Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tablet

+2
Ividanara
Crusade
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Tablet Empty Tablet zo 20 nov - 3:00

Crusade

Crusade

Nou, ik maak de laatste tijd graag manips, van paardjes, maar heb 1 klein probleempje, ik kan echt niet overweg met de muis om manen te tekenen, en zit dus altijd vast bij de manen. Nu vraag ik me af of jullie een tablet hebben, aangezien ik er een wil kopen, maar niet weet wat voor een het beste is, dus, als degene die een tablet hebben dit lijstje willen invullen zou ik het zeer fijn vinden.
Code:
[b]
Wat voor tablet heb je?[/b]
[b]Wat is je mening?[/b]
[b]Is het een aanrader?[/b]
[b]Wat was de prijs?
[/b]
Dat was het alweer, alvast bedankt.
[b]

2Tablet Empty Re: Tablet zo 20 nov - 7:42

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Wat voor tablet heb je?
Bamboo
Wat is je mening? Een heel goed ding en er zitten ook nog goeie progamma's bij
Is het een aanrader? Zekerweten
Wat was de prijs? Weet ik niet precies, redelijk prijzig maar als je echt iets goeds wil moet je deze hebben =D

3Tablet Empty Re: Tablet zo 20 nov - 7:49

Fawn

Fawn

Wat voor tablet heb je?
Bamboo fun Maat -> Medium volgens mij. C:
Is het een aanrader? Yap, zeker weten. Het is een heel makkelijk ding en heeft drukgevoeligheid, wat je absoluut wilt hebben - zonder drukgevoeligheid moet je niet nemen. C:
Wat was de prijs? Die van mij was iets van 100 euro, al staat hij op Bol.com duurder aangegeven. Je moet gewoon even zoeken waar hij het minst duur is. ^^ Onder de 100 euro vind je ze overigens niet heel veel van goed kwaliteit. Je moet er wel iets voor over hebben.

4Tablet Empty Re: Tablet zo 20 nov - 7:56

Vanilla

Vanilla
VIP

Eentje met drukgevoeligheid is dus het beste, is dat aanraakgevoeligheid?
Zou iemand me kunnen zeggen of dit iets is?
http://www.tablet4u.nl/product/nl/1_bamboo-pen-touch-nl.html

Aangezien ik eentje zoek die wel goed id, maar ook weer niet te duur, ik moet er mee leren werken, en weten of het iets voor mij is, dus ja, of is dit weer niet van de goede kwaliteit en moet ik een betere hebben.
Eigenlijk voel ik me nu best een noob, maar, ja..

http://rebirthcity.forumotion.com/

5Tablet Empty Re: Tablet zo 20 nov - 8:00

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Vanilla schreef:Eentje met drukgevoeligheid is dus het beste, is dat aanraakgevoeligheid?
Zou iemand me kunnen zeggen of dit iets is?
http://www.tablet4u.nl/product/nl/1_bamboo-pen-touch-nl.html

Aangezien ik eentje zoek die wel goed id, maar ook weer niet te duur, ik moet er mee leren werken, en weten of het iets voor mij is, dus ja, of is dit weer niet van de goede kwaliteit en moet ik een betere hebben.
Eigenlijk voel ik me nu best een noob, maar, ja..

Nou kijk als je tekent op papier en je drukt harder dan word je streep dikker en beter zichtbaar, dat is drukgevoeligheid en heb je dus ook met een tablet [ als je een goeie hebt ]
Die je daar hebt lijkt me goed ja, die heb ik geloof ik ook.
Ik heb zelf een smal [de kleinste] en ik vind het groot genoeg. Ik dacht eerst dat zo'n grote echt veel makkelijker en beter werkte maar ik geloof dat een kleine gewoon even goed gaat, ik heb er iniedergeval geen last van.

6Tablet Empty Re: Tablet zo 20 nov - 8:06

Fawn

Fawn

Volgens mij is die je daar hebt zonder drukgevoeligheid (wat Ivi al uitgelegd heeft), en dat moet je niét hebben. Ik zou echt gaan voor iets duurders mét pen-presure, zoals het ook wel heet. C:

7Tablet Empty Re: Tablet zo 20 nov - 8:09

Nar

Nar
Moderator

Ik heb een groot ding van ongeveer twee A4'tjes bij elkaar, maar dat ding is echt heilig. Hij is alleen wel knap oud, dus ik denk niet dat je hem nog kan vinden.

Ik heb ooit bij Sham thuis op een Bamboo gewerkt en dat is ook echt een fantastisch ding!

8Tablet Empty Re: Tablet zo 20 nov - 8:11

Fawn

Fawn

TWEE A'4TJES? :'D WAJOOOO~ VET. Tablet 335806

9Tablet Empty Re: Tablet zo 20 nov - 8:14

Vanilla

Vanilla
VIP

Fawn schreef:Volgens mij is die je daar hebt zonder drukgevoeligheid (wat Ivi al uitgelegd heeft), en dat moet je niét hebben. Ik zou echt gaan voor iets duurders mét pen-presure, zoals het ook wel heet. C:

Functies

• Inclusief volledige versie van de ArtRage schildersoftware als software-download
  • Geavanceerde pentechnologie
  • Drukgevoelige penpunt
  • Batterijloze en ergonomische pen met twee penknoppen
  • Papierachtig tabletoppervlak met 16:10 formaat
  • Omkeerbaar tablet – voor rechts- en linkshandigen
  • Geïntegreerde penhouder om je pen gemakkelijk te bewaren
  • Gemakkelijke USB-aansluiting
  • Interactieve tutorial om het allerbeste uit Bamboo te halen

Srond op die officiele wacom site, dat is toch hetzelfde als drukgevoeligheid, dit is trouwens van de bamboo pen, maar de bamboo pen and touch heeft dat ook.

http://rebirthcity.forumotion.com/

10Tablet Empty Re: Tablet zo 20 nov - 9:37

Nar

Nar
Moderator

Fawn schreef:TWEE A'4TJES? :'D WAJOOOO~ VET. Tablet 335806

Je mag hem bij mij thuis uitproberen Hihi >D

11Tablet Empty Re: Tablet zo 20 nov - 19:23

Fawn

Fawn

Vanilla schreef:
Fawn schreef:Volgens mij is die je daar hebt zonder drukgevoeligheid (wat Ivi al uitgelegd heeft), en dat moet je niét hebben. Ik zou echt gaan voor iets duurders mét pen-presure, zoals het ook wel heet. C:

Functies

• Inclusief volledige versie van de ArtRage schildersoftware als software-download
  • Geavanceerde pentechnologie
  • Drukgevoelige penpunt
  • Batterijloze en ergonomische pen met twee penknoppen
  • Papierachtig tabletoppervlak met 16:10 formaat
  • Omkeerbaar tablet – voor rechts- en linkshandigen
  • Geïntegreerde penhouder om je pen gemakkelijk te bewaren
  • Gemakkelijke USB-aansluiting
  • Interactieve tutorial om het allerbeste uit Bamboo te halen

Srond op die officiele wacom site, dat is toch hetzelfde als drukgevoeligheid, dit is trouwens van de bamboo pen, maar de bamboo pen and touch heeft dat ook.

Maar er zit duidelijk verschil in prijs, dus iéts is weldegelijk anders dus ik zou maar eens heel goed kijken als ik jou was. clown
Maar ik ken de Bamboo pen and Touch natuurlijk niet, dus daar kan ik niet veel over zeggen. C:

@Boots: Nu klink je net een perv, viezerd. D:

12Tablet Empty Re: Tablet di 29 nov - 7:09

Sky

Sky

Wat voor tablet heb je?
Wacom intuos 4 groot
Wat is je mening? Prachtig ding! Je kan er alles mee. Er zitten vele tollen op+Je kan de pennetjes verwisselen. Erg comfertabel.
Is het een aanrader? Ja, zeker. Alleen vindt ik de USB aansluiting maar niks -Heb een hekel aan USB dingen Tablet 11631 -
Wat was de prijs?
$489,-

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: