Haaiz :3
Na uren twijfelen en na 300x al willen aanmelden heb ik het nu toch gedaan 8D.
Nou, Hoi. Ik ben Marjolein. Ik zit vooral op Wolfstory. Daar ben ik, Vixen - Paige - Colin en nog meer 8D. Ik zit ook op Monica High, daar ben ik Darren.
Ik heb ook nog op andere sites gezeten maar sommige zijn al weer weg of ik zit er niet meer op :')
Ik ben 18 jaar 8D (oef oud). En ik heb 3 paarden! Het zijn alle 3 Fell Pony's. Ze hebben echt afschuwelijke namen. Dankzij mijn papa. (Excelda, Pimrose, Annabell) Maar dankzij mij hebben ze koelere namen want, ik noem ze gewoon Cella, Pim, Bell. Pim is de mama van Cella en Bell is er gewoon bij gekocht :').
Hier wat foto's voor de nieuwsgierige. Dit zijn foto's van afgelopen Februari.
Wil je nog meer weten. Vraag maar raak :3!
x Marjolein
Na uren twijfelen en na 300x al willen aanmelden heb ik het nu toch gedaan 8D.
Nou, Hoi. Ik ben Marjolein. Ik zit vooral op Wolfstory. Daar ben ik, Vixen - Paige - Colin en nog meer 8D. Ik zit ook op Monica High, daar ben ik Darren.
Ik heb ook nog op andere sites gezeten maar sommige zijn al weer weg of ik zit er niet meer op :')
Ik ben 18 jaar 8D (oef oud). En ik heb 3 paarden! Het zijn alle 3 Fell Pony's. Ze hebben echt afschuwelijke namen. Dankzij mijn papa. (Excelda, Pimrose, Annabell) Maar dankzij mij hebben ze koelere namen want, ik noem ze gewoon Cella, Pim, Bell. Pim is de mama van Cella en Bell is er gewoon bij gekocht :').
Hier wat foto's voor de nieuwsgierige. Dit zijn foto's van afgelopen Februari.
- Spoiler:
- De gang. v.l.n.r. Drachtige Cella, Bell, Pim
Cella
Links;Bell Rechts;Pim
Veulen van Cella! (Is al weer weg)
Wil je nog meer weten. Vraag maar raak :3!
x Marjolein