Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

manipje

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1manipje Empty manipje wo 30 nov - 1:39

Sunset

Sunset
VIP

Ik heb net een manip gemaakt, en er een ander plaatje over heen gegooit. Ik ging wat met de instellingen spelen en toenkwam dit eruit. Ik vind het best gaaf!

Spoiler:

2manipje Empty Re: manipje wo 30 nov - 2:35

Nevaeh

Nevaeh

Hij is inderdaad best leuk, origineel idee!

Het uitknippen is voor zover ik kan zien best goed gelukt.

Probeer alleen de volgende keer de hoeven van het zwarte paard wat beter in de ondergrond te bewerken, dit kan je doen door een klein beetje over de hoeven van het paard te smudgen :3

En ik denk eerder dat je het 'geest' paard om had kunnen draaien, dus met het hoofd de andere kant op. Want nu lopen alle witte lijnen door het zwarte paard hee, en dat is zonde!

Ik hoop dat je wat met deze tips kunt, ga zo door :3

3manipje Empty Re: manipje wo 30 nov - 4:40

Nar

Nar
Moderator

Nevaeh schreef:origineel idee!

Dit soort dingen kom ik regelmatig tegen Wink

Het is een grappig concept, maar ik vind het niet erg netjes uitgevoerd. De geest gaat door het andere paard heen waardoor je die wat minder ziet. Jammer!

In tegenstelling tot Nevaeh vind ik het paard niet heel erg netjes uitgeknipt. Bij de benen zitten er in ieder geval gekke happen uit in.

Ook mis ik het bewerken van de manen. Een beetje smudgen of tekenen geeft al een heel ander beeld!

Ik had denk ik er ook meer contrast over heen gegooid en het geheel wat donkerder gemaakt omdat ik een lichte achtergrond niet bij een geest vind passen, maar dat is smaak.

Ook had ik het paard iets meer contrast gegeven om het iets centraler in de bewerking te zetten. Nu valt het een beetje weg in de toch best wel drukke achtergrond.

Al met al is het een leuke manip, maar er zijn punten waarop je echt kunt scoren!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: