaalf uur per dag aan de radio? :') Met school enzo word het moeilijk, en het wordt op een gegeven moment redelijk saai xd

11Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 7:53

Unreal

Unreal
Son of Evil

je kan ook gwn ff normale radio opzette

of iets in wacht lijst zette voor 12 uur later ofzo, dan zijn er alleen op bepaalde tijden mensen

12Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 8:01

Rival

Rival

Cain schreef:je kan ook gwn ff normale radio opzette

of iets in wacht lijst zette voor 12 uur later ofzo, dan zijn er alleen op bepaalde tijden mensen
Misschien hou je dat een maand vol, ik geef het niet meer in ieder geval

13Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 8:01

Lucardi

Lucardi

Ik vind het echt een super idee!Radio! 991721

Maar ik denk inderdaad dat het een beetje te veel word om 24/7 uit te zenden..

Misschien alleen in het weekend..? Met orginele dingen (shout outs, mensen uitnodigen, misschien een optreden van iemand op DH enz..) Dan blijft het leuk om naar te luisteren en te maken.

Ik vind het echt een TOP idee!

14Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 8:36

Visual

Visual
VIP

IK GA MEE MET LUCARDI AWESOMENESS *heeft al meteen een heel mooi interviews in gedachten over de geheimen, vooruitgangen en toekomsten van DH-paarden* EN NATUURLIJK WIL IK HET PLOT WETEN VIA DE RADIO hyper

15Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 10:32

Sultan

Sultan
VIP

Alleen in het weekend lijkt me een goed idee ja, of misschien doordeweeks alleen van 6 tot 10? :3

16Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 21:22

Visual

Visual
VIP

Kan ook AWESOMENESS de avonduren en in het weekend dus? Moet er iemand wel erg vroeg gaan eten xD

17Radio! Empty Re: Radio! za 27 aug - 21:52

Coktail

Coktail

Oehh ik vind het echt awesome AWESOMENESS Laat maar komen is mijn mening Nanananaaaa

18Radio! Empty Re: Radio! zo 28 aug - 1:51

Nirvana

Nirvana
VIP

Van 6 tot 10 lijkt me persoonlijk ook nog behoorlijk lang, eigenlijk. Je moet die 4 uur maar weten op te vullen! Waarom geen uurtje, van 8 tot 9 bijvoorbeeld? Dan blijft er genoeg te vertellen, en ik weet zeker dat je dan meer luisteraars hebt. Ik zou om 8 uur best speciaal DH ervoor opstarten, terwijl ik denk om 6 uur 'oh, ze draaien toch nog 4 uur'. xD

Harstikke leuk en origineel idee! Moet zeker ingevoerd worden ^^

19Radio! Empty Re: Radio! zo 28 aug - 4:00

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Ja een uur per dag[of alleen weekend] vind ik persoonlijk ook genoeg. Wel awesome idee btw!

20Radio! Empty Re: Radio! zo 28 aug - 7:12

Sultan

Sultan
VIP

Een uur per dag kan idd ook! Super om zo'n positieve reacties te zien. Very Happy

Ik ben het er iniedergeval mee eens dat we dan in het weekend draaien én een uurtje per dag. ^^
Maar hoeveel mensen zouden jullie ervoor willen? Ik zou zeggen niet meer dan 4. Wink

21Radio! Empty Re: Radio! zo 28 aug - 7:26

Jack Sparrow

Jack Sparrow

hm... Ja vier is wel goed. En misschien kan je even een poll maken ofzow.

22Radio! Empty Re: Radio! zo 28 aug - 7:28

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

4 is wel goed denk ik. Maybe nog een erbij ofzeuw, als het voor een uur lang is, want zelfs dat is nog redelijk moeilijk om vol te houden.

23Radio! Empty Re: Radio! ma 29 aug - 3:34

Pearl

Pearl
Moderator

Ik zou het niet elke dag doen, maar één keer per week. In het weekend zeg maar. Dat zorgt ervoor dat je je erop kan verheugen voor dat ene avondje - of zaterdags én zondags, kan ook - en dat het niet snel saai wordt en je altijd wat weet te vertellen. Als je elke dag iets moet vertellen, raak je na een paar dagen echt.. Dood, lijkt me. Ó3ò

Verder vind ik het nog steeds een fantastisch idee. Meow

http://www.dreamhorses.biz

24Radio! Empty Re: Radio! ma 29 aug - 3:37

Remember

Remember

Misschien een poll voor hoeveel mensen? 3, 4 of 5? En het lijkt me beter als je bijvoorbeeld alleen op zondag en zaterdag avond doet, dan heb je de hele week tijd om wat te maken enzovoort....

25Radio! Empty Re: Radio! ma 29 aug - 4:11

Sultan

Sultan
VIP

Hmm, dan word het inderdaad zaterdag en zondagavond! Ik ben nu iniedergeval opzoek naar een aantal mensen die ook af en toe een uitzending willen maken en ook daadwerkelijk uit willen zenden. Ben nu bezig de radio op te starten en wss zal hij DIT WEEKEND al online gaan. Very Happy

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

» A L G E M E E N » Overleg » Ideeën » Radio!

Soortgelijke onderwerpen

-

» Radio DH
» Mensen gezocht voor de radio!

Permissies van dit forum: