Om gelijk met de deur in het huis van Dream Horses te vallen! *Krak, boem! ''Sorry Jongens, ik maak hem wel weer!*. Ooit, lang lang geleden, zat ik hier ook op. Lala was toen mijn eerste account en nog veel meer, alleen ik vond er niks meer aan, ik verdween en nu ben ik terug! En nu ga ik me ook eens voorstellen!
Ik heet Aimée Weijers. Vrouwelijk dus.
Ik ben nu nog twaalf jaar, straks alweer dertien.
Ik heb Pdd-nos.
Hou van lezen.
Hou van wolven en paarden en katten en konijnen en ratten en vissen en slakken en slangen en tijgers en koeien, nou ja, alle dieren, behalve wespen en muggen.
We zitten hier in Opende, hebben een beestenboel wat bestaat uit Drie katten: Floris(Flotis) Toos(Tostie/tositie. Luuk. (Witte), Twee Konijnen: Antonio en Pino. Twee prachtig Ijslanders, Léttir en Bjorn.
Ik rij zelf geen paard, ben een beetje bang, niet voor de aarden, voor het rijden. Ben geen voetbal fan. En ga jullie allemaal gek maken
Mijn Hobbys: Rpgen, tekenen, schrijven, computeren en verder niks.
Vragen?
Ik heet Aimée Weijers. Vrouwelijk dus.
Ik ben nu nog twaalf jaar, straks alweer dertien.
Ik heb Pdd-nos.
Hou van lezen.
Hou van wolven en paarden en katten en konijnen en ratten en vissen en slakken en slangen en tijgers en koeien, nou ja, alle dieren, behalve wespen en muggen.
We zitten hier in Opende, hebben een beestenboel wat bestaat uit Drie katten: Floris(Flotis) Toos(Tostie/tositie. Luuk. (Witte), Twee Konijnen: Antonio en Pino. Twee prachtig Ijslanders, Léttir en Bjorn.
Ik rij zelf geen paard, ben een beetje bang, niet voor de aarden, voor het rijden. Ben geen voetbal fan. En ga jullie allemaal gek maken
Mijn Hobbys: Rpgen, tekenen, schrijven, computeren en verder niks.
Vragen?