ik vind nar's posten altijd leuk om te lezen, een 9,5
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Rate rpg'er boven je
+69
Thorin
Belbo
Mnemosyne
Suzan
Veriënda
Tough
Saronse
Coeur
Corazón
Yia
Gracefull
Sirene
Rabi
Imogen
Navayo
Pablo
Prim
Kellynsia
X'aryon
Perry
Black Night
Lumière
Icari
Vanity.
Painted Black
Quinty
Jollie
Warrior
Colyat
Okami
Fether
Visual
tiger
Ventus
Puck
Buster
Streya
Sauron
Anaïs
Remember
Falcon
Aaliyah
Deina
Azacar
Black Thunder
Nanami
Magnifico
Alejandro
Sultan
Kharrea
Kai
Eclips
Amiya
Twilight
Salvedir
Ividanara
Kyanos
Nevaeh
Faye
Pearl
Vengeance
Condor
Fawn
Ravena
Nar
Dyani
Vanilla
Sunset
Celebrían
73 plaatsers
103 Re: Rate rpg'er boven je za 24 maa - 6:34
Warrior
9,5 Een awesome inspiratiebron voor Warrior.. :'3
104 Re: Rate rpg'er boven je za 24 maa - 6:38
Sauron
7,5 Niet slecht c:
-Ik denk nog wel dat je je paard zijn karakter op een duidelijk manier moet gaan neerzetten en je kan misschien ook wat meer inhoud gaan typen
-Ik denk nog wel dat je je paard zijn karakter op een duidelijk manier moet gaan neerzetten en je kan misschien ook wat meer inhoud gaan typen
107 Re: Rate rpg'er boven je zo 25 maa - 0:38
Nar
Moderator
Een 7. Fether staat als karakter, dat is prettig. Als je een beetje het gesprek kan sturen doordat je weet hoe het waarschijnlijk gaat reageren, is dat prettig.
Wat mij wel opviel, is dat je er regelmatig grammaticale foutjes in hebt zitten. Probeer daar op te letten!
Wat mij wel opviel, is dat je er regelmatig grammaticale foutjes in hebt zitten. Probeer daar op te letten!
108 Re: Rate rpg'er boven je zo 25 maa - 0:46
Magnifico
Administrator
Magnifico schreef:Ik vind het moeilijk jou te bekritiseren, gewoon omdat je zo goed bent. Ghihi.
9.3
109 Re: Rate rpg'er boven je zo 25 maa - 0:46
Remember
Ik vind je postjes erg goed en leuk om te lezen! En afcourse is Magnifico ook gewoon een leuk karakter! 9~
111 Re: Rate rpg'er boven je wo 4 apr - 1:39
Okami
VIP
Een 9.7
Ik vind je karakter en je postjes echt geweldig
Van hoe je raafje uitscheld, of wat dan ook, tot, ja, tot alles eigenlijk, je maakt gewoon erg mooie en goede posts.
Ik weet het, heb nog niet te veel posts hier gemaakt, wel, dat is zo omdat ik momenteel bij papa ben, en ik moeilijker post dan bij mama, en omdat ik nog andere dingen aan me hoofd heb (a)
Ik vind je karakter en je postjes echt geweldig
Van hoe je raafje uitscheld, of wat dan ook, tot, ja, tot alles eigenlijk, je maakt gewoon erg mooie en goede posts.
Ik weet het, heb nog niet te veel posts hier gemaakt, wel, dat is zo omdat ik momenteel bij papa ben, en ik moeilijker post dan bij mama, en omdat ik nog andere dingen aan me hoofd heb (a)
112 Re: Rate rpg'er boven je wo 4 apr - 5:22
Ravena
VIP
Ik vind je postjes echt super en ook heel mooi!
Niet veel op aan te merken
9,5~
Niet veel op aan te merken
9,5~
113 Re: Rate rpg'er boven je vr 18 mei - 22:49
Aaliyah
Moderator
ik vind het leuk hoe je je posts schrijft, ze hebben inhoud en zijn echt leuk om te lezen 8D
9.7
9.7
114 Re: Rate rpg'er boven je vr 18 mei - 23:54
Nar
Moderator
Een 8. Ik vind dat je je goed weet te redden met je karakters en je probeert overal een eigen touch aan te geven [ zoals je met Aaliyah met Eyes deed ] en dat is erg tof!
115 Re: Rate rpg'er boven je vr 18 mei - 23:57
Jollie
Ik ken je posts,s een beetje.
Tevreden met een 9,5?
Ik ben ook Lumière.
Tevreden met een 9,5?
Ik ben ook Lumière.
117 Re: Rate rpg'er boven je za 19 mei - 2:20
Aaliyah
Moderator
ik weet het niet, volgens mij speel je in je posts ook een geslachtsloos paard maar dat is er niet. of tis een ruin. het is de bedoeling dat je karakter een merrie of hengst is, dat vind ik een beetje vaag.
bovendien heb ik niet heel veel van je rpg posts gelezen maar van de posts die ik las waren ze wel leuk. 7
bovendien heb ik niet heel veel van je rpg posts gelezen maar van de posts die ik las waren ze wel leuk. 7
118 Re: Rate rpg'er boven je za 19 mei - 6:02
Painted Black
VIP
Ik geef je een 8. Ik vind het erg leuk hoe je haar verhaal combineerd met die van Eyes en nu weer met een andere dier.
120 Re: Rate rpg'er boven je do 28 jun - 21:08
Painted Black
VIP
Een 7.
Ze zijn leuk om te lezen, maar zijn voor mij net iets te kort.
Ze zijn leuk om te lezen, maar zijn voor mij net iets te kort.
121 Re: Rate rpg'er boven je do 28 jun - 21:11
Icari
VIP
Een 8,7. Je posts hebben een redelijk hoog niveau, hoewel het nog wel eens fluctueert. Daarnaast heeft PB een prettig, duidelijk karakter (vind ik dan ) en laat je hem duidelijk ontwikkelen in je posts.
122 Re: Rate rpg'er boven je do 28 jun - 21:53
Pearl
Moderator
Een 8.9 Ik vind dat je het karakter heel goed neerzet in je posts en dat ze een goede en een leuk om te lezen inhoud hebben.
123 Re: Rate rpg'er boven je ma 16 jul - 2:30
Aaliyah
Moderator
ik weet nog wel toen pearl 'slecht' werd en confetti, puur omdat het pearl was ook slecht wilde worden
ik vind je stijl enorm leuk met posts waar je pearl enorm leuk in het licht zet, het zijn altijd fijne posts om te lezen 8D
een welverdiende 9.9
ik vind je stijl enorm leuk met posts waar je pearl enorm leuk in het licht zet, het zijn altijd fijne posts om te lezen 8D
een welverdiende 9.9
124 Re: Rate rpg'er boven je ma 16 jul - 2:52
Ravena
VIP
Ik vind je post leuk en fijn om te lezen met veel inhoud! Een 10!
125 Re: Rate rpg'er boven je ma 16 jul - 5:18
Icari
VIP
Je posts zijn leuk om te lezen en Ravena heeft een zeer apart karakter. Daardoor vind ik het soms wel wat lastig om op je posts te reageren, ik vind ze niet echt toegankelijk. Toch een dikke 8!
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: