Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kindermishandeling!

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Kindermishandeling! Empty Kindermishandeling! ma 7 nov - 9:16

Visual

Visual
VIP

Heb jij ook een goede vriendin? Overdag supervrolijk, maar daarna begint de hel voor haar thuis.

Ik heb een msn-gesprek over haar moeder waar ik de tranen in mijn ogen van krijg. Ik heb de namen gecensureerd (incl de mijne(de paarse))

IK KAN HIER ZO ONTZETTEND WOEDEND OVER WORDEN! ALS IEMAND ZOIETS VERSCHRIKKELIJKS DOET! TEGEN JE EIGEN KIND! WAT VOOR LEVEN HEB JE DAN!

Spoiler:

Denk maar niet dat ze de kindertelefoon nog niet heeft gebeld, die antwoordden dat "het zo haar cultuur was en dat gewoon zo hoort" MISSCHIEN IS DAT HAAR CULTUUR MAAR NIET HAAR LAND ZONDER MENSENRECHTEN VERDOMME!

2Kindermishandeling! Empty Re: Kindermishandeling! ma 7 nov - 9:18

Nar

Nar
Moderator

Ik denk dat iedereen er tegen is en ik weet niet of dit soort dingen hierop moeten.

Ik raad je vriendin aan hulp te zoeken. O.a. organisaties als de Kindertelefoon zijn hiervoor opgericht.

3Kindermishandeling! Empty Re: Kindermishandeling! ma 7 nov - 9:19

Visual

Visual
VIP

Visual schreef:ze de kindertelefoon nog niet heeft gebeld, die antwoordden dat "het zo haar cultuur was en dat gewoon zo hoort"

4Kindermishandeling! Empty Re: Kindermishandeling! ma 7 nov - 9:23

Nar

Nar
Moderator

Excuus, dan heb ik daar overheen gelezen.

Desondanks blijf ik vinden dat ze op een manier hulp moet zoeken, dat kan ook zijn in de vorm van erover praten met mensen en eventueel een vertrouwenspersoon opzoeken.

5Kindermishandeling! Empty Re: Kindermishandeling! ma 7 nov - 9:32

Pearl

Pearl
Moderator

Jeugdzorg!

Iets wat altijd paraat staat. Mijn oom werkt hier ook en zij zijn de personen die hier echt goed mee omgaan en zich erin verdiepen.

Ik lees dus dat er al een keer actie ondernomen is, maar natuurlijk mag dit zich na een stom antwoord van een een of ander bureau niet afzwakken. Informeer op websites of verdiep je in jeugdzorg. Dit kan zeker helpen, want mishandeling is natuurlijk afschuwelijk!

http://www.dreamhorses.biz

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: