Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a)

+8
Kharrea
Amiya
Nirvana
Kyanos
Fawn
Remember
Visual
Dracoz
12 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Wanneer moet dit gaan gebeuren?

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_lcap36%Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_rcap 36% [ 5 ]
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_lcap14%Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_rcap 14% [ 2 ]
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_lcap7%Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_rcap 7% [ 1 ]
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_lcap29%Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_rcap 29% [ 4 ]
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_lcap0%Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_rcap 0% [ 0 ]
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_lcap14%Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) Vote_rcap 14% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 14

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Dracoz

Dracoz

Hii everybody,
Eigenlijk is dit idee dus echt totáál onnuttig, maar ik vond het wel gewoon grappig =D Zo dus voor dit idee moet je eerst even naar index gaan en dan heeelllleeemmaaaalll naar beneden scrollen.
Dit staat er dan:

Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 5 Geregisteerd, 0 verborgen en 0 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. Dit aantal is bereikt op wo jun 02, 2010 4:23 pm.
Actieve leden: Amiya, Dracoz, Ezryn, enzzz

Kijk naar het dikgedrukte ^.^
Tja het leek mij wel leuk het getal "32" eens een beetje op te hogen aangezien er wel 1528 leden op dh zijn. Dus mijn idee was om op een bepaalde tijd af te spreken en dan allemaal online te komen.

Ja heel onnodige, onnuttig en al die dingen maar ik vond het gewoon grappig. Soo, is er nog iemand die mee wil doen en zo ja op welke tijden zouden jullie dan willen dat iedereen online moet komen?

BYEE, mé.

Laatst aangepast door Dracoz op wo 31 aug - 8:53; in totaal 1 keer bewerkt

Visual

Visual
VIP

Oew :3 ik van records vesten houden

Ik verstand hebben AWESOMENESS Ten eerste moet het in de avond na etenstijd, dan is iedereen toe aan DH. Of in het weekend overdag of course AWESOMENESS ik probeer mee te doen AWESOMENESS

Remember

Remember

Hm... Ik betwijfel het mij of dit gaat lukken zou wel leuk zijn. Maar het is wel lastig om zoveel mensen tegelijk online te laten komen en dat iedereen dan kan. Meow

Ik wil ook wel leuk doen en het lijkt me ook heel leuk! Maar het lijkt me ook wel lastig om te regelen. Yay

Dracoz

Dracoz

Remember schreef:Hm... Ik betwijfel het mij of dit gaat lukken zou wel leuk zijn. Maar het is wel lastig om zoveel mensen tegelijk online te laten komen en dat iedereen dan kan. Meow

Ik wil ook wel leuk doen en het lijkt me ook heel leuk! Maar het lijkt me ook wel lastig om te regelen. Yay

WAAJOO, sirieuse reactie xd Gheghe.
Het heet niks voor niks een recordvesting ding, je probéérd het te halen, maar of het lukt Meow
Het record is gevestigd in 2010, en toen waren er veel minder leden -neem ik aan dan-, dus ik denk dat we wel een kansje maken Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) 719266

GOEDZO VISJEE! °D
Ik denk idd ook in de avond na het eten, en dán in het weekend ofzeuw.

Visual

Visual
VIP

als t maar niet komende zaterdag is Surprised Hoe zaterdag ook gaat lopen, ik heb een feestje in de avond xd

Fawn

Fawn

Hmm... weet wel dat die +1500 gebruikers veelal dezelfde met meerdere accounts zijn. Dus ik denk dat er in totaal iets van 30 leden echt actief zijn op DH. Maar alsnog, het is de gok wel waard. clown
Misschien morgenavond om 8 uur? Omdat het morgen is wordt het minder snel vergeten. C:

Kyanos

Kyanos
VIP

& dan ga ik uiteten x]

dus vind het idee wel naice ;D maar niet deze zaterdag xD

Visual

Visual
VIP

ik stel voor het uit te stellen tot zondag, als er niet al te veel mensen dan niet op de comp mogen van hun ouders Wink

Dracoz

Dracoz

Zou misschien wel kunnen morgenochtend maar ik denk dat er op dit tijdstip s'avonds te weinig mensen online komen om te weten dat ze morgenvroeg online moeten komen. Btw zou ik morgen om 8 uur naar sgool zijn als ik geen uitval had van 1e uur, dus ik denk wel meer mensen.

Ik zat zelf eigenlijk te denken aan zondag een uur of 7 a 8 ofzow. Wat vinden jullie ?

Visual

Visual
VIP

s'avonds uiteraard AWESOMENESS dan ben ik wel online ;D

Remember

Remember

Dracoz schreef:
Remember schreef:Hm... Ik betwijfel het mij of dit gaat lukken zou wel leuk zijn. Maar het is wel lastig om zoveel mensen tegelijk online te laten komen en dat iedereen dan kan. Meow

WAAJOO, sirieuse reactie xd Gheghe.
Het heet niks voor niks een recordvesting ding, je probéérd het te halen, maar of het lukt Meow
Het record is gevestigd in 2010, en toen waren er veel minder leden -neem ik aan dan-, dus ik denk dat we wel een kansje maken Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) 719266

GOEDZO VISJEE! °D
Ik denk idd ook in de avond na het eten, en dán in het weekend ofzeuw.

Maar ik ben ook wel heel enthousiast hoor Nanananaaaa En ik doe zeker mee!

Fawn

Fawn

Dracoz schreef:Zou misschien wel kunnen morgenochtend maar ik denk dat er op dit tijdstip s'avonds te weinig mensen online komen om te weten dat ze morgenvroeg online moeten komen. Btw zou ik morgen om 8 uur naar sgool zijn als ik geen uitval had van 1e uur, dus ik denk wel meer mensen.

Ik zat zelf eigenlijk te denken aan zondag een uur of 7 a 8 ofzow. Wat vinden jullie ?

Ik bedoel morgenávond, 8 uur. clown Maar Zondag is wat mij betreft ook goed. C:

Nirvana

Nirvana
VIP

Ik denk niet dat jullie dat gaan redden, heel eerlijk gezegt Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) 11631

Visual

Visual
VIP

daar heb je gelijk in Nirvjuh Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) 11631 MAAR NIET GESCHOTEN ALTIJD MIS, EN NATUURLIJK IS HET LOLLIG AWESOMENESS

Amiya

Amiya
Administrator

Nirvana schreef:Ik denk niet dat jullie dat gaan redden, heel eerlijk gezegt Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 32. (a) 11631

Nirvje toch, niet zo negatief~ Meow <-meow~

Kharrea

Kharrea

Zoalng het maar niet 'smorgens is of in een weekend xD
Ban altijd heel druk in de weekends en zeker deze zaterdag...

Dracoz

Dracoz

O morgen avond zou inderdaad goed kunnen =D Wacht ik ga een poll maken, momentjeee.

EDIT: Hij staat er =D

Magnifico

Magnifico
Administrator

Whaha, ik kan elke keer wel xd

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Remember

Remember

Ik kan ook alle dagen maar toch leek me vanavond wel het fijnste.

Pearl

Pearl
Moderator

Mhehe, laten we het gewoon doen. Niet geprobeerd is altijd mis, niet? Meow *Gaat even naar de datums kijken en stemmen*

http://www.dreamhorses.biz

Visual

Visual
VIP

*snikt* ik wilde op ow wacht... lama XD

Magnifico

Magnifico
Administrator

Whaa, wacht.. Op donderdagen kan ik niet!

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Amiya

Amiya
Administrator

Helaas, volgens mij wordt dit 'm niet. v.v

Remember

Remember

damn ik heb hem gemist Sad. Maar ik denk inderdaad niet dat dit hem wordt xd.

Visual

Visual
VIP

we proberen het gewoon elke avond 8 uur xD dan moet het een keertje wel goed zijn AWESOMENESS

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Gebruikers online.
» +1800 gebruikers!

Permissies van dit forum: