Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vul in lijstje!

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Vul in lijstje! Empty Vul in lijstje! vr 14 okt - 7:15

Alejandro

Alejandro

Laatst werd ik gebeld door [iemand op Dreamhorses], ze vertelde me dat [een bekende] in het ziekenhuis lag. Dus ik ging keihard [emotie]. Meteen ging ik met mijn [vervoersmiddel] de weg op. Maar toen bedacht ik, dat ik maar iets voor [de bekende] moest meenemen. Dus ik stopte bij de eerste beste [supermarkt] die ik tegenkwam en haalde een [iets lekkers] en een bos [bloemsoort].
Toen ik [de bekende] in het ziekenhuisbed zag liggen, riep ik keihard [verontwaardigde uitspraak], waarschijnlijk kon iedereen in het ziekenhuis en omgeving het horen. Niet omdat [de bekende] daar lag, maar omdat ik [een beroemdheid] daar naast zag zitten. Ongelofelijk! [de beroemheid] hield de hand van [de bekende] vast! Ze waren een stel. Ik voelde me opeens heel erg [emotie]. Dus ik stormde op [de bekende] af en keek hem/haar [emotie] aan. [de beroemheid] keek vreemd op. En toen plotseling kreeg ik een klap, van [de beroemdheid]. Ik twijfelde geen moment en schelde [de beroemdheid] uit voor [iets/iemand waar je een hekel aan hebt]. Toen rende ik weg. Terwijl ik over straat liep, opzoek naar mijn [vervoersmiddel] viel er een dood [dier waar je een hekel aan hebt] op mijn hoofd. Toen werd alles zwart voor mijn ogen, en het laatste wat ik dacht was; [een nare gedachte]. En toen werd de hele wereld uitgemoord door baby-[magische wezens]

Het is de bedoeling dat je de woorden tussen haakjes vervangt door je eigen woorden en het verhaal dan hier post!~ Be creative 8D

Een voorbeeld:

Gisteren werd ik gebeld door Boudicca, ze vertelde me dat Henk de Zeekoe in het ziekenhuis lag. Dus ik ging keihard juichen. Meteen ging ik met mijn Banane-race-wagen de weg op. Maar toen bedacht ik, dat ik maar iets voor Henk de Zeekoe moest meenemen. Dus ik stopte bij de eerste beste Jumbo die ik tegenkwam en haalde een stuk Salami en een bos tulpen.
Etc.

HAVE FUN! hyper

P.S. Het verhaaltje is SELFMADE 8D

2Vul in lijstje! Empty Re: Vul in lijstje! vr 14 okt - 7:25

Magnifico

Magnifico
Administrator

Laatst werd ik gebeld door Sammy, ze vertelde me dat Werner de Walvis, de walvis met watervrees in het ziekenhuis lag. Dus ik ging keihard gillen. Meteen ging ik met mijn batmobiel de weg op. Maar toen bedacht ik, dat ik maar iets voor Werner de Walvis, de walvis met watervrees moest meenemen. Dus ik stopte bij de eerste beste Spar die ik tegenkwam en haalde een stuk Noga en een bos gladiolen.
Toen ik Werner de Walvis, de walvis met watervrees in het ziekenhuisbed zag liggen, riep ik keihard 'OH GROTE GRUTJES!!' Waarschijnlijk kon iedereen in het ziekenhuis en omgeving het horen. Niet omdat Werner de Walvis, de walvis met watervrees daar lag, maar omdat ik Henk-Jan Smit daar naast zag zitten. Ongelofelijk! Henk-Jan Smit hield de hand (flapperflippervin) van Werner de Walvis, de walvis met watervrees vast! Ze waren een stel. Ik voelde me opeens heel erg woedend. Dus ik stormde op Henk-Jan Smit af en keek hem woedend aan. Henk-Jan Smit keek vreemd op. En toen plotseling kreeg ik een klap, van Henk-Jan Smit. Ik twijfelde geen moment en schelde Henk-Jan Smit uit voor fiets. Toen rende ik weg. Terwijl ik over straat liep, opzoek naar mijn batmobiel viel er een dode horzel op mijn hoofd. Toen werd alles zwart voor mijn ogen, en het laatste wat ik dacht was; 'Fuck, ik ben Gerrit vergeten eten te geven.' En toen werd de hele wereld uitgemoord door baby-centauren.



Laatst aangepast door Magnifico op vr 14 okt - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt

http://www.dreamhorses.actieforum.com

3Vul in lijstje! Empty Re: Vul in lijstje! vr 14 okt - 7:30

Fayne

Fayne

Laatst werd ik gebeld door Nicole, ze vertelde me dat Joya in het ziekenhuis lag. Dus ik ging keihard schreeuwen. Meteen ging ik met mijn fiets de weg op. Maar toen bedacht ik, dat ik maar iets voor Joya moest meenemen. Dus ik stopte bij de eerste beste Hoogbliet die ik tegenkwam en haalde een chocoladereep en een bos Tulpen.
Toen ik Joya in het ziekenhuisbed zag liggen, riep ik keihard "Fack!", waarschijnlijk kon iedereen in het ziekenhuis en omgeving het horen. Niet omdat Joya daar lag, maar omdat ik Sasuke daar naast zag zitten. Ongelofelijk! Sasuke hield de hand van Joya vast! Ze waren een stel. Ik voelde me opeens heel erg raar. Dus ik stormde op Joya af en keek haar verward aan. Sasuke keek vreemd op. En toen plotseling kreeg ik een klap, van Sasuke. Ik twijfelde geen moment en schelde Sasuke uit voor idioot. Toen rende ik weg. Terwijl ik over straat liep, opzoek naar mijn fiets viel er een dode spin op mijn hoofd. Toen werd alles zwart voor mijn ogen, en het laatste wat ik dacht was; Aiyaa~ is dit het einde?. En toen werd de hele wereld uitgemoord door baby-zwarte biggen.

______

Leuk leuk <3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum