Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Krantje 8D

+4
Visual
Fawn
Lucardi
Eclips
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Krantje 8D Empty Krantje 8D di 25 okt - 6:54

Eclips

Eclips

Ik weet niet of hier iemand dat idee al heeft gezegd. Maar dit kwam ineens in me op. Om een soort van krant van dreamhorses te maken. Nouja eigenlijk is het een beetje raar. Wehebben al mededelingen. Maar messien ook zo wat over de kuddes? Als er een nieuw lid is. En bevoorbeeld oop topscorres bijvoorbeeld welke kudde de meeste lleden heeft. En welke de meest active leden zijn enzo
Snapje?
zou dat kunnen?
Het was maar een ideetje hoor.
Meschien zou het lukken.

2Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D di 25 okt - 6:58

Lucardi

Lucardi

Er is al een DH-krant Wink Kijk maar bij chillin-zone en dan bij entertainment :)

3Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D di 25 okt - 6:59

Fawn

Fawn

... maar die is niet actief. :) Er is al meerdere keren poging gedaan tot het actief houden van de DH krant, maar dat is nog niet gelukt. Helaas.

4Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D di 25 okt - 7:01

Lucardi

Lucardi

Tsja.. Ik en Boots zijn het vorige maand ( de krant van oktober) vergeten, maar ik hoop dat we deze maand de krant wel kunnen posten..

Maar ik had eerlijk gezecht niet echt het gevoel dat het echt gelezen werd, maargoed Krantje 8D 11631

5Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D di 25 okt - 7:06

Eclips

Eclips

Ow sorryy wist ik niet. Zit nog niet super lang op dh Krantje 8D 11631

6Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D di 25 okt - 7:19

Visual

Visual
VIP

anders wil ik ook wel helpen het krantje actief te houden hoor Wink

7Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D di 25 okt - 7:20

Eclips

Eclips

Ik zou ook best willen helpen hoor xd

8Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D di 25 okt - 7:21

Fawn

Fawn

Dat laat ik volledig aan de redactie van de krant over. Meow

9Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D di 25 okt - 7:22

Nar

Nar
Moderator

Het maakt mij niet zo heel erg veel uit wie er allemaal meedoen. We hadden al besloten dat Lucardi de hoofdredactie werd van ons twee omdat er bij mij anders niets van komt clown

10Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D di 25 okt - 7:23

Remember

Remember

Ik denk dat de krant wel gelezen word, de mensen reageren alleen niet in het topic~

En ik zou opzich ook wel willen helpen Meow

11Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D di 25 okt - 7:35

Visual

Visual
VIP

ik zou de vacatures maar klaarzetten madames L&L :3

12Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D di 25 okt - 7:42

Lucardi

Lucardi

Whaha, aahw zo veel vrijwilligers.. <3

Uhm.. Ik heb nu echt geen tijd om een topic te openen, maar ik denk dat ik donderdag wel een topicje kan maken met hoe en wat.

Dan heb ik ook nog eventjes denk tijd Krantje 8D 11631 Mijn hersens hebben op het moment heel veel te verduren, arme hersentjes..

13Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D wo 26 okt - 1:49

Eclips

Eclips

Oke, want zou wel leuk zijn denk ik Meow

14Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D wo 26 okt - 5:07

Djinn

Djinn

Dan zou ik ook wel willen helpen ;3 (muhaha, ik houd van dit soort dingen). Trouwens, nu heeft DH dan wel een krant in een topic staan; is het dan niet iets handiger, omdat het dan waarschijnlijk meer gelezen wordt denk ik, om de krant naar de mensen te PB'en? (ik denk dat wel meerdere spelers niet weten dat DH überhaupt een krantje heeft, daar komen ze dan achter als ze het ge-PB't krijgen en kunnen opzeggen, dan dat ze het kunnen aanvragen en dan opzeggen als ze willen... want dan vragen heel veel spelers het niet aan omdat ze het niet weten maar er misschien wel dingen in staan die ze zouden willen weten) Als de mensen die krant niet meer willen, dan melden ze het gewoon en sturen jullie 'm alleen nog door naar de anderen die het leuk vinden enzo, zoals een nieuwsbrief ofzo ;3 De echte krant krijg je irl ook als je abbonnee bent, en dat abbonement kun je afzeggen als je dat wilt - alleen dan ben je in DH alvast abbonnee... Is dat misschien een idee'tje?

En voor overige reacties stuur je die mensen dan gewoon door naar het topic ofzo ( en anders kun je evt. deze krant ook in de OP nog plaatsen, als er bijv. iets fout ging bij iemand en die de krant niet heeft gehad deze nog steeds kan lezen ofzo).

Goh wat zeg ik veel 'ofzo'.... Krantje 8D 11631

15Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D wo 26 okt - 5:19

Visual

Visual
VIP

misschien wordt dat moeilijk :') Zielig voor de admins

A. De DH-krant kan niet naar 1500n leden gepb'd worden. Wat gebeurt er? Er wordt een kranten-abonnee-groep gemaakt. Elke dag moeten dan de admins de pb's aanvaarden: Die wil wel abonnee die niet. En er zijn zo'n 32 echte actieve gebruikers, tegenover al die inactieve 1500 leden xD
B. Zie A, ik denk niet dat Admins/DH-krantgastjuhs elke dag die abonnees kunnen stoppen enzeu als ze beginnen met 1500 leden xD snappie? :3

16Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D wo 26 okt - 5:25

Puck

Puck
VIP

Ik zou dan zeggen dat ze niet met 1500 leden beginnen, maar op 0.

17Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D wo 26 okt - 5:31

Djinn

Djinn

Kan dat dan niet evt. automatisch gaan ofzo? Mja, 32 echte actieve gebruikers, maar wat doen die overige 1468 dan? Of ja, je zorgt er wel voor dat mensen weten dat er een krantje is (dat het bijvoorbeeld in dat eerste mailtje dat je krijgt als je net geregistreerd bent staat dat er een krant is op DH, een uitgebreid topic enz.) en dat mensen zich er wel voor kunnen aanmelden... (dat deze aangemeld blijven tot een bepaalde tijd, je abbonnement e.d. automatisch word opgezegd en je dan opnieuw een abbonnee kan worden of zo?) Want heel eerlijk gezegd vind ik een topicje over een krantje op DH... nja, wat simpel en 'onbekend' om het maar zo te noemen. Ik snuffel maar wát rond over DH, maar ik ben het nog nooit tegen gekomen ;3

Maar tis maar een idee'tje [aa]

18Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D wo 26 okt - 5:35

Lucardi

Lucardi

Ik vindt het wel een goed idee, om het te pb'en.

Maar het is inderdaad wel erg veel werk, dan kan je inderdaad beter op 0 beginnen. En dan een keer goed aankondigen dat mensen zich aan kunnen melden, in een topic ofzo, en dat er dan een groep aangemaakt wordt.

Dan heb je wel het probleem dat nieuwe leden er niet van afweten, en zo wel, waarscheinlijk niet snappen hoe ze zich aan kunnen melden..

19Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D wo 26 okt - 6:11

Djinn

Djinn

Lucardi schreef:Dan heb je wel het probleem dat nieuwe leden er niet van afweten, en zo wel, waarschijnlijk niet snappen hoe ze zich aan kunnen melden..

Maar dat zeg ik net, als iemand een account aanmaakt krijg je zo'n PB'tje over DH of zo... zet het dan gewoon direct daar in of stuur een los PB'tje naar nieuwe spelers, waar dan info instaat over het krantje en hoe je je kan aanmelden en zo... :-)

20Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D wo 26 okt - 6:23

Visual

Visual
VIP

Maar zelfs Vis die de regels heeft gelezen leest dat ellenlange welkomstpb niet :') Niet iedereen heeft zin tussen de regels door te lezen: OMG ER IS EEN KRANT snappie? AWESOMENESS Anders moet er een algemeen introductie-topic voor gemaakt worden ofzeu: Zo van: Daar is de RPG, daar is dat daar is dat en daar kan je je abonneren voor de DH-krant

Eigenlijk vind ik zelf het idee onnodig lijkt me Wink

21Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D wo 26 okt - 6:29

Djinn

Djinn

Visual schreef:Maar zelfs Vis die de regels heeft gelezen leest dat ellenlange welkomstpb niet :') Niet iedereen heeft zin tussen de regels door te lezen: OMG ER IS EEN KRANT snappie? Krantje 8D 311599 Anders moet er een algemeen introductie-topic voor gemaakt worden ofzeu: Zo van: Daar is de RPG, daar is dat daar is dat en daar kan je je abonneren voor de DH-krant

Eigenlijk vind ik zelf het idee onnodig lijkt me Wink

Ik vind het juist dan te klein, als je een simpel krantje maakt over DH maar daar maar een klein topicje van is... Dan zou het toch groter moeten, omdat daar alles word bijgehouden wat mensen willen weten? En nee, ik heb lang die hele PB niet gelezen omdat ik het gwn echt te lang vond (nou ja misschien met het account dat ik eeuwen hievoor heb gehad op DH, maar dat ben ik inmiddels al vergeten...), maar deze PB hoeft dan toch niet zo lang te zijn? En net wat je zegt, OMG ER IS EEN KRANT op DH, vind ík al een aantrekkelijk onderwerp om even op te klikken als dat in m'n inbox zou staan ;3 En de PB hoeft niet lang, als men het maar te weten komt! Uiteindelijk horen in een krant wel die dingen te staan wat de meeste spelers bést wel willen weten.... en het daarom toch best wel duidelijk mag ;3

22Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D wo 26 okt - 7:22

Nar

Nar
Moderator

PB's sturen met een krantje? Dat zouden we kunnen doen tegenover puntjes ^^

23Krantje 8D Empty Re: Krantje 8D wo 26 okt - 7:24

Djinn

Djinn

Huh, hoe bedoel je, punten vragen voor een krant versturen? maar dan kan ik die krant nooit lezen want dan word ik aaaarrrrmmmm D:

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: