Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

dikke onzin!!!

+2
Dygur
GraceKelly
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1dikke onzin!!! Empty dikke onzin!!! di 11 okt - 2:39

GraceKelly

GraceKelly

heey mensen vandaag bij Engels gingen we een film kijken en een meisje in die film (Taken)kreeg een paard en toen riep iemand dus door de klas : Wat heb je nou aan een paard?! Surprised dit snap ik dus neit omdat paarden ons zoveel geven! zoals liefde kracht tederheid.. soomige mensen zien dus niet in dat paarden veel meer zijn dan gwn dieren en net zoals wij honden katten en weet ik veel wat voor dieren kunnen ons zoveel moois bezorgen!

2dikke onzin!!! Empty Re: dikke onzin!!! di 11 okt - 4:52

Dygur

Dygur

maar....? dat heeft iedereen wel, niet iedereen houdt van paarden Wink ik ben daardoor vaak gepest omdat ik van paarden hield, bij ons liepen paarden voorbij om naar de weide of naar de manege te gaan en daar werd vaak mee gespot van; 'He een paard!' terwijl er dan niets van stond, zo kan ik andere dingen opnoemen maar dat wil ik niet xD
het feit is, iedereen is anders en de een houdt gewoon niet van paarden (btw, mijn zusje en vader zeggen het ook dus ja geenidee wat doe je ertegen?)

http://catsparadiso.actieforum.com

3dikke onzin!!! Empty Re: dikke onzin!!! di 11 okt - 5:47

Nar

Nar
Moderator

Jij houdt van paarden en anderen vinden slangen het einde van de wereld. Over smaak / gevoel valt niet te twisten clown

4dikke onzin!!! Empty Re: dikke onzin!!! di 11 okt - 5:50

Eclips

Eclips

Ja soms zegen ze tegen mij ''Je stinkt naar paarden'' of ''Paardenmeisje'' best vervelend. Maar ja inderdaad wat doe je eraan? dikke onzin!!! 26653

5dikke onzin!!! Empty Re: dikke onzin!!! di 11 okt - 5:55

Celebrían

Celebrían
VIP

Zelfs mijn eigen vrienden plagen me er vaak zat mee dat ik paardrijd en een echte passie heb voor paarden en de sport zelf.
Maar ach, zo lang je er zelf niets van aan trekt, kun je gewoon vrolijk verder leven.

Want ik vraag me ook vaak genoeg af waarom iemand bijvoorbeeld verspringen, schaken, dammen, wielrennen of zwemmen als wedstrijdsport leuk vindt. clown

6dikke onzin!!! Empty Re: dikke onzin!!! di 11 okt - 6:01

GraceKelly

GraceKelly

tja maar er staat ook iets in over andere dieren!(A) en tja ik hoorde ook over een jongen die was vroeger van een paard gevallen en toen door dat paard getrapt en nu haat ie alle paarden! maar dan denk ik zo van als iemand je vroeger geslagen heeft betekent dat ook niet dat ieder mens dat doet. en dan haat je ook niet alle mensen. en tja als iemand bijvoorbeeld op zwemmen zit zeg je toch ook niet je stinkt naar chloor of walrus??

7dikke onzin!!! Empty Re: dikke onzin!!! di 11 okt - 6:15

Nar

Nar
Moderator

Celebrían schreef:Zelfs mijn eigen vrienden plagen me er vaak zat mee dat ik paardrijd en een echte passie heb voor paarden en de sport zelf.
Maar ach, zo lang je er zelf niets van aan trekt, kun je gewoon vrolijk verder leven.

Want ik vraag me ook vaak genoeg af waarom iemand bijvoorbeeld verspringen, schaken, dammen, wielrennen of zwemmen als wedstrijdsport leuk vindt. clown

Darten lijkt me enig! hyper

8dikke onzin!!! Empty Re: dikke onzin!!! di 11 okt - 7:41

Ithilwen

Ithilwen

Iedereen heeft zo zijn eigen "ding" waar die van houd. Mijn ouders zijn allebei dieren vrienden, maar mn stiefvader wilt absoluut geen hond in huis, hij vind ze stinken, enz. Het is dus niet alleen bij paarden wat ze hier bedoelen. Dit geld voor ieder dier/levend wezen etc.
En ja, bij paarden heb je gewoon vaker dat mensen zeggen gatver, je stinkt, wat heb je er nou aan, etc. Maar het ligt aan jezelf hou je daar mee omgaat. Als je je typisch als iemand gedraagt die terug gaat schelden dan nodig je de anderen alleen maar uit om dat te zeggen. Zolang je doet wat je zelf wilt en je niks van ze aantrekt, kunnen ze je ook niks maken.
Woorden doen zeer, maar vooral doordat je ze zeer laat doen... (als je begrijpt wat ik bedoel)

En Nar: Je wilt mij niet met dartpijltjes zien...
Ik had een dartbord, er daar zaten na een week nog geen gaatjes in. Nanananaaaa

9dikke onzin!!! Empty Re: dikke onzin!!! wo 12 okt - 4:42

GraceKelly

GraceKelly

@Ithilwen haha in de muur gooien is ook veeeeel leuker!! goed

10dikke onzin!!! Empty Re: dikke onzin!!! wo 12 okt - 4:51

Dygur

Dygur

tja dus wat jij dikke onzin vindt dat noem ik gewoon.... tja. normaal ^^

http://catsparadiso.actieforum.com

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]