Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Droevig ;c

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Droevig ;c Empty Droevig ;c di 18 okt - 6:38

Eclips

Eclips

Mijn mama moet steeds werken, k zie die bijna nooit. Vandaag had ze vrij maar was ze super pissig. µen om het kleinste dingetje boos.

En mijn beste vriendin heeft over mij gerodeld, ik heb haar mijn naam horen fluisteren. En een vriendin heeft tegen me gezegd wat ze zei. En ik had mij beste vriendin nog wel een superduur kado gegeven !

En ik durf het tegen mama niet te zeggen want ze is pissig, dus ga ik er donderdag met mijn juf over praten.

En vandaag is mijn papa ook niet thuis.

Wat een stomme maand ofzoo.

2Droevig ;c Empty Re: Droevig ;c di 18 okt - 7:01

Visual

Visual
VIP

awwwwww Droevig ;c 656204 ik heb ook al een vriendin die een vervelende maand heeft. Je moet het maar in de ogen van Vussie zien: want k heb datzelfde (behalve dat vriendin-gedoe) alledaags het hele jaar door. Ik moet soms hele dagen alleen thuis zitten terwijl mijn ouders ook door de vakantie doorwerken.

Wat die beste vriendin betreft: Echt ontzettend laag van haar: Ze is het niet eens meer waard om tegen gepraat te worden. Ik kan me ontzettend kwaad maken over mensen die roddelen over anderen. Ik vind het verschrikkelijk voor je :'(

3Droevig ;c Empty Re: Droevig ;c di 18 okt - 7:12

Eclips

Eclips

Ja ik nergeer haar nu. maar dankjee dat je zo meeleeft Droevig ;c 656204

4Droevig ;c Empty Re: Droevig ;c di 18 okt - 7:45

Zephyr

Zephyr

Tjee, wat naar voor je meisje. Het zal heus goed komen hoor :3 DreamHorses pept je wel op. Reageer je maar af tijdens het rpgen ^^ Dat helpt soms

5Droevig ;c Empty Re: Droevig ;c di 18 okt - 8:59

Visual

Visual
VIP

jaw :3 en in de offline zone zitten allemaal gezelliege mensjuhs waaronder Vis en Zeep en Laars en Parel en andere mensjuhs die niet zo laag zijn om over je te roddelen AWESOMENESS

6Droevig ;c Empty Re: Droevig ;c wo 19 okt - 2:26

Eclips

Eclips

Ja dat wist ik, Maar ik kan het maar niet uit me kop zettendat zij zoiets zegt. Ik ben er egt verbaasd van Droevig ;c 26653

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: